❤Kara Bela❤

959 39 10
                                    


SİNEM'DEN...

Sabah alarmımın sesiyle uyanmıştım hemen kalkıp hazırlanmaya başladım.Bordo şık ama bir o kadarda sert duran bir elbisemi giyip altına ayakkabılarımı giymiştim saçlarımı hafif dalgalandırıp makyajımı da o arada tamamlamıştım. Gayet şık ve zarif görünüyordum saate baktığımda hemen çıkmam gerektiğini fark ettim. Aşağıya indim ve baktığımda kimse yoktu Çağatay bey benden önce gitmişti patrondu ama zamanında işine gidiyordu istese gitmezdi ama işte hasta adam normal değil.

Kendi kendime gülerken tüm bu sözlerime taksi bekleme başladım en sonunda bir tane gelmişti hemen şirketin adresinin yerini tarif etmiştim. 

****************

Şirketin kapısından girerken herkesin gözlerini üstüme sergilemiştim bile neden bu kadar tuhaf bakıyorlardı anlamış değil idim. Hemen asonsöre binip odama çıktım. Elimdeki evrakları sunum dosyası vs. derken hepsini masaya bırakmıştım ve bilgisayarın başına geçmiştim bir yığın iş vardı. O sırada dün Çağatayı dikizleyen o kızı gördüm bakışlarından her ne kadar haz almasam da bu kızda bir şeyler olduğunu biliyordum.

-Sinem hanım!

-Seslenmesen şaşardım zaten.

Hemen yerimden kalkıp Çağatay'ın pardon Çağatay beyin odasına ilerledim.

-Buyrun Çağatay bey

-Sunum dosyaları hazır mı?

-Evet bilgisayarınıza mail olarak attım bakarsanız görürsünüz

-Anladım( KIKIRDADI.) Çıkabilirsin sinem.

Neydi şimdi bu emir vaki sinir ya elimi yüzümü yıkasam iyi olacaktı sinir bozuyordu bu adam ya eve gelince hiç böyle değil hayvan işte nolcak. Sinirle kapıyı çarpıp lavobaya gittim yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktığımda yine o kızdı ve tam arkamdaydı korkmuştum açıkcası o mavi gözleri esmer teninde üspertiyordu beni. Hemen doğruldum ve 

-Müsadenle

Demiştim ama boğazıma yapışıp beni duvara yapıştırmıştı ve o mavi gözlerini tüm yüzüme yaklaştırıp iğrenç ve soğuk sesiyle konuşmaya başlamıştı.

*"Çağataydan uzak durucaksın ! Nedeni eski sevgilisiyim yada sana şöyle anlatayım altında inlediğim ilk kadınım yani senden de önce !"

-Bırak beni bırakk!! İmdaatttt!!!!!!!

-Bir daha ona yaklaşırsan ne çocuklarını nede kocanı göremezsin kara bela gibi üstüne çökücem senin!!!!

Boynumu bıraktığında yere yığılmıştım nefes nefese kaldığımda tek düşündüğüm şey....

+Çağataydan uzak durucaksın ! Nedeni eski sevgilisiyim yada sana şöyle anlatayım altında inlediğim ilk kadınım yani senden de önce !

+ Çağataydan uzak durucaksın ! Nedeni eski sevgilisiyim yada sana şöyle anlatayım altında inlediğim ilk kadınım yani senden de önce !

+Çağataydan uzak durucaksın ! Nedeni eski sevgilisiyim yada sana şöyle anlatayım altında inlediğim ilk kadınım yani senden de önce !

Defalarca kulağımda çınlıyordu bu lafları nalet girsin altında ilk inlediği kadın he... Peki ya çocuklarım onları nereden biliyordu,nereden görüyordu bizi.....

*************************************************************************************


Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin