İyi okumalar!
-yine size özel bir notum yok üzgünüm.-
Aaa var aslında.Multimedya da kimonolu bir Sakamaki ailesi...
.•.•.•.•..••.•.•.
Serokawa'nın gözleri dolu,Nagisa'nın dudağının kenarı kıvrılmış,Akura ise ifadesizdi.
Nagisa shoujo,Akura ise büyük ihtimalle hentai okuyordu.
Ben ise Rosario Vampire'ın 8.cildini yeni bitirmiştim.
Tam yenisini almaya kalkmıştım ki-
"Yui Komori!"
Kapı hızla açıldı.
"Ha?"
Herkes kapıya döndüğünde bende salak gibi ayakta dikiliyordum.
"Tatlım,ben Hiko!Senin yerini baya iyi tarif ettiler,buldum seni!"
"Ş-ş-şey siz?T-tanımıyorum?""Ah,bizim oğlanların teyzesiyim ben!"
Öksürdüm.
"İ-isterseniz bir dakika çıkalım şuradan?"
Kapıyı tekrar açıp kendisini dışarıya yönlendirdim ve kendimde çıktım.
"Bayan Hiko...Çok dikkat çektik sanırım.""İkimizde çok dikkat çekici bayanlarız Yui'ciğim."
Tam gülümseyecekken bu kadının Rukia'yı öldürdüğü aklıma geldi.
"Aslında...Sizinle bir şey konuşmak istiyordum."
~
Okulun bahçesinde oturuyorduk.
"Anlat bakalım küçük kız.Beni annen gibi görmeni istiyorum!"
Hah.
Benim annem masum bir kızı öldürmezdi.
"Şey,Rukia olayını biliyorum...Kanato ile birbirlerine olan aşklarını da.Ben,sadece onu öldürmeniz...Onu öldürmeniz gerekli miydi diye sormak istedim.Çünkü iyi bir kızdı.Sanırım..."
Kahkaha attı.
"Insan kızlar gerçekten çok sevimli oluyor!Onu öldürmek aslında hala bana pişmanlık yaşattırtmıyor.Kurbanları biz seçmiyoruz.Anneleri,kurbanlarımızı bizzat doğuruyor.Yani o kızın buraya geleceği o doğmadan önce belirlenmişti.Mezura,yani kar kadın ve vampirler hiçbir zaman bir arada olamaz.Onun öleceğini annesi de biliyordu.Vampirler,hele de Sakamaki ailesi,en geniş ve en güçlü ailelerdendir.En güçlüsü diyelim.Bizimkiler böyle bakınca saf gibi dururlar,fakat normal yaşamlarında bir yaratık olarak gezmiyorlar.Onları bir savaşa soksak,geriye sadece onlar kalır...Bundan emin ol Yui."
"..."
Cevap vermediğimde gözlerini kısıp gülümsedi.
Aslında aklıma takılan bir şey daha vardı...
O insanların kurban olduğunu nasıl önceden anlıyorlar ki?
"Peki o zaman.Sen klübüne geri dön.Rukia'yı takma kafana.Onu öldürdüğüm için bana sempati duymadığını tahmin ediyorum ama Kanato'nun seni sevmesi bir avantaj!Rukia sana da sorun yaratabilirdi.Ayrıca birbirimize alışacağız!Bu arada yarın akşam hep birlikte tapınakları ziyarete gideceksiniz!Bizim çocuklara bugün söyledim seninde haberin olsun!"
~
"Hava bugün gerçekten çok güzel..."
Nagisa esnedi ve kolunu omzuma attı.Bu sırada Akura arkasını dönüp bize baktı ve yürümeye devam etti.
"İsterseniz şehre inelim.Biraz dolaşır sonra da bir yerde otururuz.Akşamüstü gerçekten mükemmel bir zamanlama ayrıca.""Bana uyar.Otobüste 3 durak sonrasında ineriz." Dedim gülümseyerek.
"Benimde kendime Lalalulu figürü almam lazımdı zaten."
"Love Stage animesinin içindeki Lalalulu animesinin baş karakterine aşık oldun demek?""Evet...Kendimi Izumi gibi hissediyorum.Y-yanlış anlamayın sakın!Izumi gibi Lalalulu hayranıyım sadece eheh!"
Güldüm.
"Yanlış bir düşünceye kapılmadık zaten Serokawa."
"Normaldir tabi!Çünkü sende o animedeki Sagara Rei'ye aşıksın değil mi?!""Evet.Kendisini çok seviyorum...Reiiiiii."
Ben Rei Sagara'yı düşünüp dalmışken Nagisa alnıma tırnak attı.
"Evet otakuyuz anlıyorum da karşıdan karşıya geçerken de ölmeyiverin.Kafanız gidiyor.""Sen de otakusun ama Nagisa." Nagisa'ya göz kırptığımda elini omzumdan çekti.
"Evet öyleyim."
Saçını arkaya attı.
"Yeşil ışık yanıyor."
Kolumdan çekmeye başladığında sırıttım.
Bu akademide bu kadar yakın arkadaşlarımın olacağını sanmıyordum.
~
"Ben kavun bingsu alayım.Yui,ne istersin?"
Başımı kaşıyıp gülümsedim.
"Ben...Çilekli tart ve yeşil çay alabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers Yui Değişti?
Fiksi Penggemar★ Hikayenin baş kahramanı bir kız. Çoğumuzun animede fazlasıyla salak bulduğu bir karakter. "Bu... Bu çok kabaydı." -Sanıyorum ki... Evet. "Hikayeyi de böyle mi yazmayı düşünüyorsun?" -Salak mısın? Böyle yazarsam hikayeyi kim okur? "Bilemiyorum. Bi...