**בתמונה ליאם**
זה היום החמישי שאני ישנה אצל ליאם, הזמן הזה שאנחנו ביחד מקרב בינינו, הרוב כבר התרגלו לראות אותנו ביחד, כולם כל הזמן מנסים להבין את הקרבה שיש בנינו וכך גם אני, המצב שיש ביני לבין ליאם לא ברור לאף אחד מאיתנו "בוקר טוב" ליאם אמר ונכנס לחדר עם קפה "בשבילי?" שאלתי בהתרגשות שהוא הושיט לי את הספל "לא טוב?" הוא שאל "לא! זה מעולה" חייכתי בשקט ולגמתי מהקפה, ליאם כבר היה לבוש כרגיל במכנס השחור עם חולצה שחורה, לפעמים הייתי כל כך רוצה שהוא יגוון, אבל הוא לא, כמה פעמים שניסיתי לשכנע אותו להחליף צבעים, שום דבר לא עזר, והאמת שתוך תוכי לא רציתי שהוא יחליף, הוא נראה טוב בכל דבר שהוא לובש, "יאללה קומי כבר עצלנית, שלא נאחר" הוא אמר ואני סיימתי את הקפה והלכתי להתלבש, תוך זמן קצר הייתי מוכנה ונסענו, מהרנו לשיעור ביולוגיה והגענו בול בזמן, השעתיים היו נראות כמו נצח, למרות שליאם כל הזמן ניסה להצחיק אותי והפריע למשך השיעור, לבסוף השעתיים עברו והתקדמנו ביחד לעבר הקפיטריה, ראיתי את כריס שהתקדם אלינו בצעדים גדולים, בימים האחרונים, כריס מתגלה כבחור נחמד, הוא מצחיק אותי, ומתנהג אלי וכל הזמן מנסה למשוך את צומת הלב שלי, "אמה. אני יכול לדבר איתך?" כריס שאל כשהגיע אלינו "כן..בטח" אמרתי בחיוך, כריס הסתכל על ליאם וכשהוא הבין שהוא לא מתכוון ללכת הוא נאנח "רוצה לצאת איתי היום?" הוא שאל ופי נפער, האמת לזה לא ציפיתי, ציפיתי לכל דבר חוץ מאשר שכריס יזמין אותי לצאת "מה?" שאלתי מבולבלת "אפשר לשבת במסעדה, או שאפשר ללכת למקום אחר" הוא אמר בחיוך ובביישנות "היא לא רוצה" ליאם אמר בטון כבד ועצבני "ליאם אני יכולה לדבר לבד" אמרתי בעצבים "אני אשמח" אמרתי והסתכלתי על כריס "אני אאסוף אותך ב-8 מהמגורים?" הוא שאל והסתכלתי על ליאם שלשנייה חייך "אני אצל ליאם, זה סיפור אני כבר אסביר לך" אמרתי הוא חייך "אוקיי" הוא אמר ונישק את לחיי "מה?" שאלתי את ליאם שלא הפסיק לבהות בי "למה את יוצאת איתו?" הוא שאל בעצבים "הוא מוצא חן בעיניי, וחוץ מזה אנחנו הולכים רק למסעדה" אמרתי.
יום עבר בנעימים, וליאם ואני הגענו הביתה, השעה כבר הייתה מאוחר והתחלתי להתארגן לפגישה עם כריס, נכנסתי להתקלח ושטפתי את עצמי במים רותחים, לקחתי את הזמן במקלחת לחשוב על הכל, אני יודע שיש לי קצת רגשות לליאם, אבל אולי זה יותר ממה שאני חושבת? אני כל הזמן נחסמת למולו, אני לא מסוגלת לחשוב על זה, המחשבה שכל יום הוא מזיין מישהי אחרת הורגת אותי, וזה רק מצדיק את החמחשבה שלי שאולי אני רק עוד אתגר בשבילו, הרי הבהרתי לו שאין מצב שאני אשכב איתו, ואולי זה רק מה שמקרב בנינו, אחרי הרבה מחשבות יצאתי מהמקלחת כשמגבת עוטפת אותי, יצאתי וליאן שכב על המיטה עם בוקסר "את ממש יפה גם כשאת חצי ערומה" ליאם אמר בחיוך, ואני צחקקתי בבושה, פתחתי את המגירה והוצאתי חצאתי מעור הדוקה מאוד וחולצה אדומה, התלבשתי בסלון וחזרתי לחדר, החלקתי את השיער באופן שבו הוא נמצא תמיד והתאפרתי מעט, לבסוף שמתי אודם אדום בוהק בגוון של החולצה, נעלתי נעלי עקב שחורות מעור ויצאתי, "וואו אמה.." ליאם מלמל "זה יותר מידי?" שאלתי וראשו של ליאם זז מצד לצד "לא..את מושלמת" הוא אמר ואני הרגשתי את החום על הלחיים שלי, דפיקה בדלת נשמעה ואני נגשתי לפתוח את הדלת אך ליאם משך אותי אליו "אמה, תבטיחי לי בלי שטיות" ליאם אמר הקול רך "מה אתה אבא שלי? אני ילדה גדולה" אמרתי לליאם "אני יודע, פשוט תיהיה זהירה" הוא אמר ופתח את הדלת "וואו" כריס מלמל בשקט, "את ממש יפה" הוא אמר ואני חייכתי בביישנות, אמרתי לליאם להתראות ויצאתי, כריס לקח אותנו למסעדה שנראתה יקרה מאוד, הזמנו לאכול ודיברנו, דיברנו המון על ליאם ועל הקשר שלי איתו, כריס הסביר לי שבחיים לא ראו את ליאם מסתובב יותר מפעם אחת עם אותה בחורה וזה מוזר לכולם, רוב הזמן חשבתי על ליאם, מה הוא עושה ואם הוא חושב עלי גם, לבסוף כריס החזיר אותי הביתה, יצאתי מאוטו וכריס יצא גם, הוא התקרב אלי והחזיק את פני מעט בכוח, הוא הצמיד את שפתיו לשלי, נסיתי להתנתק ממנו בכוח ולא הצלחתי, "די" ניסיתי להתרחק ממנו אבל הוא הדיק את האחיזה בי, לבסוף הוא התנקת ממני אך נשאר צמוד אלי, הוא הניח את הידיים שלו על הישבן שלי ואני עדיין ניסיתי להזיז אותו ללא הצלחה "זוז ממני בן זונה" צעקתי בכל טיפה הכוח נשארה לי "מהיום הראשון שהגעת כולם דיברו עליך, כמה את שווה וכוסית ומיד ליאם קפץ עלייך ראשונה, מי היה מאמין בסוף תצאי איתי" הוא אמר בצחוק, ואני הרגשתי את הדמעות מאיימות לצאת "אני לא יצאתי איתך, יבן זונה תזוז ממני כבר!" צעקתי והוא קריב אותי אליו והרגשתי את איבר מינו על שלי, זאת הייתה הרגשה נוראית וקשה, אף פעם לא הרגשתי מסכנה וחסר יכולת לזוז "די!" צעקתי בכל כוחי הוא הבחין במישהו שעבר לידו ושיחרר מעט את אחיזתו, ניסיתי בכל כוחי, להשתחרר, נתתי לעברו מכה חזקה לביצים והוא התפתל מכאבים, רצתי בכל הכוח לבית של ליאם, פתחתי את הדלת וראתי את ליאם שוכב מעל בחורה בלונדינית, היא הבחינה בי, יצאתי מהדלת בשקט והתיישבתי על המדרגות, שמעתי אותו גונחת בכל הכוח, וליבי התרסק, הדמעות כבר ירדו מעצמן ולא הצלחתי להפסיק אותם, כאב לי כל חלק בגוף, לבסוף הבחורה יצאה וליאם ליווה אותה, הוא הבחין בי והתקדם אלי "למה את בחוץ?" ליאם שאל ואני רציתי להכות אותו על השאלה הזאת, נכנסתי הביתה ללא מילים ונכנסתי למקלחת, נעלתי את עצמי בפנים והדלקתי את המים שיחשוב שאני מתקלחת, שוב התחלתי לבכות, ולא הצלחתי לשנות את הרגשה שלי, אני לא יודעת למה, אבל לראות את ליאם מזיין את הבחורה הזאת שבר לי את הלב, אני יודעת שאנחנו לא ביחד, והוא לא חייב לי כלום אבל עדיין זה כאב באותו מידה, לבסוף יצאתי מהמקלחת "את כועסת?" ליאם שאל ואני הנהנתי לשלילה "בואי נלך לישון" ליאם אמר ונכנסתי למיטה, עבר הרבה זמן ולא הצלחתי להירדם, ליאם כבר ישן ואני ניצלתי את הזדמנות, אספתי את החפצים שלי לתוך התיק הגדול והתקשרתי לקרי בוכה שתבוא לאסוף אותי, יצאתי מהדירה וקרי לקחה אותי בחזרה למגורים.
YOU ARE READING
הכל מתחיל כשהכל נגמר
Romantikאמה בת 18, היא ילדה יפה ומוצלחת, יש לה כל מה שילדה חולמת שיהיה לה, יש לה אבא מושלם! למרות שהיא גדלה בלי אימא הוא אף לא נתן לה הרגשה שחסר לה, יש לה המון חברים, כולם תמיד רוצים להיות בסביבתה וכמובן יש לה את איידן החבר המושלם שכולם רוצות, אבל בלילה נור...