De data asta sticla se oprii in dreptul lui Marie si a mea. Cine stie ce poate sa imi spuna sa fac nebuna asta ..dar cu toate astea, nu ma las batuta de o tarfulita.
"- Provocare! " zic eu hotarata.
"- Pai, ce te-as putea pune eu pe tine sa faci..." spune ea intrebatoare " te provoc sa spui cui i-ai facut oral. " nu..ca asta vrea bataie. Imi vine sa imi infig mainile in capul ei. Toti ceilalti stateau relaxati, numai Christian nu, probabil credea ca i-am facut lui Harry.
"- Spre deosebire de tine, nimanui. " ii raspund eu nervoasa. Toti ceilalti incepuse sa rada pe infundate.
"- Draga mea, cine vrei sa se uite la tine? Cu iubitul meu de fata tu ma faci curva. " zice asta aratand cu degetul spre Chris. Cand am auzit asta, am inceput sa rad ca o nebuna, de parca nu as fii.
"- ' Iubit ' zici tu ? Papusa , daca te-ai culcat cu el nu inseamna ca esti iubita lui. I-a intreaba-l , este iubita-tu sau nu? " ii spun eu . Cand ma uit spre Christian , el ne privea cu frica parca...nu inteleg de ce.
"- Iubire, ce zice tarfa asta ? " cand am auzit asta , am vrut sa o trag de coama aia blonda, dar Harry ma opreste.
"- Las-o in pace , iubito! " imi spuse el ranjind. Cand a auzit asta, Christian venea spre noi.
"- Cat mai ai de gand sa o tii asa? Termina-ti-va dracu' amandoi cu teatru' asta! " tipa el la noi.
"- De cate ori ti-am spus sa nu mai tipi la mine? Si cine pana mea joaca teatru ? Spre deosebire de tine, nimeni nu joaca asa bine teatru . " tip eu la el .
Ma prinde de incheietura si ma duce in baie."- De ce ai stat asa mult cu el in baie? " ma intreaba nervos.
"- Stii nu ca (,) curiosii mor repede?!"
"- Ali, nu te mai juca cu nervii mei! " tipa el nervos.
"- Dar tu sa te joci cu ai mei, nu? " tip si eu nervoasa.
"- De ce dracu' nu imi dai o sansa? Una singura , Ali! Iti cer mult?" Imi spune el putin mai calm.
"- Vrei sa stii adevarul? " ii spun eu, el aproband din cap " Pentru ca nu vreau sa ajung ca celelalte fete, Christian. Nu mai vreau sa ajuns o carpa pe care sa o arunci cand vrea muschii tai. " ii spun eu, simtind lacrimi cazand usor pe brajii mei . El imi ia fata in palmele lui si ma implora:
"- Te rog , Ali, doar o sansa, una singura. "
"- Una singura, si jur, ca daca o sa incerci sa ma ranesti in vreun fel, nu o sa mai poti sa ai copii in viata ta. " ii spun eu serioasa.
Sta putin si se uita in ochii mei, si dupa aceea isi uneste buzele de ale mele, facand un dans lent. Eu imi bag mainile in parul lui matasos, si el isi pune mainile pe talia mea. Dupa un sarut lung, de vreo 5 minute, cineva ne intrerupe din momentul nostru, normal ca aceea persoana, este tarfulita de Marie.
"- Iubire, te-am cautat atata timp, iar tu iti faci de cap cu tarfa asta mica? " spune ea cu vocea ei pitigaiata.
"- Papusa, ai ramas in urma, este iubitul meu , nu al tau. Si jur ca daca o sa imi mai spui vreodata ' tarfa ' o sa ramai fara extensii." Ii spun eu serioasa.
"- Iubit? Pana acum erai cu Styles. Cat de parasuta poti fii tu. Vad ca iti cam place sa ti-o tragi cu multi. " pana aici i-a fost, nu am mai stat nici 2 secunde ca am sarit pe ea, daramand-o jos, pe gresia din baie.
Pana la urma , Christian m-a ridicat cu greu de pe ea.
"- Doamne, cata forta poti sa ai? Esti fata. " spune el .
"- Ti-am zis sa nu ma subestimezi. Nu stii de ce sunt in stare. " ii zic eu , invingatoare.
El ma ia de mana si iesim din incapere.
"- O sa ma razbun pentru asta , Alison. " tipa descreerata din baie.
Dupa ce am iesit afara, Christian m-a prins de talie, stragandu-ma spre el, incat distanta dintre noi, sa fie inexistenta. Isi duce buzelea urechea mea, soptindu-mi :
"- Ma intreb daca esti asa de salbatica si in pat. " dupa ce am auzit asta, am simtit niste fiori reci pe spate. Auzind astea, mi-am dus gura la urechea lui, soptindu-i sensual:
"- Mai ai de asteptat , iubire. " duce ce i-am soptit asta, i-am muscat incet lobul urechii. Nu am mai stat nici 3 secunde, ca buzele lui le-au atacat pe ale mele flamand. Eu i-am raspuns imediat la sarut, adancindu-l mai tare. El ma lipise de el, astfel simtindu-i erectia proeminenta din pantalonii sai. Imediat m-am retras ranjind, si el s-a bosumflat si mi-a zis:
"- Vezi ce poti sa imi faci cu o singura atingere?" Imi arata el spre umplatura din pantalonii sai. Eu incep sa rad in hohote si el la fel.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Teen FictionAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...