"- Nu, aici e vorba ca tu ești un afurisit de afemeiat și tu îmi spui ca ma iubești doar asa fără să simti asta, doar ca sa mi-o tragi! " tip eu la el, cu ochii în lacrimi."-Iubito, eu te iubesc, de ce as zice asta fără să simt ceva? Chiar asa ma crezi? " ma întreabă el.
"- Da, asa te cred. Ai făcut atâtea greșeli, m-ai înșelat cu Marie, și nu doar o data, ai făcut iar pariu ala afurisit și m-ai mințit. Cum ai vrea sa te cred? " îl întreb eu.
"- Uite, știu că am făcut multe greșeli greu de iertat, crede-mă că îmi pare rău. Alison, eu chiar te iubesc! Crede-mă! " îmi zice el, lipindu-si buzele de ale mele, eu răspunzându-i la sărut, el își pune mâinile pe talia mea, aducându-ne aproape unul de celalalt, adâncindu-l sărutul. Mâinile lui coboară mai joc spre fesele mele, dar eu le opresc și rup sărutul :
"- Nu intinde coarda. " îi zic eu, el bosumflandu-se.
**
După ce am ajuns acasă, mi-am făcut duș rapid și imediat ce am ieșit din baie, îmi aud telefonul sunând, ma duc spre pat și îl iau de pe pat, răspunzând la telefon :
"- Alo! "
"- Ce faci iubito? " se aude vocea putin răgușită a lui Christian, iubitul meu.
"- Bine iubitule. " îi răspund eu la întrebare.
"- În seara asta vii în club ca Aiden ne-a invitat ca e ziua lui ?! Te roggg! " se milogeste el de mine.
"- Hmm, nu prea as vrea. Nici nu știu cu ce sa ma îmbrac. "
"- Cu nimic, ar fi perfect! " zice el chicotind, pot sa jur ca acum avea un rânjet al naibii de pervers.
"- Perversule! Cine mai merge? " îl întreb eu.
"- Toti, inafara de Brianna. Vin la 20:30 sa te iau. Sa porti ceva sexy. Te pup! " zice și închide. Ma uit la ceas și văd că este 18:36. Bun! Îi arăt eu sexy. Deschid dulapul cu haine și aleg o rochie neagra scurta, cu niște tine în jurul gulerului :
În picioare niște sandale cu toc de ce 15 cm , un plic auriu și timida era perfectă. Mi-am pieptănat parul și mi l-am făcut cu drotul ondulat și mi l-am lăsat liber. După ce m-am dat cu rimel putin tuș și luciu, am auzit soneria. Cred ca era Christian având în vedere că este 20:27. Am coborât scările și i-am deschis ușa. Imediat cu m-a văzut, și-a pus mâinile pe talia mea și și-a lipit buzele de alta mele, într-un sărut pasional și plin de dorința. După ce am rupt sărutul, fiindcă rămăsesem fără aer amândoi, el ma analiza din cap pana în picioare în timp ce își mișcă buza de jos. Eu chicotesc și îmi iau plicul auriu de pe masa și îl iau de brat și deschid ușa de la intrare, ca sa ieșim și să plecăm :"- Știi ce, nu mai am chef de club, am chef de altceva, care implica un pat, noi doi și fără haine. " zice el cu un rânjet pervers.
"- Auzi, la club nu sunt camere, unde sunt și paturi... Deci.. " zic eu râzând.
"- Tu ma întărâti. "
"- Eu?. Nu! Niciodată. Acum hai în mașină și hai odată la clubul ala ca ne așteaptă aia. " zic eu deschizând portiera mașinii.
Imediat cum am ajuns la club, ne-am dat jos din mașină și am pornit spre intrare. Christian avea mâinile puse in jurul taliei mele strâns.
"- Știi nu ca nu trebuie sa ma strângi asa de tare de talie. " îi zic eu râzând.
"- Ba da. Trebuie. Toată lumea trebuie sa știe că ești a mea. " îmi zice și după mă sărută lung.
"- Ia uite cine a ajuns. Nu vi se pare ca a-ti întârziat, sau am venit noi prea devreme? " ne întrerupe Britney.
După ce am intrat în club, ne-am așezat în zona VIP - urilor , eu lângă Christian. După ce Zayn și Harry ai venit cu băuturilor, eu am băut 2 shoturi și Christian vreo 3 shoturi, o voce pițigăiată ne distrage atenția la toti.
"- Ce faceti dragilor? Va fost dor de mine? " Era Marie. Alison, stai calmă. Îmi zice subconștientul meu. Acum înțeleg ce a vrut sa spună Chris prin " toti " . Ma uit la el și el se uita la mine cu un zâmbet asa de nevinovat.
"- Ok. Ce ziceți. Ne jucam ceva? " intreaba Britney, observând ca toată lumea a devenit tensionată.
"- Eu as zice Adevăr sau Provocare. E joc nostru, mereu ne jucam asta la petreceri. " Zice Zayn.
"- Ok. " zice toată lumea.
Marie se așeză lângă Christian , dându-l la o parte pe Zayn. Am încercat să îmi păstrez cumpătul și să nu îi rup extensie ei blonde ieftine. Respira, Alison.
După ce Niall a făcut rost de o sticla goala de băutură, a învârtit-o și a picat pe Britney.
"- Provocare. " zice ea.
"- Te provoc sa zici la ce vârstă ti-ai pierdut virginitatea și cu cine. " zice Niall. Toate privire acum erau spre Brit.
"- John clasa 11. " zice ea repede.
"- Ok. Acum Marie trebuie sa învârtă.
După ce învârte ea sticla, pica pe... Mine. Dumnezeule Mare, cu ce ti-am greșit? Mereu trebuie ca sticla aia afurisita sa pice pe mine când o învârte ea?! ""- Adevăr. " zic eu repede.
"- Off, mititica de tine. Ce sa te întreb acum... " zice ea râzând. " Cine ti-a provocat primul orgasm? " întreabă ea.
"- O, acum pe bune, ce fel de întrebare e asta?! Zi și tu o întrebare normala. Mai ai putin si o întrebi dacă i-a venit menstruatia luna asta! " zice revoltata Britney.
"- Eu i-am pus o întrebare simplă, asta e jocul. Trebuie sa răspundă. Hai zi, Fecioară? " zice în batjocora Marie.
"- Era imposibil sa nu ma ataci tu pe mine, nu? Sunt virgina. Sa iti intre asta în cap.m și să nu mai pui întrebări fără sens dacă știi deja răspunsul. " strig eu la ea.După ce ne-am mai jucat vreo 5 runde, am hotărât să ne mai și dansam, ca doar suntem în club, ce naiba?! Eu îl iau de mana pe Christian și îl trag pe ringul de dans.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Teen FictionAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...