Dimineața m-am trezit cu o durere îngrozitoare de cap. M-am ridicat repede din pat luându-mi plicul și ieșind repede din camera necunoscută .
Cum am ieșit din cameră am văzut o priveliște de milioane. Oameni beți, drogat dormind pe jos, sticle peste tot, băuturi alcoolice pe jos și tigri, iarba și lucruri ilegale. Dar ce naiba fusese aseară aici? Al treilea război mondial?! Ca asa părea.
Am încercat să trec printre oamenii de pe jos. După ce am coborât scările m-am îndreptat imediat spre ușă de la ieșire. Am ieșit din club, punând un paznic sa imi cheme un taxi.
Taxi-ul a venit imediat, în câteva minute. Am urcat în mașină, spunându-i șoferului adresa casei mele. În vreo 10 minute eram deja în fata ei. După ce i-am plătit șoferului cursa, am coborât din taxi. Mi-am scos cheile din plic, deschizând ușa de la casa mea. Am urcat în cameră mea, luându-mi o pereche de lenjerie neagra din dantelă din sertar și am intrat în duș.
După o jumătate de oră am ieșit din dus și mi-am pus pe mine lenjeria și mi-am luat din cuier un halat alb și an ieșit din baie.
*** după o oră ***
După ce m-am îmbrăcat în niște colanți negri, o bluza roșie și în picioare mi-am luat niște adidași Nike Air roșii, am ieșit din casă. Am urcat în mașina mea, conducând spre Britney.
Când am ajuns în fără casei ei, am coborât din mașină. Am sunat la sonerie, ușa deschizându-se într-un minut.
"- O doamne, am nevoie urgenta de tine. Am o problema cat mine de mare. " îi zic eu repede, ea invitându-ma în casă.
"- Da, dar am musafiri.. " zice ea, luându-mă de mana, mergând spre sufragerie. Când am ajuns acolo i-am văzut pe cei de la club, adică pe cei care ii cunosc. Ochii mi-au picat pe Christian care el se uita la mine, în ochii mei. Oh, Doamne.. Ce ochii, ce privire, ce băiat...era imposibil sa nu te îndrăgostești. Ali, trezește-te!
După ce m-am așezat pe canapeaua din piele neagra, Britney m-a întrebat:
"- Și ce problemă ziceai ca ai? "
"- Niciuna. Las-o balta. " îi zic eu , iar Marie se baga peste mine rânjind :
"- Scumpo, te-ai cam gândit rău de tot la imposibilul pe care ti l-am zis, nu-i asa? "
"- Ce imposibil? " întreabă Christian .
"- Niciunul! " zic eu repede.
"- Ce scumpi, nu o să-i zici lui Christian ca o sa fie..." dar nu apuce sa termine ca eu o întrerup strigand:
"- Nu e treaba ta! Nu te mai baga asa mult în viata mea, fără vreun drept anume. "
"- Eu trebuie sa plec. " zice Marie luându-și geanta ridicându-se de pe canapea, pășind spre ieșire.
Eu îmi închid ochii, punându-mi mâinile pe frunte, simțind o durere de cap.
"- Iubito, ești bine? " întreabă Chris . Eu tresărind la cuvântul 'iubito' . Se ridica de pe canapea, venind spre mine.
"- Da, sunt bine... Doar.. Putin obosita. " zic eu.
"- Pitico, ești bine? " ma întreabă Liam.
"- Da, sunt bine! " zic eu sigura pe mine, adică încercând să mă prefac . La naiba sunt bine! Sunt în orice fel, numai bine nu!
"- Ce-ar fi sa mergem la doctor? Știu că de câteva zile te cam simti rău. E ceva în neregulă. " îmi propune Britney.
"- Nu! Nu merg la niciun doctor. Ma duc acasă. " zic eu ridicându-mă de pe canapea.
"- Te duc eu. Nu pot conduce asa. Ti-e rău. " zice el, eu aprob din cap.
După ce urcam în mașină, el în dreptul șoferului , el ma întreabă :
"- Despre ce imposibil vorba Marie? "
"- Nu ma mai presa și tu te rog. Și așa am o stare de rahat. "
"- Înteleg ca ti-e rău, dar tot o să-mi spui vreodată. "
"- Nu pana nu știu dacă e ceva sigur. " zic eu oftând.
"- Cum adică? "
"- Nimic. Pot oprii la o farmacie?" îl întreb eu, el aprobând din cap.
Când am ajuns în dreptul farmacii, el a parcat mașina în fata ei și ne-am dat jos. Vroiam sa îi zis sa nu vina cu mine. Nu vroiam sa afle ca o sa cumpăr teste de sarcină; dar parca Dumnezeu mi-a pus lacăt la gura.
"- Buna ziua! " zic eu politicos farmacistei.
"- Buna ziua. Cu ce va putem ajuta? "
"- Pai...eu... "
"- Spuneti! "
"- Christian poti ieși puțin afară? E o chestie de fete.. Și mna. " zic eu. Cu toate ca știam că asta e un pretext foarte nașpa, cred ca cel mai nașpa.
"- Parca zici ca nu știu ce e aia menstruatie...in fine... Te aștept afară. " zice el, ieșind din farmacie.
"- As vrea 3 teste de sarcina. Cele mai bune. " zic eu repede, vânzătoarea râzând.
"- Sa ghicesc, el e tatăl și asta o sa fie o surpriza? "
"- Da, ce mai surpriza. "
După ce îmi dă acele teste de sarcina într-o pungă mica, eu o bag în geantă mea neagra. Chiar nu vreau ca EL sa vadă astea. O sa ma ia la tot felul de întrebări, și nici nu e ceva sigur. Doamne.. Am 17 ani. Copil la vârsta asta? E prea absurd. Foarte.
Ies din farmacie, urcând în mașină. Spre mirarea mea, Chris nu m-a luat la întrebări. Chiar la niciuna. Mai bine, decât să mint, mai bine tac.
Când am ajuns am ajuns în fata casei mele, el a coborât din mașină , eu urmându-i exemplu. Îmi dă cheile și îmi zice :
"- Dacă îti este mai rău sau nu știu...ai nevoie de ceva, ma suni. Pa, iubito. " zice el și în îmi dă repede un sărut scurt pe buze, apoi plecand.
CITEȘTI
Între ură și iubire
Dla nastolatkówAlison Morris, o fata simpla de 17 ani care se muta în New York în speranța de a-și uita trecutul. La noul ei liceu din New York il cunoaste pe bad boy-ul scolii, Christian Black. Ea o sa traieasca momente de neuitat atat bune cat si rele. Totul...