Cap. 9 - Adevărul

825 33 0
                                    

"-Zayn, zii ceva! Asta e imposibil! Nu-i asa? " ii tip eu iar lui Zayn. El comntinua sa se uite cu mila la mine.

Ma ia de mana si ma scoate din baie. Cand am ajuns la cantina, m-a pus pe un scaun si dupa mi-a spus:

"- Asteapta-ma aici 2 minute. Sa nu te misti de aici. Eu trebuie sa dau un telefon. " imi zice el calm dupa imi da un pupic pe obraz. Ok, asta a fost ciudat.

Zayn se indepartea putin, dar nu foarte mult, si apeleaza pe cineva , vazand ca nu-i raspunde, il mai suna odata , nervos. Cand ii raspunde tipa in telefon:

"- Ba, idiotule, cat mai ai de gand sa mai stai la tarfa aia? Ai idee cum se simte fata? Si se mai zice ca e iubita ta! In p*la mea, nu o mai ranii. In timp ce tu ti-o tragi cu aia pentru o afurisita de servieta ea plange pana lesina in baie. " dupa cum vorbeste , imi pot da seama ca vorbeste cu Christian. Lacrimile cu greu le opream sa nu curga.

Dupa ce Zayn inchide cu nervi telefonul , vine inapoi spre mine si se aseaza la masa si nu zice nimic.

"- E adevarat , nu? E adevarat ca el si-o tragea cu aia pe la spatele meu. Nu inteleg de ce m-am bagat si eu. Trebuia sa il las in pace, sa fie cu aia si gata, si nu mai sufeream acum." Ii zic eu lui incercand sa imi potolesc lacrimile.

"- Alison, e bine sa plangi. Nu esti de piatra. Descarca-te, plangi, tipa, fa ceva! "

"- Am doar o singura intrebare. De ce? Am facut ceva gresit? " ii zic eu.

"- Ali, nu e vorba de tine, e vorba de munca lui. E vorba ca e un mare idiot. " imi zice el calm.

"- Adica insinuiezi ca munca lui e sa se culce cu curve?! " ii tip eu.

"- Esti greu de cap! Nu Alison, nu! Munca lui consta in... el trebuie sa se prefaca ca o iubeste pe Tara si dupa sa afle niste informatii si sa fure o servieta. " imi spune el .

"- N-am inteles nimic. El e un fel de raufacator? Sau ce dracu'? "

"- Exact , Ali! Noi lucram cu arme, droguri. Nu suntem ceea ce parem . Prin asta se referea Marie cand a zis sa isi dea masca jos. Sa iti zica el adevarul despre asta. Dar cum ai aflat de la mine, el nu mai are ce sa iti spuna." imi zice el .

"- Nu! Asta nu e posibil! " ii zic eu. Apoi amintindu-mi de una din zilele petrecute impreuna. Cand m-a dus acasa la el, am vazut o arma intr-un dulap cand mi-a spus sa caut niste pastile. " Oh, doamne, e adevarat !"

"- Bingo! Acum speram ca nu fugi de noi ca de niste Pittbulli. " imi zice el chicotind. " Noi nu omoram asa ca ne place. Noi omoram ca sa nu fim omorati. "

"Okk, nu o sa fug, normal. Ce m-as face fara tine? " ii zic eu facand o fata de catelus.

"- Nu stiu! Intrebarea numarul 1 este : Ce ar face Zayn fara Alison?"

Dupa ce ne-am inbratisat, am auzit usa de la cantina trantindu-se. Dupa ce ne-am desprind din imbratisare, Ne-am intors sa vedem cine naibii e asa retardat sa tranteasca usa asa tare. Cand l-am vazut pe Christian am impietrit. Inima imi batea ca nebuna.

"- Stai linistita! " imi sopteste Zayn la ureche.

Nu stiam ce sa fac! El statea nervos in fata usii de la cantina, privindu-ne . Fata lui nu avea nici urma de emotie. Parca nici nu il mai cunosteam. Arata ca o fiara abia scoasa din cusca.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Stiu ca acest capitol e scurt, foarte scurt, dar l-am scris la 1:30 noaptea, nu ma judecati. Ziua nu am cand sa scriu, asa ca scriu noaptea. Scuze daca sunt greseli gramaticale, am scris in graba. Va pup❤(>_<)

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum