Събудих се по обяд. Преоблякох се и измих зъбите и лицето си. След това слязох долу. Мама и Брейдън бяха будни, а Дерек явно все още спеше.
- Добро утро! - поздравих.
- Добро утро! - отвърнаха.
- Палачинките са още топли, сядай на масата! - каза ми мама, а аз се засмях.
- Кога станахте? - попитах.
- Аз станах в девет, а Брейдън преди малко. - отвърна мама.
Телефонът ми звънна. Беше Стайлс.
- Ало? - обадих се.
- Добро утро! - поздрави той.
- Добро утро! - усмихнах се.
- Събудих ли те?
- Не.
- Да те взема ли? - предложи той.
- Да, става, но сега ще закусвам и ще оправя багажа си. - съгласих се. - Ще ти се обадя после.
- Добре. Обичам те! - веднага се усмихнах на тези думи.
- И аз теб. - казах засрамено.
След като се нахраних се качих в стаята си и започнах да оправям багажа си. След десет минути свърших и слязох отново долу. Дерек вече беше станал и закусваше.
- О, младоженецът! - поздравих и се засмях леко.
- Млъквай! - отвърна той с пълна уста.
- "Не съм вярвал, че това може да ми се случи." - започнах да имитирам речта му от вчера.
Той ме замери с една възглавница и аз я взех от пода и го замерих обратно.
- Не съм се шегувала с теб толкова време! - засмях се.
Говорихме си още малко и звъннах на Стайлс да идва. Взех сака си и слязох долу. Помогнах на мама с някои неща докато чаках Стайлс. След около половин час ми звънна. Сбогувах се с мама, Дерек и Брейдън и тръгнах. Той ме чакаше на мястото, на което беше сватбата, понеже не знаеше къде се намира къщата ми. Беше се облегнал на джипа. Изтичах до него и го целунах.
- Хей! - усмихна се той и взе сака ми, слагайки го в багажника. - Най-накрая се прибираш.
- Бях тук само пет дни. - засмях се.
- Именно.
Качихме се в джипа. Стайлс завъртя ключа, но двигателя не се запали.
- Ох, отново ли? - каза раздразнено Стайлс и взе едно тиксо.
Отвори капака и започна да лепи с тиксото. А аз се смеех отвътре. След като беше готов се качи и запали джипа.
- Знаеш ли, мисля, че е крайно време да започна шофьорски курсове. - казах аз.
- О, да! - съгласи се Стайлс. - Чакай! - извика той и спря колата. След това слезе и дойде до вратата ми. - Хайде, слизай!
- Защо?
- Как защо? Ще караш! - отвърна той.
- Ти луд ли си? Никога не съм карала кола! - почти се развиках.
- Да, но ще трябва да се научиш.
- Не, Стайлс!
Той отвори вратата и ме изкара от колата. След това ме издърпа до шофьорското място, а той седна на другата седалка.
- Така, завърти ключа.
Направих каквото ми каза.
- Настъпи леко газта.
Настъпах единия педал, но колата издаде скърцащ звук.
- Това е спирачката. - засмя се той.
Натиснах другия педал и колата тръгна. Изпищях от изненада и ужас.
- Стайлс, какво ще правя сега? - развиках се.
- Просто дръж крака си там, но не настъпвай силно. - отвърна той. - Сега с едната ръка смени скоростта.
- Как така с ръката? Нали съм настъпала?
- От скоростният лост. - засмя се отново той, а аз погледнах объркано. - Това тук. - каза той и потупа един лост. - Хвани го и го дръпни леко надясно, а след това нагоре.
Направих каквото ми каза, но колата вървеше само направо.
- Не мога! - изпищях.
- Дръж леко газта и управлявай с волана.
Имаше лек завой и аз започнах да завивам.
- Не толкова рязко! - извика уплашено Стайлс и дръпна волана в другата посока. - Този завой е лек, завивай леко.
Кимнах и продължих да управлявам волана с треперещите си ръце.
YOU ARE READING
One and only *stydia*
Teen FictionЗапочва първата година в колежа за Лидия. Тя планира всичко, но всичките й планове биват объркани, когато разбира, че съквартирантката й - Алисън е от леките момичета, които всяка вечер са по партита и разни момчета спят в стаята й. Дали все пак тов...