פרק 22:

207 17 1
                                    

**נקודת המבט של ליאם**
לוויתי את אמה לחדר, "אל תברחי לי עוד פעם" אמרתי לה בשקט, מבלי להסתכל עלייה "אני מבטיחה" היא אמרה וגרמה לי להסתכל עלייה "אני מצטערת שגרמתי לך להרגיש רע" היא הוסיפה, הסתכלתי עלייה ותפסתי בפנים שלי בעדינות "זה ממש לא חשוב עכשיו" אמרתי והיא הורידה את הידיים שלה ממני והרימה את ראשה, וריסקה את השפתיים שלה על שלי "בואי נלך אלי" מלמלתי על השפתיים שלה "כל מה שאמרת היה כדי להכניס אותי למיטה" היא אמרה בחיוך, "הדבר היחיד שאני רוצה זה לישון איתך מחובק כל הלילה ולמצוא אותך לידיי בבוקר" אמרתי, והפרצוף שלה בשנייה התמלא באשמה, ידעתי שהיא לא רצתה להכאיב לי, אבל היא עשתה את זה כי היא פחדה, היא לא רצתה אושר זמני וכאב שילווה אותה הרבה זמן "ליאם" היא אמרה ונופפה עם הידיים לעברי "אתה פה?" היא שאלה בחיוך "כן, סתם חשבתי" אמרתי והיא והתקרבה אלי "אני יכולה לישון במגורים" היא אמרה בחיוך מתנצל "לא! זה בכלל לא קשור" אמרתי והצמדתי אותה אלי "חשבתי עלייך" אמרתי והיא מיד הסמיקה "תקחי את הדברים שאת צריכה ונלך" אמרתי ונכנסנו לחדר בשקט נזהרים לא להעיר את קרי, הסתכלתי על אמה מכניסה דברים תיק ומתבוננת מסביב שלא שכחה כלום "בייב רק הולכים אלי" אמרתי, והיא חייכה אליי, תוך זמן קצר הגענו הביתה, היא שמה את התיק בכניסה "החלפת ספה?" היא שאלה מופתעת "אני הייתי מזיין על הספה, ומאז שהכרתי אותך הבנתי שאני לא צריך את זה" אמרתי בשקט "אז בשקט קנית ספה חדשה?" היא שאלה ואני הנהנתי "לא היית צריך לעשות את זה בשבילי" היא אמרה בחיוך "עשיתי את זה גם בשבילי" אמרתי ומשכתי אותה אלי "רציתי שתרגישי בנוח, כשסיפרתי לך זה הפנים שלך ישר התעקמו" אמרתי והיא צחקה בשקט "זה דיי היה מבחיל" היא אמרה "יאללה בואי" אמרתי ותפסתי במפרק ידה וסחבתי אותה לחדר, נכנסנו למיטה כשאני לבוש רק בבוקר, היא לקחה את החולצה שלבתי ונכנסה למיטה, משכתי אותה אלי והיא הנחיה את ראשה על החזה שלי, ליטפתי בעדינות את השיער שלה, היא הרימה את ראשה אלי והצמידה את השפתיים שלה לשלי, הטעם והריח שלה ממכר אותי כל פעם מחדש, ההרגשה הזאת כשאני איתה הורסת אותי כל פעם מחדש, פעם ראשונה שאני מרגיש שהלב שלי מלא, וזה הכל בזכותה, מהרגע ראשון שראיתי אותה ידעתי שהיא תיהיה שלי, היא הייתה שונה, כל חלק בה משך אותי יותר, המראה שלה, החוצפה שלה ובעיקר שהיא לא שמה עלי. הורדתי ממנה את החולצה, ונישקתי כל חלק בגופה, צמרמורת קלה עברה בה ואני אהבתי לראות איך היא מגיבה לי, הורדתי ממנה את החזיה ונשיקה בעדינות את החזה שלה, היא נשפה בכבדות, הרמתי את ראשי אלייה והנחתי לה נשיקה עדינות על השפתיים, חזרתי לנשק אותה בבטן וירדתי לרגליים, נשקתי בעדינות את פנים היריכיים שלה, והריח שלה היה פשוט מושלם, הורדתי