❤Korkma!❤

736 33 11
                                    

Çağatay'dan***

-Sinem uyan, sinem nolur!!!

Gözlerini açmıştı bana bakıyordu o güzel gözleri,parlayan gözleri...

-Çağatay?

-Benim aşkım benim,iyi misin?

-Can yaşıyor çağatay!

-Aşkım benim hepsi rüyaydı anti deprasan hapların sana geçmişinde ki kötü anılarını rüyanla karıştırarak sana gösteriyor 

-Peki ya o sekreter kız?

-Aşkım bir tek sensin ya benim yanımda sekter,anlaşılan kötü bir kabus görmüşsün bitanem,bir bayıldın iki gündür uyuyorsun şimdi iyisin ama hastaneden çıkıcaz şimdi seninle çok güzel bir yere gidicez.

-Tamam hayatım.

Ben sinemin yanından ayrıldıktan sonra hemen hastahane çıkışlarını yaptım ve sinem'in yanına gittim.

Hazırlanmış yatağın üstünde oturuyordu bana dudaklarının arasından bakıp gülüyordu adeta al beni götür der gibi,ama bugün unutulmaz olacaktı...

****************************************************************************

Arabaya bindik son sürat boş yolda ilerliyorduk lakin sessizliği sinem bozmuştu 

-Nereye gidiyoruz :)

-Sen en çok neyi yapmayı seviyordun?

-Imm...Karavan falan mı?

-Zeki kız evet en son karavana karşı bir duyarlılığın vardı bende hanidir gitmediğimizi düşündüm hem bizim için iyi olacağını da düşündüm onun için bir süre iş diye bir şey yok şimdi havaalanına gidiyoruz.

-Peki nereye gidicez?

-İstanbul,hanidir gitmediğimiz sokaklarını,her bir karesini acı tatlı geçirdiğimiz zamanların olduğu yere...

Sinem'den***

*İSTANBUL*...Acılarımın,sevinçlerimin,her anımı yaşadığım yer.O kadar uzun zaman oldu ki oraya gitmeyeli korkuyordum hemde her şeyden,neden bilmiyordum ama belkide gitmeliydim babam,halam,çocuklarım,arkadaşlarım hepsi oradaydı belkide oraya taşınırdık,iyi olurdu belkide bilmiyorum ama her şeye hazır olmam gerekti istanbul du sonuçta.

-Tamam aşkım gidelim ilk uçakla

*************************************************************

İlk uçağa bindik ve İstanbul yolculuğuna başladık ben camdan tarafta oturuyordum uçağın kanatlarının tam olduğu yerde uzun zamandır uçağa binmiyordum değişik gelmişti.Çağatay elimi tutuyordu bu korkma ben yanındayım demek di artık böyle şeyleri idraak edebiliyordum.

İki saat sonra İstanbul Atatürk Hava Limanına gelmiştik bir de onca olaydan sonra burada bulunmak beni ürpertiyordu açıkcası Çağatay da halimden anlamış olacak ki hemen bavulları geçirdik ve çıktık. Bir taksi bulup babamlara gittik uzun zamandır onları görmüyordum halam ve babamı aşırı derecede özlemiştim açıkcası burnumda tütüyorlardı tabi çocuklarım da öyle kim bilir ne kadar büyümüşlerdi ben onlardan ayrı kalmak istemiyordum buraya taşınmak istiyordum neyse bu konuyu sonra çağataya çıtlatsam iyi olacaktı :)

Taksi evin önüne gelmişti halam ve babam bilmiyorlardı geleceğimizi onlara da süpriz olacaktı ayy açıkcası heyecanlanmıştım Bismillahirrahmenirrahim diyerek kapının zilini çalmıştım ard arda içeriden

Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin