Bu bir Geçiş bölümü. Daha çok eskiden olanları öğreneceksiniz.Umarım beğenirsiniz*^*
İyi okumalar.
-"Yui! Yui aç şu kapıyı!"
Evet tüm sinirlerim şu an bozulmuştu. Masum bir kızın ölmesine göz yummuşlardı ve sinirlendiğimde anlık bir şekilde vampir olmuştum.Hayatım, ölesiye güzel gidiyor arkadaşlar.
Şimdi ise kapımı kilitlemiş, yorganımın altında dolu olan gözlerimle duruyordum.
"GİTSENE!"
"AÇ KAPIYI YUİ!"
Reiji'de bağırıyor...
Babamla konuşam daha iyi olur belki de... Ne bileyim, belki o da vampir? Herşeyi açığa kavuşturmalıyım. Hem kaç aydır konuşmuyoruz..."Hepiniz gidin lütfen... Babamla konuşmak istiyorum.."
Sesler kesildiğinde yorganımın altından çıkıp çantamdan telefonumu aldım.
"Subaru telefonuma babamın yeni numarasını eklediğin için sağol!"
Baba... Aranıyor.
"Alo, Yui?"Baba..."
"Yui?"
"Baba... Neredesin?..."
"Yu-"
"Baba, lütfen her şeyi açıkla bana... Anlayamıyorum."
Fısıldadım.
"Yanımda olmana ihtiyacım var.""Kızı-"
"Baba lütfen! Lütfen buraya gel!"
"Bak şu an bunları konuşamayız. İş yemeğindeyiz kızım.-Aaa Taro! Böyle oturma ama! Gel dans edelim!.-"
Arkadan gelen kadın sesleriyle donup kaldım. Benim babamın adı Taro...
"Baba, neden?! Buraya gel! Bana açıklama yap!"
"Sen babana nasıl emir verebiliyorsun?! Açtırtma ağzımı Yui!"
"Peki benim yaşamam için ne anlam kalıyor?... Ailem sensin baba... Ben kendimi dünyadan silmeli miyim?..." Telefonu kapattım.
İntihar etmek istiyordum gerçekten...
"YUİ! SENİN BEYİN FONKSİYONLARIN NERENE KAÇTI? İNTİHAR MI EDECEKSİN GERİZEKALI!"
"KES!"
"SAÇMALAMA! ÇIK ŞU ODADAN! ADAM GİBİ KONUŞ!"
Sinirlerimin bozulduğunu anlayamıyorlar mıydı?"Çıkıyorum dışarı tamam. Konuşalım..."
Kapıyı açıp merdivenlerden inmeye başladım.
"Daha hızlı. Hızlı. Hızl-"
Ayağım kaydığında arkamdan Reiji'nin kolumu tutması ile dengemi toparladım.
"Biraz dikkatli olmaya ne dersin Komori?"
Diye fısıldadı kulağıma.
~
Salona geçip oturdum.
"Geçin sizde biryerlere..."
Hepsi oturmuştu...
"Anlat." Dedi Subaru elini çenesine götürdü."Hadi küçük cadıcık." Dedi Laito göz kırparak.
"Ne oluyor?" Dedi Ayato kaşlarını çatarak.
"Çenenizi kapatında kız konuşsun." Kanato'ya bakıp teşekkür ettim.
"Hemen giriyorum konuya,"
"Ben sanırım vampire dönüşüyorum...."
"Ne?"
"Ya bakın. Ben size kahvaltı hazırlarken böyle Hekki'yi yanıma çağırdım. Sonra bana size önceden gelen beyaz saçlı kızdan bahsetti. Kız size hiçbir şey yapmıyormuş, kanı donukmuş. İşte, Bayan Sakamaki gelip beğenmemiş kızı sonra kızın kanını içemeyince kızın boynunu yarmış. Siz ölümüne göz yummuşsunuz, sizle daha sonra bunu konuşacağım... Şu an kısa kesiyorum ama hepinizden acısını çıkaracağım..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers Yui Değişti?
Hayran Kurgu★ Hikayenin baş kahramanı bir kız. Çoğumuzun animede fazlasıyla salak bulduğu bir karakter. "Bu... Bu çok kabaydı." -Sanıyorum ki... Evet. "Hikayeyi de böyle mi yazmayı düşünüyorsun?" -Salak mısın? Böyle yazarsam hikayeyi kim okur? "Bilemiyorum. Bi...