Cap. 15 - " De-ai știi tu..."

636 25 0
                                    

"-Nu, nu, nu am ce sa vorbesc cu Christian. " îi zic eu.

"- Ba eu cred ca da. " spune o voce din spatele meu, acea fiind a lui Chris. El a auzit tot?! O Doamne!

Ma intorc repede și dau de ochii lui albaștrii . Îl dau la o parte din calea mea și dau sa plec, dar el m-a prinde de mână.
Britney a plecat imediat când a văzut că (,) Christian a auzit tot, deci... Acum nu mai am nicio scăpare.

"- Ce vrei? " îi zis eu sec.

"- Ce crezi tu ca faci? Azi nu m-ai băgat doc în seamă... Dacă e vorba de ce s-a întâmplat.. " nici nu apuca sa zică tot ca eu l-am întrerupt.

"- Adică ce nu s-a întâmplat "

"- Deci despre asta e vorba? Tu crezi ca eu nu vreau asta Alison?! Nu ai idee cat de greu ma abtin cu tine în preajma. Dar tu nu ești pregătită. " îmi spune putin tare.

"- De unde dracu' stii tu când sunt eu pregătită? Nu știi cum m-am simțit... Tie ti se pare ca eu m-am opus? " tip eu la el .

"- Doamne... Alison, nu e vorba ca te-ai opus, e vorba ca tu ești virgină și nu vreau ca după sa regreti. "

"- Atunci ia-ti una spartă și lasă-mă pe mine în pace. " tip eua el nervoasa.

"- Tu chiar vrei asta? Vrei sa te las? Știm amândoi ca nu pot trai fără mine. Știm amândoi că nimeni nu poate să-mi ia locul din inima ta. " îmi spune el arogant.

"- Știi ceva Christian, du-te dracu' ." îi spun eu și plec de lângă el dar am auzit ca striga :

"- Iubito, ma duc la rude doar de sărbători. "

Deci nu mai suport. Simt ca sufletul meu se sparte în mii și mii de bucatele . Am intrat repede în clasă și acolo am văzut-o pe Marie și pe catelele ei. Numai de ea nu aveam chef acum.

"- Ia atâta fetelor cine a venit, fosta iubita a playerului Christian. " zice ea aratand cu degetul spre mine. " Ce scumpo, nu l-ai lăsat să te fută și să rupt lantu' de iubire? " ma întreabă ea. În ochii mei se formase deja câteva lacrimi.

"- Ce vrei Marie? " o întreb eu nervoasa.

"- Nimic, vroiam doar sa îți spun ca aseară, iubitul tău, adică fostul, a fost superb. " zice asta și după își ia geanta și iese din clasa.

Simțeam că cerul cade peste mine. La dracu'! De ce nu îl pot urî?! Cu cât îmi face mai mult rău, cu atât iubesc mai mult! Dar nu, de data asta nu va mai fii asa, nu o sa ma întorc la el. Simpla lui prezenta ma distruge pe interior. În timp ce eu plângeam că el ma refuzase, el i-o trăgea curvei ăleia. Și ea normal ca se lauda cu asta în fata mea. El m-a inselat. Cu ce i-am greșit? Acum eram în Baia fetelor. M-am ridicat de jos și m-am spălat pe fata și am ieșit din baie. Atunci i-am văzut pe băieți. Cu toate ca orele începusera de vreo 10 minute, lor nu le pasa, nici mie în acest moment. Nu aveam puterea să stau în acest moment în clasa cu Marie.

"- Alison de ce plângi? " întreabă îngrijorat Zayn.

"- Nu-i nimic. Stai liniștit. " îi spun eu încet.

"- Alli, poate pe unii îi pot păcăli cu vorbele astea, dar pe noi nu. Ce s-a întâmplat? " ma întreabă Liam .

"-Nui nimic, vorbesc serios. " zic eu uitându-mă la Christian cu ura.

"- De ce nu ești la ora? " ma întreabă Christian.

"- Lasă-mă în pană mea în pace! Nu te preface ca îmi pasă. De acum încolo sa nu te mai bagi în seamă cu mine. Simpla ta prezenta ma distruge, Christian! Te urăsc! " tip eu ca o descreerata. Simțeam că în bine se purta un război între ura și iubire. Ma uitam la Christian care nu zicea nimic, băieții se uitau nedumeriti la mine.

"- Ce am mai făcut acum? De ce eu mereu sunt de vina? " îmi spune Christian.

"- Adică eu sunt de vina ca tu m-ai înșelat? Eu te-am pus sa ti-o bagi intr-o curva? Eu ti-am cerut asta? " îl întreb eu, ridicând tonul.

"- Stai ce? Christian, zi-mi te rog ca nu ai făcut-o din nou cu aia? " zice cu speranța Zayn.

"- Oh, ba da... Și-a tras-o cu Marie pe la spatele meu, și înainte de asta m-a refuzat pe mine. Christian, ma întreb uneori, tu ai inima? " spun eu cu lacrimi în ochii.

"- Te rog nu fa asta. " zice Cristian.

"- Ce sa nu fac? "

"- Sa nu plângi. Te rog. Nu suport sa știu că plângi din cauza mea. " îmi zice el, având privirea în jos.

"- Daca ai știi tu cate lacrimi am vărsat pentru un idiot ca tine. " zic eu . I-am dat la o parte pe băieți și am ieșit din școală. Am urcat în mașină și m-am dus acasă. Este debia ora 4 și eu deja simt ca leșin. Era chiar imposibil ca relația mea cu Christian sa tina mult timp. Era imposibil ca el să nu facă ceva oribil care să mă distrugă pe interior.

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum