Някой ме събуди, викайки името ми. Отворих очи и първото нещо, което видях беше Стайлс. Но не той викаше името ми, а..
- Лидия! - обърнах се и видях Алисън и Малия. - Какво става? Защо Стайлс е тук? - пискаше Малия. - Стайлс, говорихме си нещо!
Стайлс хвърли една възглавница по тях и отново затвори очи, като ме придърпа към себе си. Аз също затворих очите си, а Малия изпищя ядосано и излезе от стаята, следвана от Алисън.
- Стайлс, Стайлс, имаме лекции! Ставай! - скочих изплашена от леглото.
- Какво? - промърмори Стайлс сънен.
- Имаме лекции! - казах и влязох в банята.
Измих набързо зъбите и лицето си. Преоблякох се в дънки, тениска и яке. Сресах косата си и си сложих само руж и спирала. Излязох от банята и Стайлс вече беше станал от леглото.
- Стайлс, какво правиш тук? - попитах, докато взимах чантата си.
- Ще ти разкажа по пътя, хайде. - хвана ме за ръката и излязохме.
Качихме се в колата му и той започна да ми разказва:
- Снощи беше заспала в киното и аз те доведох в стаята ти и не знам как съм заспал до теб.
- Добре, благодаря, че си се погрижил.
Пристигнахме в университета и още на входа Малия се хвърли на врата на Стайлс и го целуна. Аз избързах напред и влязох в залата по средата на лекцията. Всички ме погледнаха за малко и после продължиха да водят записките си. Заех място на втория ред и започнах да записвам. Така премина и остатъка от лекцията. Отидох в кафенето и си поръчах. След малко дойдоха Скот иКира.
- Здравейте! - поздравих, а те седнаха.
- Здрасти! - поздрави Скот, а Кира мълчеше.
- Какво й е? - попитах.
- Сърдита ми е. - усмихна се Скот и я погледна. - Не успях да я взема сутринта, защото една бивша съученичка ме помоли да я закарам до летището.
Засмях се. Но усмивката ми бързо изчезна, когато видях Стайлс и Малия да влизат в кафенето. Той носеше чантите й, а тя вървеше пред него и говореше нещо. Седнаха на една маса с Алисън, Айзък и Ерика. Стайлс стана и поръча нещо, а след това седна при нас.
- Здравейте! - поздрави той. - Искате ли довечера да играем боулинг?
- Да, чудесна идея! - съгласи се Кира.
- Да, аз също съм съгласен. - каза Скот.
- Ами ти, Лидия? - попита Стайлс.
Тъкмо щях да кажа, че съм съгласна, но се сетих, че Стайлс ще доведе Малия. Нямам абсолютно никакво желание да излизам с нея.
- Ще пропусна. - отвърнах.
- Но защо?
- Имам малко работа. - казах.
- О, добре. - каза Стайлс леко разочарован.
- Лидия, ще ходиш ли на размяна? - попита Кира.
- Размяна?
- Да, нали изучаваш международни комуникации? - кимнах. - Е, може да се размениш с един студент от друга държава и той да учи нещо, което не учи в собствената си държава, както и ти.
- О, не знаех за това. Би било интересно. - казах. - И къде трябва да се запиша?
- При професорът.
- Добре.
Поговорихме още малко и дойде Малия и извика Стайлс на другата маса. След това аз тръгнах малко по-рано, за да отида при професорът по международни комуникации.
- Добър ден! - поздравих.
- Госпожице Мартин, с какво мога да бъдс полезен?
- Искам да се запиша на тази размяна. - казах.
Той ми даде да попълня документи и само ми каза, че ще бъде след една седмица и отивам във Великобритания.
YOU ARE READING
One and only *stydia*
Teen FictionЗапочва първата година в колежа за Лидия. Тя планира всичко, но всичките й планове биват объркани, когато разбира, че съквартирантката й - Алисън е от леките момичета, които всяка вечер са по партита и разни момчета спят в стаята й. Дали все пак тов...