Dimineata dupa ce m-am trezit, mi-am facut un dus rapid si dupa aceea m-am imbracat in niste pantaloni stramti albastriu inchis , un maieu negru , pe care scrie " NEVER GIVE UP ! " . Dupa ce m-am pieptanat parul blond, m-am hotarat sa imi prind intr-o coada cal. Dupa ce m-am pregatit, m-am uitat la ceas si am vazut ca e 7:42. Ar trebui ca Christian sa ajunga din moment in moment. Dupa vreun minut am primit un mesaj , m-am uitat sa vad de la cine e, normal ca este de la Christian, iubitul meu. Doamne, ce frumos suna! In mesaj scria :
" Iubire, in 5 minute sunt la tine. "
***
Dupa ce am coborat din masina lui Christian, curtea era plina cu adolescenti , care se uitau uimiti la noi doi, probabil pentru ca ne tineam de mana. Amandoi ne-am indreptat spre intrarea in cladire. Dupa ce am intrat , am vazut-o pe Marie infuriata, rosie ca nasul renului Rudolf. Ea veni spre noi, si incepusera sa vorbeasca :
"- Ce dragut, uita-ti fetelor, noua marioneta a domnului Black!" Spune ea aratand spre mine.
"- Marie, da-te din calea mea. Care e problema ta?" Tipa Christian nervos la ea.
"- Iubire, cum poti sa fii cu una ca ea? Nu e buna de nimic. Pun pariu ca inca e virgina . " rade ea de mine. Pana aici i-a fost, cand am auzit cuvintul " virgina " deja l-a intalnit pe Dracu.
"- Mai bine o virgina decat o sparta expirata ca tine, Marie. " tip eu la ea, nervoasa.
Christian m-a tras dupa el spre clasa domnului Dooley. Imediat ajunsi acolo, in clasa , Chris a inchis usa cu cheia si m-a prins de talie si si-a strivit buzele lui mari si carnoase de ale mele.
"-Iubito, nu ii mai baga in seama pe aia. Stii doar ca tu esti cea mai importanta pentru mine. " imi zice el in sarut. Sarutul nostru a fost intrerupt de un ciocanit .
"-Baga-mi-as! " injura Cristian in timp ce se indreapta spre usa pentru a o deschide.
Dupa ce deschide usa, in fata noastra este numai si numai profesorul Weaster.
"-V-am intrerup din ceva important tinerilor? " zice el amuzat de situatie. Eu imediat cand am auzit asta, m-am inrosit mai rau ca o rosie. Bine, sa nu exageram, exact ca ea eram .
"- Cam ..mda. " mormaie Christian in timp ce ma apuca de mana si iesim din clasa. Dupa ce iesisem, m-am uitat la ceas si am vazut ca e 9:01.
"-Chris, ce ora ai acum? " il intreb eu.
"- Cred ca biologia, iubito. Tu?" Ma intreaba el, ridicand din sprancene. Doamne, ce sexy este!
"- Eu cred ca am engleza. " spun eu repede .
"- Bine ,atunci ne vedem in pauza la cantina. " imi spune el , si dupa aceea imi da un sarut scurt pe buze si dupa aceea plecam amandoi in directii diferite.
Odata ajunsa in fata clasei doamnei Ross , imi dau seama ca nu a ajuns inca, deoarece este foarte mare galagie in clasa.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Novela JuvenilAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...