-11-

1.7K 102 137
                                    

Multi'de Misa Amane! Uzun zaman olmuş vampircikler•.• Herneyse, umarım beğenirsiniz! Bu arada istediğiniz şeyleri hikayeye ekleyebilirim.-yui x ? shipleri olmasın lütfen.- O olayları yazarsanız ekleyebilirim öbür bölüme^3^Sizin isteklerinizde önemli çünkü'^'

Neyse,iyi okumalar.}_{
-
"Bu kadar acıması normal mi?" Elimi boynumda oluşan morarığa götürdüm ve her sabah yaptığım gibi ilaç sürdüm.
Olayların ardından 2 hafta geçti. Sakamaki ailesi nefsini tutamıyor. Gerçekten! Hepsi her fırsatta kanımı içiyor. Normal bu, onlar vampir diye düşünmeyin gerçekten... Yanlarından geçerken bile kokumu içlerine çekiyorlar. Bu yüzden Kanato ile uyuyamıyorum...
Garip... Kanımın birden fazla sıcak ve tatlı olduğunu söylediler. REİJİ! REİJİ BİLE KENDİNİ TUTAMIYOR!
"İyi misin düz göğüs?"
Ayato kollarını bağdaştırmış arkamda dikiliyordu. Onları aynada görebiliyordum. Bu da bir batıl inanç olmalıydı.
"Boynum acıyor... Şu son zamanlarda sorununuz ne Ayato?"
Aynı zamanda boynuma ilacı yaymaya devam ettim.
"Kanın fazla-"

"Yeter! Düşüp bayılacağım! Kanım fazla tatlıymıymış, sıcakmışmış... Ne oldu birden yani? Tüm omzum mor ve diş izi..."

"Bilmiyorum. Sadece kokun uzaktan bile algılanabiliyor artık. Normalde de öyleydi. Ama şu an bir başka..."

"Sevgilime ne demeye çalışıyorsun Ayato? Sen git başka kıza. Yui benim."

Kanato arkamdan gelip bana sarıldığında sırıtttım.
"Aynen ya. Sen nasıl bir vampirsin böyle Ayato?"
İkimize garip garip baktı.
"Siz nasıl bir çiftsiniz böyle?"
Ayato gittiğinde Kanato boynumu öptü.
"Yui..."

"Hm?"

"Boynun daha kötü morarmış. İlaçlar yan etki mi yaptı? Ne oldu?"
Başımı eğdim.
"Kanım sizi daha çok çektiğinden beri kanımı biraz fazla içtiniz... Yani bu yüzden..."

"Bu öyle ısırmalarla oluşan bir şey değil ama."
Diye fısıldadı ve yanağını omzuma koyup boynumu öptü.
"Nasıl yani Kanato?"

"Reiji'ye gösterelim. Sana bir şey olmasını istemiyorum...."
Arkamdan üstümün omuz kısmını hafifçe indirip dişlerini soktu.
"Daha kötü yapıyorsun omzumu Kanato..."

"Ben sana zarar vermem."

"Teşekkür mü etmeliyim?" Dedim gülerek.

"Bilmiyorum. Fakat kanın her gün daha da lezzetli oluyor."
İçimden küfrettim.
Kızılcık suyu kusacağım!
-
"Hmm..."
Reiji morarık olan yere dokununca dişlerimi sıktım.
"Evet, anladım."

"Neyi?"

"Subaru bugün ayın kaçı?"
Bana cevap vermeyip Subaru'ya soru sorduğunda gözlerimi devirdim.
"Şubatın 25'i. Niye ki?"

"Bu sene Şubat 29 gün olacaktı değil mi?"

"Lanet olsun..." Subaru elleri ile yüzünü ovalayıp dolanmaya başladı.
"Ne oldu ya?!"

"Dönüşüm geçiriyor olamaz..."
Ne?
"Dönüşüm geçirmiyor zaten Kanato. Şubat'ın 28 ve 29'unda safkan vampirlerin güçleri zayıflar. Yani 29'una yakın tarihlerde hepimiz nefislerimizi tutmakta zorluk yaşayacağız. Yui ise güçlenecek. Küçük bir olasılıkta olsa vampire dönüşebilir."

"Ne? Vampire dönüşme olasılığım nasıl olabilir?"

"Sonuçta çok kez kanın içildi. Yanlışlıkla bir vampir ile senin kanın karışmış olabilir. Ayrıca insan kanı içtin. Bilmiyorum. Ama güçleneceksin, fiziksel ve ruhsal olarak. Bu senin asıl suretini etkiler mi emin değilim. Tam bir cevap veremiyorum..."
Kendimi bir insanı ısırırken hayal edemiyorum...
"Ne yapacağım?"

Diabolik Lovers Yui Değişti?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin