Cap. 18 - " Bravo! "

630 23 0
                                    

Este dimineața. Azi am antrenamentele cu Aiden. Azi o sa învat sa trag cu arma. Abia aștept. Mă dau jos din pat și mă duc să îmi fac rutina de dimineață. Mi-am prins parul într-o coada cal. M-am îmbrăcat într-o pereche de colanți negrii, un tricou albastru și bluza mea de trening neagra. După ce m-am încălțat în adidașii mei negrii, am ieșit din casă și am urcat în mașină mea, conducând pana la sediu. Când am ajuns acolo, am văzut mai multe mașini negre tunete în parcare. Am mers în graba acolo și am urcat în lift și am apăsat pe buton . Când liftul a ajuns la etajul respectiv, adică unde are Aiden biroul, am ieșit din lift și am intrat repede pe ușa, fără să bat. Acolo erau 5 barbaţi, cu mușchii îmbrăcati în negru.

"- Ce se petrece aici? " întreb eu când îi observ pe barbatii aia uitându-se la mine.

"- Deci ea e fata? " întreabă unul.

"- Da, ea e Alison. " spune Aiden.

"- Sa știi că nu-i rea. Păcat că e a lui Christian. " zice unul blond făcându-mi cu ochiu.

"- Îmi poate spune și mie ce se petrece? " îi întreb eu.

"- Scumpa mea verișoara, de acum încolo, o sa ai garda de corp. " îmi spune Aiden.

"- Sper ca glumești. De ce puii mei ma antrenezi atunci?"

"- Ali, am o grămadă de dușmani care îmi vor moartea, și nu știu de unde dracu' au aflat că ești ruda cu mine. Asa ca de acum încolo băieții ăștia, Kevin, Max, Ian, Paul și Cameron o sa îți păzească fundu'. "

"- Ok, tata! " îi zic eu plictisita.

"- Sa știi că nu ar fii rău să îmi zici asa. " îmi zice amuzat Aiden.

"- Ești cu 3 ani mai mare ca mine. Fii sigur ca nu o sa îți zic asa. " îi zic eu râzând. " Unde e Christian? " îl întreb eu.

"- În sala de antrenamente. Du-te și tu acolo ca vin și eu imediat. " îmi spune calm.

După ce am ieșit din biroul lui Aiden, ma îndreptăm spre sala de antrenamente. Când am intrat acolo l-am văzut pe Christian vorbind cu o fata, stand amândoi pe banca. Când mă uit mai bine observ ca acea fata e Marie. Nervii fierb în mine.

"- Ea ce naiba cauta aici? " îl întreb eu pe Chris. El tăcea și se uită la mine.

"- Pentru o noua venita ești cam tare în gură. " îmi spune Marie.

"- Marie, potoleste-te. " îi șoptește Chris la ureche. Când am observat asta, m-am întors cu spatele și am plecat. Nu puteam sa ii las sa vad ca am ochii în lacrimi, ca sunt geloasa.

"- Stai, Alison, unde pleci? " ma striga Christian.

"- Lasă-mă dracu! " tip eu. "Știi Christian, eu ar fi trebuit sa am antrenamente, aici și acum. Dar nu, acum eu stau și tip la tine. Plecati voi dracu' sa ma antrenez. "

"- Și dacă nu vrem? " întreabă Marie nervoasa.

"- Marie, potolește-te. Gata! " o calmează Christian.

"- Vad ca mi-ai ascultat sfatul de a-ti dresa cateaua. Ma bucur. " zic eu normal. " Acum ieșiti dracu' de-aici!" tip eu la ei. După ce Marie a plecat, Christian nici nu s-a deplasat cu un pas.

"- Ce ai pățit? " ma întreabă el.

"- Christian, aseară îmi spuneai ca ma iubești, și acum îi șoptești la ureche ei sa se calmeze, ca știi, eu eram foarte calma. " îi zic eu ironica. " La cate capete joci Christian? "

"- Ce întrebare e asta? Alison, iar ne certam din nimicuri. " îmi zice el.

"- Bine! Sa încetăm cu cearta. Dar sa nu te prind ca ești nervos când Zayn îmi zice ceva drăguț . " în zic eu.

"- Ok! Stai... Depinde ce îți spune. De exemplu, dacă îți spune că ai fundul mare sau ceva de genul, îl bat. Numai eu am voie sa îți spui asta! " spune el și după mă sărută. Îi răspund imediat la sărut, lăsându-l sa îmi exploreze gura. După ce am rupt sărutul din cauza lipsei de oxigen, ma uit la el cu fata încruntată.

"- Ce? " ma întreabă el.

"- Am fundul mare? " îl întreb eu.

"- Da. Și încă ce! " zice el și râde. El se uita la mine și mă vede încruntată.

"- O, da' haide, nu fi supărată. Ai asa sunt eu destul ca toti se uita la tine și vorbesc cat de dotata ești. " îmi zice el.

"- Ce? " îi întreb eu și râd.

"- Dap! Și nu mai rade. Hai sa te invit sa tragi cu arma. " îmi zice el.

El ia o arma dintr-un sertar și vine spre mine și mi-o dă.

"- Vezi cercul ala de acolo, trebuie sa ţintești în mijloc.

"- Ok! " zic eu și oftez.

După ce iau " pozitia " îmi îndrept pistolul spre cercul acela, și apăs pe trăgaci. Închid ochii de la sunetul asurzitor. Când deschid ochii observ ca am ţintit direct în mijloc.

"- Bravo iubire. Mai încearcă să faci asta de câteva ori și după gata. Mâine continuam. " îmi zice el dându-mi un sărut scurt.

Mai dau de 5 ori, dar în mijloc nimeresc doar de 3 ori. Oftez și după mă uit la Christian.

"- Ești bună pentru început. " îmi zice el, venind spre mine, pizitionandu-si mâinile pe talia mea și după sarutandu-ma.

Deodată ușa se deschide și pe ea intra Aiden.

"- Oh, nu! Nu în sala mea. Luați-vă i camera. " ne zice el amuzant.

"- Nu trebuie sa ne luam o camera doar pentru săruturi idiotule. " îi zic eu.

"- În fine. Am văzut pe camere ca te descurci foarte bine. Bravo! " îmi zice el arătându-mi camerele din colturile salei.

"- Mersi! " îi zic eu.

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum