După ce am comandat un taxi, in mai puțin de 5 minute a si apărut in fata casei mele.
Urc in taxi, ii zic șoferului ca vreau la faimosul club " Cielo " si in aproximativ. 10 minute am ajuns in fata clubului. Ii plătesc șoferului suma de bani pe cursa aceasta si ies din masina .
Ii zic gardianului numele meu si ma invita înăuntru, spunându-mi ca prietenele mele au ajuns cu puțin timp in urma .
Intru in club si ma îndrept spre zona VIP . Ii observ imediat pe prietenele mele , așezate pe canapelele din piele .
Ma așez si eu pe una din canapea după ce le salut."- Brianna , eu ma duc sa imi iau de băut de la bar. Voi vreți ceva ?" Le întreb eu politicos .
"- Noi ne-am luat de băut. I-ați pentru tine. " imi raspunde ea zâmbind .
Ma ridic de pe canapea pornind spre bar. Ajungând acolo , ii zic barmanului sa imi dea o Tequila . După ce ii plătesc, imi iau băutura si ma întorc la prietenele mele si observ ca nu sunt pe canapea, ci sunt pe ringul de dans . Iau doua guri din băutura si ma duc si eu pe ringul de dans .
După câteva minute de dans , un corp solid s-a lipit de spatele meu . Eu am continuat sa imi mișc corpul pe ritmul muzicii . 2 brațe imi strânge talia si ma întoarce cu fata la el. Imi ridic capul si dau de 2 ochii căprui total străini pentru mine . Imi șoptește ureche pe un ton seducător :
"- Păpușa, aici sau la mine ? "
Ma ridic pe vârfuri, ajungând la urechea lui, si ii șoptesc :
"- Sunt însărcinată . Nu cred ca vrei sa mai vin cu unu' la pachet ."
"- Am auzit ca sex-ul cu o gravida e sănătos si mai excitant . Ce zici ? " imi zice el mai seducător ca data trecută .
"- Ce zici sa o lași dracu' in pace si sa dispari ?! " zice o voce fin spatele meu. Ma întorc repede si dau de Christian. Bărbatul încă imi ținea mâna pe talie si nu făcuse nicio mișcare. Fac un pas in fata si ajung in fata lui Christian .
"- Tu chiar nu pierzi nicio secunda, nu? " ii zic eu râzând .
"- Cum adică ? Tu ai fii preferat sa te culci cu ăla? Zii mersi ca te-am scăpat de el . " imi zice el serios .
"- O curva mereu se culca cu unii si cu alții. Asa ca lasă-mă sa ma culc cu cine vreau . Nu te mai bagă in viața mea ca nu ai niciun drept . Si da, vreau sa ma culc cu el , vreo problema ?!" Ii zic eu enervanta. Acel bărbat facu' un pas înainte si imi prinsese iar talia .
"- Tu încă nu ai plecat?!" Tipa Christian la bărbat .
"- Daca mămica nu vrea sa plec, de ce as face-o ?! " zice el râzând .
"- Uite ce e macho, cred ca nu știi cu cine te pui! Pot sa îți pun un glonț in cap chiar in secunda asta!" Tipa Christian .
"- Christian!" Tip eu la el.
"- Nu ești bărbat daca lași o femeie gravida si după nu recunoști asta ! Si nici daca ameninți cu pistolul ! " tipa acel bărbat . Ma întorc spre el si ramân cu gura cascată, la fel ca si Christian .
"- Cred ca asta ar fii momentul potrivit daca v-aș spune ca lucrez pentru Aiden?! Nu?! Imi pare rău , iubire , ca te-ai îndrăgostit de unul ce nu te iubește si doar te folosește ! " zice el si imi da drumul la talie si se pune in fata noastră rânjind .
"- Încă odată sa mai zici ca doar o folosesc ca jur ca te omor!" Zice Christian .
"- Te doare adevarul , dragule ! Daca nu m-ai folosit, atunci ce ai facut?" Il întreb eu râzând ironic .
"- Te-am iubit! Fie ca crezi sau nu! " zice el serios .
"- Daca m-ai fii iubit m-ai fii crezut cand ți-am zis ca tu ești tatăl copilului meu, nu m-ai fii facut curva si ca cică te-am înșelat!" Zic eu revoltata si plec de langa cei 2 . Acel bărbat căruia nume nu-l cunosc vine după mine .
"- Mi-a facut plăcere sa te cunosc , Alison ! " imi zice el , eu oprindu-ma si întorcându-ma cu fata spre el .
"- Pot sa stiu si eu cum te cheamă ? " il întreb eu .
"- Jake . Jake Turner . O sa ne mai vedem , păpușa . Aiden a zis sa ne împrietenim . Ma bucur ca am facut cunoștința cu o asa fata minunata si nu cu o sclifosita . " zice el , începând amândoi sa radem .
După ce ne-am dus pe ringul de dans , dansând amândoi . După câteva ore , am hotărât ca ar trebuii sa plecam acasa.
Am comandat 2 taxi-uri . Imediat a venit , el plecând cu unul iar eu cu celălalt . După ce am ajuns acasa m-am trântit in pat , adormind imediat. Eram asa obosita .
CITEȘTI
Între ură și iubire
Fiksi RemajaAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...