Cap. 24 - "Nu pot să-l uit! "

580 22 3
                                    

După ce Aiden a oprit mașina în mijlocul pădurii, îmi dau seama ce a vrut sa spună prin " locul nostru ". Acolo veneam noi cu părintii mei vara sa ne "distram". Era un loc cu totul rupt din povești. În apropierea era și un izvor, care în el ne bălăcesc noi doi când eram mai mici. Ce for îmi este de copilăria mea, de părintii mei, de viata mea înainte să-l fii cunoscut pe el!

După ce coboram amândoi din mașină, el ma apuca de mana și mă duce pe o cărare care duce spre izvor.

"- Îți aduci aminte? " ma întreabă el.

"- Cum as putea uita?! Aici este locul unde am copilărit...nu voi putea uita niciodată locul asta. " îi spun eu .

"- Cat adoram locul asta. " zice Aiden oftand.

Dupa ce ne-am așezat pe o băncuța, Aiden continua :

"-Mereu vin p-aici. Când dau de probleme, de necazuri, ca sa ma liniștesc și să uit de toate vin aici. Este un loc cu adevărat mirific. "

"- Într-adevăr. Ce dor îmi este de copilărie. Atunci nu știam ce sunt cu adevărat necazuri. Atunci, când ne loveam în genunchi, era un mare necaz. " zic eu. Lacrimi amare îmi curg din ochii. Aiden văzând asta, mi le șterge imediat și îmi zice :

"- Nu ar trebuii sa plângi pentru un idiot, prințeso! "

"- Știu! " zic eu încet.

"- Atunci nu mai plânge! Nu mai îţi consuma lacrimile pe un nimic. Black nu e în stare să iubească, nu poate, nu mai poate defapt. " îmi zice el.

"- Cum adică nu mai poate? " îl întreb eu curioasa.

"- Pai... El acum vreun an și jumătate a avut o relație cu o fata. Nu o relație cu beneficii, o relație din dragoste. Se iubeau...dar...dupa vreo jumătate de an, ea a murit, a fost ucisă de un dușman de-a lui. El a suferit mult. Se droga incontinuu, devenise dependent. A fost la spital de 2 ori din cauza drogurilor. Ea, adică Adele, asa o chema, a fost răpită și în timp ce o omora a filmat totul. Iti imaginezi cat de greu i-a fost lui Christian? Sa vadă cum moare fata pe care o iubește? " îmi zice Aiden. Abia îmi pot stăpânii lacrimile.

"- Înțeleg, dar asta îi dă dreptul să îmi rupă inima în două? " îl întreb eu muscandu-mi buza de jos, ca sa nu încep să plang.

"- Nu, nu-i da dreptul. " zice Aiden în șoaptă.

"- Știu. Și e al dracu' de rău să simti pe propria piele ceea ce prietenii te avertizează. Zayn, Britney chiar și Marie, târfă liceului, m-au avertizat de Christian, ca o sa ma rănească, dar eu nu i-am ascultat. " zic eu și după încep să plâng.

"- Cel mai bine ar fi să-l uiti. Și că să fiu sigur de asta, o să-l transfer în Las Vegas, sa nu îl mai vezi. " când am auzit asta am încremenit. Aiden s-a ridicat de pe banca și se îndreptă către mașina. M-am ridicat și l-am urmat și eu. După ce am urcat amândoi în mașină, eu stătea cu mâinile pe volan și se uită la mine. Nu face nimic, nu zicea nimic, doar se uita.

"- Nu pot să-l uit. " zic eu în șoaptă. El ofta și zice:

"- Știu! Dar, atât timp cât el este aproape de tine, o sa te distrugă mai rău decât a făcut-o. "

"- Nu înțelegi! Nu vreau să-l uit! La dracu, îl iubesc! El e răul ce-mi face bine. Fără el, viata mea e ca și cum ar sfârși!" zic eu mai tare.

"- Ali, cel mai bine e sa stea departe de tine și să nu te mai rănească! " zice și Aiden nervos.

"- Ba nu, cel mai bine e sa stea lângă mine și să îmi aline durerea. Dacă el pleacă, eu mor!" tip eu la el.

"- De data asta facem cum vrei tu, dar, jur ca dacă te mai rănește chiar și putin, dacă mai verși o lacrima pentru el, nu o să-l mai trimit în Las Vegas, ci la Polul Nord! " ma amenință el.

"- Te iubesc!! Te iubesc! " îi zic eu și după îl îmbrățișez strâns.

"- Ali, aer! " reușește el sa spună. După ce îi dau drumul îi zic și rad:

"- O da' haide, ca ești bărbat! "

"- Hai sa te duc acasă. Mâine nu mai vii la antrenament. Ești scutita. Oricum nu mai ai ce învăța...stii deja totul. " zice el în timp ce baga cheia în contact.

***

După ce Aiden m-a adus acasă, am făcut un duș, am mâncat o felie de pizza și m-am pus sa ma uit la un film.
După ce filmul s-a terminat, am închis laptopul și m-am pus la culcare.

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum