12. "Чудех се дали искаш да излезем?"

1.2K 92 8
                                    

Днес беше събота, затова се събудих доста по-късно от обикновеното. Измих зъбите и лицето си, облякох една тениска и клин, понеже нямаше да ходя никъде, а косата си просто средах и оставих пусната. Отидох до кафенето и си взех бургер и портокалов сок. Върнах се в стаята и се нахраних. Алисън отново я нямаше. През седмицата, в която живеем заедно съм я виждала около четири пъти в стаята и то за максимум час. Но това до някаква степен беше добре за мен. Сега се чудех какво да правя, докато стане време да отида на партито. Много исках да изляза отново със Стайлс. Може да не бях фенка на Star wars, но виждах широката усмивка на Стайлс и се съгласявах с всичко само, за да я виждам отново и отново. Сега много ми се искаше да му пиша и да отидем някъде, пак да му се наслаждавам и да се чувствам щастлива. Обичам да съм с него, не само, защото го харесвам, а и ми беше много приятна компанията му. Той е адски забавен и мил и е страхотен приятел. Но никога не би си и помислил, че го харесвам. И точно докато си мислех за него, той ми писа.

Стайлс: Добро утро

Аз: Добро утро

Стайлс: Какво правиш?

Аз: Лежа, нищо особено.

Аз: А ти?

Стайлс: Аз също.

Стайлс: Хей, чудех се дали искаш да излезем? Ако няма какво да правиш, като мен...

Йей!

Аз: Да, става

Стайлс: Да те взема след 10 минути?

Аз: Да.

Веднага оставих телефона си и започнах да се оправям. Облякох си тъмно синя рокля и тъмно бежово яке. Косата си сплетох на плитка и я умотах около главата ми. Взех една чанта и тръгнах. Стайлс вече беше там.

- Здравей! - поздрави той.

- Здрасти! - отвърнах и се качих в джипа му. - Къде ще ходим?

- Ще видиш. - каза той и тръгнахме.

Стайлс пусна радиото и усили песента на Maroon 5 - Animals. Започнахме да пеем с цяло гърло, и когато дойде частта с воя няколко пешеходци ни погледнаха изплашено, а ние започнахме да се смеем. Стайлс паркира пред някакъв парк и слязохме. Аз тръгнах към парка, но Стайлс ме спря:

- Не отиваме натам.

Кимнах и го последвах. Мислех си, че ще ме заведе на някое романтично място.....Но не. Стайлс си е Стайлс и ме заведе на лунапарк.

One and only *stydia*Where stories live. Discover now