את התחתונים שלה בזהירות והתרוממתי להוריד את הבוקסר והיא מיד עצרה אותי, "את זה אני מורידה" היא אמרה בפרצוף רציני ואני חייכתי, היא סובבה אותנו כשהיא מעליי, היא חיכתה אותי ונישקה אותי בבטני והחלה לעלות לכיוון הצוואר ומשאירה שם נשיקות רטובות, הרגשתי את הזין נעמד בשנייה, בשנייה שהיא נגעה בי הרגשתי את הזקפה יוצאת ממני, היא ירדה בחזרה לבטן ונישקה את קו הבוקסר שלי והורידה אותו ממני, מבלי להפסיק את הנישקות הקטנות, הפכתי אותנו בחזרה ובלי הודעה מוקדמת חדרתי אלייה, היא גנחה את שמי מבלי להסתכל עליי, "אמה" מלמלתי בכבדות "אני אוהב אותך" אמרתי והיא עדיין לא הסתכלה "תסתכלי עליי" אמרתנ בקול צרוד ועבה, היא פקחה את העיניים והסתכלה עליי "גם אני" היא גנחה בשקט, אמה נתנה לי לחדור לתוכה בקצר מהיר ואחיד, "תגיד,תגיד שאת שלי" אמרתי בכבדות, הייתי נואש למילים שלה, נואש אלייה "אני שלך ליאם, רק שלך!" היא אמרה ומשכה אותי צמוד אלייה, היא שרטה את גבי בעדינות כשחדרתי לתוכה יותר מהר, הרגשתי את האורגזמה נבנת בבטני, חדרתי פעמים אחדות וגמרנו ביחד, ירדתי ממנה מוטש ומשכתי אותה אלי, היא שמה את ראשה על החזה שלי וליטפתי את שערה המזיע, הריח שלה היה כל כך טוב למרות הזעה, הריח שלי היה מעורבב ביחד עם שלה וזה היה פשוט מושלם לא הצלחתי למצוא עוד מילה כדי לבטות את זה, הבטתי באמה נרדמת לאט לאט והדבר היחד שהצלחתי לחשוב עליו זה מה יקרה בבוקר, פחדתי שאם אני ארדם היא תקום ותברח כמו בפעמים הקודמות, הייתי כל כך עייף אבל לא הצלחתי להירדם, המחשבה שהיא יכולה לקום ולעזוב הטריפה אותי, כל כך פחדתי לקום ולא למצוא אותה ליידי, הזמן עבר ולפתע אמה התעוררה והסתכלה עלי במבט מוזר, "למה אתה ער?" היא שאלה במבט מוזר "כי.. סתם" לא מצאתי מספיק מילים כדי לדבר "ליאם מה קרה" היא שאלה והתרוממה מעט "פחדתי לקום ולא למצוא אותך כאן" מלמלתי בשקט נבוך מעצמי "ליאם אני כאן ואני אשאר" היא אמרה וליטפה את הפנים שלי בעדינות "פשוט.. זה הרגיש ככה בפעמים הקודמות ועדיין הלכת" אמרתי בשקט "אני יודעת ואני מצטערת על זה, אני מבטיחה שאני אשאר" היא אמרה בחיוך "בוא נלך לישון" היא הוסיפה ונצמדה אליי, הלכנו לישון מחובקים וככה נרדמנו.
קמתי בבוקר ואמה לא הייתה לידי, לרגע חשבתי שאני מתחרפן, רצתי לסלון וראיתי אותה עומדת במטבח עם החולצה שלי שמחסה לה רק חצי מהתחת, ניגשתי אלייה וחיבקתי אותה מאחור "בוקר טוב לחברה שלי" אמרתי ונישקתי אותה הקו הלסת שלה, אם היא רק הייתה יודעת כמה היא יפה, "בוקר טוב בייב" היא אמרה והובכה ממה שאמרה "רעב?" היא שאלה מיד כשאני עדיין מחבק אותה "ברור" אמרתי מיד והיא חייכת "פנקיק עם שוקולד?" היא שאלה והסתובבה אלי "מלא שוקלד" אמרתי והיא הרימה את ראשה והעניקה לי נשיקה.

הכל מתחיל כשהכל נגמרWhere stories live. Discover now