Not; SAKAMAKİ AİLESİ ESKİDEN HEİNZ SOYADINI KULLANIYORDU.
Hikayemde böyle yani.
Şaşırmayın görünce.Başka ekleyeceğim bir şey yok.
Bölüm yine Sagara x Laito.İyi okumalar!
~~~
"Niye Laito ile aynı sınıfa düşmedik ki?!"
Ayato teyzesine sinirle bakar.
"Çünkü ikizler aynı sınıfta olmaz Ayato-kun! İkinizde çok yaramazsınız! En azından ayrı sınıflara giderek yaramazlığınız ikiye bölünmüş oldu!""İlk defa insanlar ile okuyacağız teyze! Birbirimize destek olmamız lazım!"
"Ayato-kun, siz insan kanına ihtiyaç duymayacak şekilde yetiştirildiniz. Büyüyünce açlığınız artacaktır. Fakat şimdilik için önemi yok! Seninle uğraşmayacağım! Derslerine çalış ve başarılı ol tamam mı?"
Teyzesi Ayato'yu öper.Ayato ise Laito'yu elinden tutup okula girer.
~~~
Bu normal insanların gittiği okulda 6 ve 7 ler aynı sınıflara dağıtılmıştır.
"Evet arkadaşlar! Okulumuz başlayalı bir hafta oldu ve yeni gelen bir öğrencimiz var. Sagara-san içeriye gelebilir misin?"
Hocanın sesini duyduğumda kapıyı açıp içeriye girdim.
"Bu Sagara Kuga. Okula bir sene geç başladığından şu an 13 yaşında. Onu aramıza kabul edelim! Canım, boş sıra yok şu anda. Fakat Laito-kun ikili sırada tek başına oturuyor. İstersen şimdilik oraya geç."
Başımı hocanın çevirdiği yöne çevirdim.Turuncu saçlı ve yeşil gözlü, anladığım kadarı ile uzun bir çocuktu.
"Sagara-kun istersen benim yanıma otur! Ryou'yu yanımdan atabilirim!""Heee?! Isuzu hani beni beğeniyordun?!"
"Sus!"
Cevap vermeden Laito'nun yanına ilerledim.
Tam yanına geldiğimde bana gülümseyip elini uzattı.
"Ben Laito. Memnun oldum!"
Elini tuttuğumda tokalaştık.
Parmakları, incecik ve uzun.
Tam... Tam sevdiğim gibi.
"Sagara."
Yanına oturduğumda kitabını bana doğru ittirdi.
"Kitaplarını alana kadar birlikte bakabiliriz!""Ah, tamam siz arkadaş olun ne güzel. Sagara-kun, derse devam edelim. Daha demin yardımlaşma konusunu anlatıyordum."
Başımı salladım.
"Evet, bu bölümü tekrar edeceğim;"Hoca 10 dakikadır ders anlatıyordu.
Fakat ben Laito'ya bakıyordum.
Çok garip. Bu çocuğun hoş bir tip olduğu ortada.
Niye yalnız oturuyor?Eyvah! Yoksa onu hoş bulan tek ben miyim?!
Ama bu nasıl mümkün olabilir ki?
Çocuğun gülümsemesi bile insanın içini ısıtıyor.
Yok yok! Saçmalama Sagara!
Bir erkeği yakışıklı bulmak kızların işi!
Ama...
Ona bakarken birden gözlerimiz buluşmuştu.
Gözlerimiz buluştuğunda gözlerini kısıp gülümsedi.
Bu çocuk, çok garip hissettiriyor...
~~~
"Hoşçakal Sagara."
Laito'dan hoşlandığıma karar verdikten sonra da ona açılmamıştım ve 1 sene de birbirimizin kardeşi olmuştuk.
Ona açılmayı istemiştim ama bu yaşında böyle bir şeyi kendisine bir erkek söylese korkup kaçardı.1 sene her şeyi birlikte yaptık.
Her şeyi.
Artık her üzüldüğünde benim yanıma geliyor, beni arıyor, ya da benim evimde kalıyordu.Abisi Shuu ile onu bir kaç kez görmüştüm. Ger seferinde de Shuu bana gülümsemişti.
Fakat o gün,
"Gidiyorsun demek...""Sagara... Sen benim en iyi dostumsun... Seni bırakmak istemiyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers Yui Değişti?
Fanfiction★ Hikayenin baş kahramanı bir kız. Çoğumuzun animede fazlasıyla salak bulduğu bir karakter. "Bu... Bu çok kabaydı." -Sanıyorum ki... Evet. "Hikayeyi de böyle mi yazmayı düşünüyorsun?" -Salak mısın? Böyle yazarsam hikayeyi kim okur? "Bilemiyorum. Bi...