Cap. 28 - "...Afurisit afemeiat"

553 22 0
                                    


După ce amândoi ieșim de la curs, el m-a luat de mana și am ieșit pe ușă clasei. Acum ne îndreptăm spre cantină unde prietenii noștri ne așteptau acolo. Imediat ce am intrat în sală plina de mese i-am zărit și ne îndreptăm spre ei. Cum am ajuns acolo ne-am așezat pe scaunele de la masa, Christian lângă mine normal.

"- Ce faceti? " îi întreb eu pe ei.

"- Eh, cu-i îi pasa?!" zice Tyler.

"- Ce ai? De ce vorbești asa în silă cu mine? " îl întreb eu.

"- Poate pentru ca mi-e sila de tine?! " îmi zice el pe un ton răutăcios.

"- Uite ce e, tu probabil ai uitat ceva, cu mine nimeni nu vorbește așa. Vrei sa iti reamintesc acele palme pe care tu le-am dat pentru afurisitul tău de pariu? " îi zic și eu pe un ton mai tare.

"- Da, da, cum sa uit asa ceva. Mie mi-ai dat palme la greu, dar lui asta - zice și arată cu degetul spre Christian - ce i-ai dat? Virginitatea? Ca și el a făcut pariu pe ea. " auzind asta, Christian sării ca ars de pe scaun și se duce la el si îl lua de guler și mârâie printre dinți :

"- Te bag în mormânt dacă mai vorbești aiurea! " și după aceea îi dă drumul și vine din nou pe scaun și încerca să se calmeze.

"- Tyler, ce naiba ai? De când te interesează ce face Alison? Ce te interesează virginitatea ei? " întreabă Britney.

"- Ok gata! Ce naiba aveti cu virginitatea mea? Acum asta e un subiect de discutat? " tip eu la el și încercat să ignor ochii celorlalți elevi din cantina care se uitau la noi ca la spectacol, din nou.

"- Care virginitate? " întreabă Tyler râzând. Ma ridic repede de pe scaun și mă duc la el, el ridicându-se de pe scaun când mă văzuse si pe mine, și l-am lovit în punctul lui forte, a venit înfundat. M-am apropiat de urechea lui și i-am șoptit :

"- Nimeni și nimeni nu se ia de ce am sau nu am. Sa fie clar, Tyler, data viitoare când încerci să mă umilești, te distrug cu adevărat. " după ce îi șoptesc asta, îmi iau geanta de pe scaun, ies repede din cantina îndreptându-mă , nici eu nu știu. După ce am ieșit din clădire, cineva mă apucă de încheietură , eu ma întorc repede și văd că cel care m-a prins de încheietură este Tyler.

"- Lasă-mă dracu în pace, dobitocule! " tip eu la el. Sincer, ma așteptam că Christian sa vina după mine, dar nu, el probabil stătea la masa. În fine..

"- Uite ce e Alison, nu știu ce încerci să faci, dar inceteaza. " îmi zice el. Eu bufnesc în râs și îl întreb :

"- Ce încerc să fac Tyler? Zi-mi tu, fiindca eu chiar nu știu ce încerc să fac. "

"- Încerci să mă faci gelos cu ala. Inceteaza! " îmi zice el.

"- Eu? Încerc să te fac gelos? Ce naiba ai? Tu , în momentul de fata ești un nimic pentru mine. Nu am de ce sa te fac gelos. " îi zic eu, trăgându-mi mana din strânsoarea lui.

"- Chiar asa? Nu însemn nimic pentru tine? La naiba, asa de chioara ești încât să nu vezi ca încă tin la tine? " tipa el la mine.

"- Tu niciodată nu ai tăcut la mine, Tyler! Ai fost cu mine doar sa te culci cu mine. Nu mai vorbi prostii! " tip și eu la rândul meu la el.

"- Nu am stat cu tine pentru virginitatea ta! Am stat pentru ca te-am iubit! Christian sta cu tine pentru a se culca cu tine! " tipa iar la mine.

"- Numai tipa ca disperatul la mine și gata, oprește-te! Eu și Christian suntem împreună fiindcă ne iubim! "

"- Te amăgești singura. Și foarte bine ca el nu te iubește cat îl iubești tu pe el. " zice el în badjocora.

"- Nu știi ce simte el pentru mine. Nu ești în locul lui! Nu ai fost acolo atunci când mi-a spus ca ma iubește! " tip eu la el.

"- Pe bune? Alison, trezește-te! Oricine poate iti spune cuvinte frumoase! Știi foarte bine ce vrea el de la tine, dar tu te încăpățânezi. " zice și pleacă. Tu rămân nemișcată pentru putin timp, dar după am auzit clopoțelul care anunța că pauza de masa a luat sfârșit, și am pornit spre clasa.

După ce orele s-au terminat, mi-am luat geanta de pe scaun și am ieșit repede din clasa plina de elevi. Toată ziua l-am evitat pe Christian și pe toată lumea. Ma simțeam atât de... Confuza. Nici nu știam de ce ma simțeam așa. După discuția cu Ty, el a plecat de la școală, chiulind de la toate orele.

După ce am ieșit din clădire, cineva m-a apuca de încheietură și mă formează sa ma întorc, văzându-l pe Christian.

"- Ok, trebuie naibii sa încetati naibii sa ma apucai asa ca disperatii! " tip eu la el.

"- Pot sa știu și eu ce naiba ai de te comporți asa? " tipa și el la mine.

"- Nu, nu poti! " îi zic eu, zmucindu-mi încheietură din mana lui, hotărăsc să plec de lângă el. El face câteva pași mai repezi ajungând în fata mea.

"- Ce ti-a spus tâmpitul ala de Tyler? " ma întreabă el.

"- Nimic... Din ce nu știu. " îi zic eu oftând. Era adevărat! Știu că Christian sta cu mine sa se culce cu mine, dar tot nu pot sa accept asta. Adică, mi-a spus ca ma iubește. Nu poti sa spui asta cuiva pe care nu îl iubesti. Este absurd asta!

"- Off! De ce ești mereu de dificilă? " ma întreabă el, eu rasbugnind:

"- Asta sunt eu! Ce-ai fi vrut, Christian, a doua zi de când te-am cunoscut sa ma fut cu tine? Asta ai fi vrut tu? Îmi pare rău că așa sunt eu, mai dificila și că nu ti-am căzut în plasă! "

"- Ce ai? Aici nu e vorba ca vreau sa ti-o trag! " îmi zice el enervat.

"- Nu, aici e vorba ca tu ești un afurisit de afemeiat și tu îmi spui ca ma iubești doar asa fără să simti asta, doar ca sa mi-o tragi! " tip eu la el, cu ochii în lacrimi.

♥♥♥♥♥♥

Și acesta e noul capitolul! Îmi pare rău că a durat atât de mult timp, dat nu am avut idei. Știu, știu că capitolul e varza, dar sunt în pană de idei! :-(

Între ură și iubireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum