"-Acum zi-mi imediat ca sa știu dacă îmi pierd timpul sau nu, ramai sau nu? " îl întreb eu. Eu ma uit la el pret de câteva secunde dar vad ca răspunsul lui întârzie. " M-am lămurit. " zic eu și plec de lângă el. Toti elevii erau în clase, orele începuse de mult, holurile erau Goe, doar vocea mea se auzea în toată cladirea. El în urmă mea striga :
"- Ali, RAMAN! "
Când am auzit asta am crezut ca pământul îmi fuge de sub picioare. M-am întors cu fata spre el, și observ că el era în același loc, cu zâmbetul pe buze. Fug spre el și mă arunc direct în bratele lui. El ma strânge tare. Stam asa în jur de un minut pana când el slabeste strânsoarea și îmi spune :
"- Iubirea mea, te iubesc! "
"- Și eu te iubesc! " îi spun eu. Deodată se năpusti asupra gurii mele. Limbile noastre dansau intr-un vals extraordinar. După ce am rupt sărutul fiindcă nu mai aveam niciunul aer, el ma ia de mână și ieșim amândoi din cladire. Mdea, și astăzi chiuleam, dar sincer nu îmi pasă atâta timp cât o fac pentru o cauza nobila. După ce urcam în mașină lui eu îl întreb :
"-Masina mea... " dar nu apuc sa termin fiindcă el îmi răspunde :
"- Îl voi trimite pe Liam sa o ia, stai liniștită. Acum, vom merge acasă la mine. " zice el și îmi face cu ochiul. Eu ma uit ciudat la el și după începe să râdă " Numai la prostii ti-e gândul. Sa știi că eu nu ma opun, dar când o să fii pregătită, iubito. Nu te grăbesc! " îmi zice el, după îmi dă un sărut scurt.
***
După ce Christian a oprit în fata unei vile cu 3 etaje, amândoi am coborât din mașină și el m-a luat de mana și am intrat împreună în vila. Când am deschis ușa, abia mă abtineam sa nu rad.
Zayn și Tyler se băteau cu pernele de pe canapea iar Harry îi filma cu telefonul."- Ce p*la mea faceti ma distrusilor? " tipa Chris la ei. Ei continua din activitățile pe care le făceau și veneau spre noi, adică spre mine mai mult, fiindcă în a doua secundă toti 3 nebuni ma îmbrățișează strâng.
"- Bă, spatiu personal în p*la mea, nu ati auzit? " tipa iar iubitul meu la ei, vizibil nervos de îmbrățișarea pe care mi-au dat-o. După ce mi-au dat drumul, eu respir ușurată.
"- Bravo fratilor, acum trebuie iar s-o chem pe Florine sa facă curat. " zice Christian.
"- Și mă rog cine e aceasta Florine și de ce trebuie sa o chemi? " îl întreb eu putin geloasa.
"- Geloasa iubire? " întreabă Chris chicotind.
"- Eu? Geloasa? Nu! " mint eu cu nerușinare.
"- Ba ești geloasa. " ma contrazice Christian.
"- Ba nu sunt! " îi zic eu.
"- Ba ești! " zic în cor Chris și băieții.
"- Ma rog. "
"- Deci recunoști că ești geloasa? " ma întreabă Christian.
"- Nu am ce sa recunosc fiindcă nu sunt geloasa. Acum, îmi zici unde e camera ta? " îl întreb eu iar ei toti pufnesc în râs. " De ce râdeți? " îi întreb eu.
"- N-ai idee cât de pervers a sunat asta ' îmi zici unde e camera ta ' . Sa știi că-mi place când ești perversa. " îmi zice Christian.
"- Ce idioti. Da ma, hai iubitelule în cameră ta sa ne-o tragem, poate si-un oral?" zic eu ironica. Ma uit la Christian și parcă mă rostește cu fulgere.
"- Ne, nu ma păcălești și pe mine. Am așteptat 2 ani sa ti-o trag și până la urmă tot nu am reușit. Vere, mai ai de așteptat !" zice Tyler. Christian cum a auzit asta și-a încordat mușchii. Eu îl iau de mana și mă ridic pe vârfuri, sa ajung la urechea lui ca mai apoi sa ii șoptesc :
"- Shht! Liniștește-te!"
***
Dupa 2 ore petrecute cu băieții, i-am spus lui Christian sa ma ducă acasă ca e târziu, cu toate ca el a insistat să rămân la el. După ce m-a aduc acasă, mi-am făcut un duș lung după aceea m-am pus sa îmi învat putin , m-am uitat la un episod din serialul meu preferat, " The Vampires Diaries " și după aceea m-am pus sa adorm.
Dimineața am fost trezita de telefonul meu care suna incontinuu. L-am luat de pe noptiera de lângă pat și am răspuns la apel:
"- Ce vrei? " tip eu în telefon.
"- O vai, ce-i pisicuțo, ti-ai scos ghiarele? " se aude voce lui Christian în telefon.
"- Jur ca atunci când te voi vedea te voi lăsa fără moștenitori. " îl ameninț eu.
"- Asta ar însemna să nu mai avem copii, iubire. Ce-ar fii sa lăsăm toate astea acum și să te grăbești odată fiindcă în mai puțin de 15 minute trebuie sa fim la școală. Te aștept în fata casei. Te pup! " zice iubitul meu și după închide apelul.
După ce mă uit la ceas, observ ca este ora 7:40. La dracu'! Ma ridic repede din pat și mă duc spre dulapul meu cu haine și îmi iau repede de acolo o bluză albă cu scris pe ea și niște blugi skinny. După ce mă îmbrac cu ei, îmi dau de câteva ori cu peria prin parul meu șaten și după aceea mi-l prind într-o coada cal. Îmi iau repede geanta și geaca mea din piele și mă încalţ cu niște adidași Nike și ies repede pe ușă.
Acolo vad mașina iubitului meu. Urc repede în ea și plecăm spre locul blestemat, liceul. Imediat ce ajungem acolo, ma uit la telefon și văd că este ora 7:59. Perfect! După ce îl întreb pe Christian ce ora are, aflu că avem aceiași ora. După aceea intram amândoi la ora de curs.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Novela JuvenilAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...