❣️ Rozdział#3 ❣️

16K 510 143
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#3♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_-

* Hermione *

Kocham kraj, w którym aktualnie mieszkam. A mianowicie Maderę. Jest tu ciepło na tyle, żebym mogła wyjść w takim stroju na dwór, niezależnie od tego, że jest luty.
Razem z Ronem mieszkamy niedaleko centrum handlowego, dlatego już po pięciu minutach byłam na miejscu. I właśnie w tym momencie sobie przypomniałam. Dziś jest 14 luty, a to oznacza, że są Walentynki! Na śmierć zapomniałam! To dlatego obudziłam się w takim dobrym humorze. Aż dziwne, że mój ukochany mi o tym nie przypomniał... Choć w sumie dobrze. Na pewno wiedział, że jeśli by mi to powiedział, to bym się wściekła o to, że właśnie przypomina o czymś najmądrzejszej czarownicy od czasów samej Roweny Ravenclaw, Gryfonce i we własnej osobie: Hermionie Granger.
Postaram się, aby ten dzień był idealny. Ale trafiłam ze strojem. Kompletnie nie wiedziałam, co jest dzisiaj za dzień, a ubrałam się na czerwono. Brawo ja!

Z takimi myślami ruszyłam do sklepu, żeby kupić coś mojemu misiowi. Tylko co? Może jakieś serce? Niee, zbyt banalne. Kwiaty? Niee, pewnie ja je dostanę. A może... czekoladki? Tak, to jest dobra myśl.

Weszłam do sklepu ze słodyczami i zaczęłam poszczególne oglądać. Żadne z nich specjalnie nie wpadły mi w oko. Przeszłam przez cały sklep i nic. Kurna! Nie, ja się tak łatwo nie poddam!

♥v♥

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz