- Лидия, добре дошла! - извика мама и ме прегърна силно. - Как си? Толкова се притеснявах за теб!
- Добре съм, мамо. - отвърнах и се засмях.
- Влизай, трябва да ти кажем нещо. - каза малко по-сериозно тя.
Влязох в хола и видях Дерек и Брейдън. Веднага се хвърлих на врата на брат ми, а щом Брейдън ме видя се засмя.
- Здравей! - поздравих я след като пуснах Дерек.
- Здравей! - отвърна тя и ме прегърна. - Радвам се да те видя.
- Е, какво трябва да ми кажете? - любопитството ми надделя.
Мама и Дерек се спогледаха и Дерек кимна.
- Аз и Брейдън ще се женим. - каза той.
Зарадвах се ужасно много. Скочих от дивана и ги прегърнах.
- Толкова се радвам! - извиках радостно. - Кога е сватбата?
- Вече започнахме да я организираме, ще бъде в събота. - каза Брейдън.
- Толкова скоро?
- Ами...- започна Дерек, но Брейдън го спря.
- Бременна съм.
Уау! Какво се е случило докато ме е нямало!
- Значи ще ставам леля? - усмихнах се широко, а те кимнаха.
- Бихме се радвали да поканиш твои приятели от университета. - каза Брейдън. - В събота от 11.
Веднага изтичах за телефона си и набрах номера на Стайлс.
- Стайлс, брат ми ще става баща и ще се жени! Сватбата е в събота! - не изчаках да каже "ало" и се разкрещях.
- Уау, Лидия, това е страхотно! - зарадва се той.
- Да! Чакам те в събота в 11ч. със Скот и Кира.
- О, добре.
Качих се в стаята си и говорих със Стайлс още дълго време. През цялото време му споделях вълненията си.
- Влюбената, вечерята е сервирана. - Дерек надникна през вратата, а аз го замерих с възглавница и той излезе.
- Стайлс, трябва да вечерям, ще ти звънна после. - казах и затворих.
Слязох в трапезарията. Мама беше сготвила всичко, което й казах по телефона.
- Мамо, защо?
- Шшт, сядай на масата!
Вечеряхме дълго и си говорехме. Определено Брейдън внася настроение в къщата. Цяла вечер си говорихме за бебето, сватбата, за живота ми в новия град и се шегувахме един с друг. Това толкова ми липсваше!
След вечеря се качих отново в стаята си и говорих със Стайлс.
- Какво прави днес? - попитах.
- След лекции се прибрах и лежах. Определено ми е много скучно без теб. Вече ми липсваш. - отвърна той, а аз се изчервих.
- Четири дни ще минат бързо. - казах.
- Надявам се. - засмя се той. - Никога не съм бил на сватба.
- Аз също. - засмях се. - Още една причина, поради която се вълнувам толкова.
- Какво трябва да нося? Тениска и дънки?
- По-добре би било ако носиш смокинг. Но дънки и риза също вършат работа. - казах.
- Ти какво ще носиш?
- Ами нали ще съм шаферка, трябва да е нещо изискано. Брейдън ми показа роклята. Къса, със сърцеобразно деколте и широка отдолу. Цветът е много нежно светло лилаво и има няколко камъчета. Влюбих се в нея. - обяснявах с голям ентусиазъм.
- О, ъм, хубаво. - каза той.- Знам, че не ти звучи толкова вълнуващо, но за едно момиче дрехите са от голямо значение.
- Вероятно ще изглеждаш прекрасно в тази рокля, щом я описваш толкова хубава. Но ти си хубава всякак.
Отново се изчервих.
- Аз ще заспивам вече, защото искам да отида с Брейдън до сватбената агенция сутринта. - казах.
- Добре. Лека нощ!
- Лека нощ!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
One and only *stydia*
Подростковая литератураЗапочва първата година в колежа за Лидия. Тя планира всичко, но всичките й планове биват объркани, когато разбира, че съквартирантката й - Алисън е от леките момичета, които всяка вечер са по партита и разни момчета спят в стаята й. Дали все пак тов...