Çok fazla beklettim biliyorum.
Yeni bölüm bekleyen herkesten özür diliyorum
Yanlışlarım varsa af ola...
Medyada ki Hira ve Aras
İyi okumalar...
Kimseye göstermem üzüntümü.
Gündüzleri gülerim geceleri yalnız ağlarım...Bazen nasıl bir hata yaptığınızı göremezsiniz, benim Yağız'ı ateşe atmam gibi mesela. Görünmez bir ateş ama sıcaklığını hissetmek gibi...
Vazgeçmem gerektiğini biliyordum böyle bir teklif sunulduğunda 'hayır' deyip kestirip atmalıydım ama ben ne yaptım. Yağız'ın yaptığı sahte sevgililik oyununa hemen sazan gibi atladım. Durup etraflıca düşünmedim. Şuan ceremesini çekiyorum denemez. Sırf Arslan benden ve yakınımda ki insanlardan uzak dursun diye yapmıştım. Bunun için ateşi ta yanıma çekmiştim. Bunu yapmamam lazımdı lanet olsun. Peki ben yapacaktım. Arslan'a gidip ' küçük bir oyun oynadık' desem. Silahı elime verip Yağız'ı öldürmemi ister. Bunu gerçekten ister. Dayımın yanında ki adamlarda onun gibi psikopat oluyordu.Durup atağa geçmesini beklesem herhalde kafayı yerdim. . Arslan ne planlıyor diye düşünsem beni alın akıl hastanesine kaldırın. Ancak orası kurtarır beni.
Korkuyorum, belki de Yağız'ın başına benim yüzümden bir şey gelecek diye ölesiye korkuyorum. Tamam onu ilk başta herkesin karşısında rezil ettim ama...
Kendime cevaplarını bilmediğim sorular soruyorum belki de...
Bu sevgili oyununu kabul edeli bir hafta oldu ve yarın hafta sonu evde yatmakla ilgili çok güzel planlar kuruyordum aklımdan. Sevgiliyiz ama göstermelik hafta sonu okulda yok bütün gün yatak ve ben baş, başa aman çok eğlenceli ne romantik.
Yağız ve Arslan'ı görmeyeli bir hafta oluyor. Tabiki de Arslan'ı görmediğime şükür ediyorum. Yağız için de durumlar tam tersi aslında her gün onun iyi olduğuna dair mesajlar alıyorum. Bu yüzdende içim gayet rahat. Kızlar telefon numaramı bulmuşlar iyi ki de bulmuşlar. Azra ve Esin sağ olsun her gün mesaj atıyorlar. Bey efendimizden mesaj beklersek ben telefonun başında yaşlanırım.
Son dersi de her zaman ki gibi dinlemiyordum. Arka sıralarda olduğum için dersi boşlamam daha kolay oluyordu. Telefonumun titremesiyle çantamda ki telefonu çıkarıp aldım mesaj Azra'dandı.
Azra: Akşam için hiç bir yere söz verme çünkü bizimlesin Hira’yı da ayarladım küçük hanım kaçacak yeriniz kalmadı. Akşam konum attığım kulüpte ol!!!
Bir de konum yollamış ya. Ah bu kızlar adamı kalpten götürürler. Hira desen zaten öyle bir şey arıyor. Kulüp dediğin zaman ağzının suyu akıyor hanım efendinin. Cenazeye gelmez ama gezme didin mi olay bitmiştir.
Bu gün aslında başka bir planım vardı ama onu araya da sıkıştırabiliriz. Çıkış zili çaldığında derin bir ohh çektim içimden. Ne uzun bir dersti. Dersi dinlememek benim için alışılmış bir şeydi.
İngilizceyi severim. Zaten bize hemen hemen her dil öğretildi. Görevimiz böyle gerekiyormuş. Her meslekten biraz ve dil eğitimi aldık bunun yanında dövüş ve atıcılık eğitimi benim en çok sevdiğim ders okçuluk ve bıçak atımıydı. Sanırım onlar da biraz daha iyiydim. Kendimi fazlasıyla geliştirdiğim bir konuydu. Hepsinde de en ağır şekilde eğitildik.
İnsanların bizden korkmasına alışamamıştım. Bizi kan kırmızısı elbisenin içinde gördüğünde herkesin nefesi kesiliyordu. Bunu iliklerime kadar hissedebiliyordum. Ölüm ikizleriydik işte bilinmiş seri katiller...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİN YILIN ŞAFAĞI (TAMAMLANDI) #Wattys2018
Roman d'amour"Beni kullan!" dediğinde ne demek istediğini anlamamıştım. "Onu kendinden uzaklaştırmak için beni kullan bu sevgililik oyununa yanında devam edelim. Bırak bizi sevgili sansın. Böyle olursa senide rahat bırakır." aslında güzel fikirdi ama bu tehlikey...