"Buna Alison! Ce face frumoasa mea? " ma intreaba Aiden cu un zâmbet tâmpit pe fata. Christian cum a auzit asta s-a încordat.
"- Buna! " îi zic eu sec.
"- Nu vii sa ma îmbrățișezi? Nu ti-a fost dor de mine? " ma întreabă el.
"- Aiden, întreci măsura! Și de unde dracu' va cunoașteți voi? " spune Christian putin cam tare.
"- Calm tigrule, e doar var-mea. Ce, am voie sa îi vorbesc asa, nu-i asa frumoasa mea? " ma întreabă pe mine Aiden .
"- Var? Ce pu*a mea se întâmplă aici? Tu știai că o să vin aici cu ea, cu var-ta, și cu toate astea nu ai zis nimic. " spune iubituleu răspicat.
"- Exact. Nu-i asa ca sunt un actor bun?! "
"- În fine...! Adică tu o sa fii șefu' meu? " îi zic eu sec.
"- Mda, cam asa. Dar nu vreau sa ma numești chiar asa, zi-mi pe nume. "
"- Tu chiar credeai ca eu îmi voi zice ' Șefu' '? " îl întreb eu amuzanta.
"- Neah, știam că îmi vei spune ' prostule ' , ' idiotule ' , ' tâmpitul '. "
"- Am crezut ca ai uitat ' alintaturile ' mele. " îi spun eu chicotind.
"- Deci, ce-ar fi sa lăsăm glumele deoparte și să vorbim serios? " ne întreabă Christian.
"- Da, da, apropo, tu ești cu Alison nu? " îl întreabă pe Christian. Parca nu era evident. Doamne, băiatul ăsta nu s-a schimbat deloc.
"- Da! Nu e evident? " îi spune iubitul meu lui Aiden.
"- Black, oi fii tu prietenul meu, dar jur ca dacă o ranesti câtuși de puțin o să ai de-a face cu mine. " îi spune varul meu iubitului meu.
"- Ok, tata! " îi spun eu sarcastica.
"- Deci, se pare ca micuta mea vrea să se antreneze? Sincer acum, tu nu vrei sa te antrenezi ca ești în pericol, ci pentru că ţi se pare anormal sa împuști, iar tie ori place anormalul. " zice Aiden rânjind.
"- Eh, și asta. Deci, când încep antrenamentele ? " îi spun eu entuziasmata.
"- Peste 2 zile e perfect. " zice Aiden.
"- Da' am școală! Eeh, cui îi pasa? " zic eu râzând.
"- Îmi dau eu scutire. Asta nu e important. Important e sa nu ciripesti nimănui despre asta. " zice Aiden serios.
"- Ok, am prins ideea. Deci marți la ce ora? Și unde? "
"- La ora 11:00 ești aici, la etajul 7. O sa vina iubita-tu sa te ia de acasă. " spune el.
"- Ok! " zic eu entuziasmata.
"- Apropo, nu te superi dacă îți dau un sfat nu? " ma întreabă Aiden.
"- Nu, de ce m-as supăra. "
"- Dacă e să faceți ceva, sau dacă ati făcut, protejati-va , nu vreau nepoatei. " zice el și după rade isteric. Simțeam că intru în pământ. Cu toate ca nu am făcut nimic de genu', dar totuși, e jenant.
"- Stai liniștit brother, nu am făcut nimic. Și nici nu o sa facem pana când Alison nu e pregătită. " zice Christian și mă ia în brate și după mă sărută pe frunte. Cu replica asta m-a lăsat mască. Nu ma așteptat să zică așa.
"- Stai, tu ești virgina nu? " ma Întreabă Aiden.
"- Asa de evident e? " întreb eu ironica.
"- Nu, doar ca... Na.. Am crezut ca... Las-o balta. " se bâlbâie Aiden.
"- În fine... Hai Alison, sa mergem. O sa ne întoarcem marţi. " zice Christian și mă de mana și mă trage afara din birou.
Ajunsi în mașină, niciunul nu a mai spun nimic de când am ieșit din birou. Nu m-am mai putut abține și am spart liniștea.
"- Christian, e adevărat ce ai spus acolo? Adică... Chiar o sa ma aștepti? Știi nu ca asta poate dura ceva timp... Și.. " am fost întreruptă de buzele lui care în acest moment ma sărută. Imediat desprinși din sărut el mi-a spus:
"- Da iubito. Am vorbit serios, nu o sa te fortez sa faci ceva ce nu vrei. O sa te aștept chiar dacă o să fie nevoie sa fii pregătită peste foarte mult timp. " zice el calm, uitându-se fix în ochii mei. Doamne, albastrul ala, simt ca ma pierd in el.
"- Christian, nu e vorba ca nu vreau, pentru ca e exact contrariu. E vorba ca nu sunt pregătită. " îi spun eu încet.
"- Știu, te cred. E normal, Alison. Și o să te aștept cat timp ai nevoie. " îmi zice sarutandu-ma după aceea.
***
Odată ajunsă acasă m-am dezbrăcat de haine și am intrat în cabina de dus. Atunci m-am gândit la prezent și la viitor.
Asta o sa fie viata mea, cu pistoale și droguri, dușmani la fiecare colt? Sincer, nu ma temeam pentru mine, ci pentru cei pe care îi iubesc.
Și mai e și Christian, care e asa de dulce acum, e totul roz și frumos, dar e imposibil sa tina mult timp, niciodata nu e totul roz. În dragoste trebuie sa îmi asumi riscul. După ce am ieșit din cabina dus, m-am pus în pat și am deschis laptopul și m-am uitat la filmul " The Notebook " . Pe la sfârșitul filmului, am simțit că ochii mi se închid cu încetinitorul, asa ca am închis laptopul și m-am culcat.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Genç KurguAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...