♥Dramione♥
♥Rozdział#49♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_- ♥***
Prorok Wieczorny!!!
Harry Potter, Wybraniec i jeden z trzech wybawicieli świata czarodzieji, szuka MĘŻA!!!!
Więcej w artykule na stronie 3
Blaise Zabini, jako nowy model damskich stringów?!?!?!
Artykuł - strona 5
Od razu otworzyłam na trzeciej stronie, nie czytając co się jeszcze znajduje w P.W.
Jak podają świadkowie, Harry Potter we własnej osobie, chodził po plaży, w różowej sukience, butach i nawet pomalowanych na ten sam kolor paznokciach! Wybraniec miał również na sobie pełen make up!
Z wiarygodnych źródeł wiemy, że Bliznowaty miał duże powodzenie wśród kobiet, w trakcie szkoły, a po niej nawet wybrankę serca, z którą miał spędzić resztę życia! Czyżby Potter zmienił orientację?
Cóż, jeżeli to prawda, wszyscy chętni mogą się do niego zgłaszać.. może niedługo przyjedziemy na jakiś fascynujący ślub!
Po przeczytaniu o przyjacielu, przyszedł czas na stronę piątą.
Blaise Zabini, jako nowy model damskich stringów?!?!?
Sądzimy, iż nie przypadkiem tego samego dnia, w trochę późniejszych godzinach, Mulat biegał po centrum handlowym w samej, kobiecej bieliźnie!
Niektórzy świadkowie komentują to słowami:
,,Ja nie wiem, co wstąpiło w te dzieciaczki, ale jeśli to ich uszczęśliwi, to niech się pobiorą!"
albo:
,,To na pewno nie jest przypadek!"
czy:
,,Lubię różowy!!"Co łączy Harry'ego i Blaise'a?
Czyżby dawni, szkolni wrogowie postanowili się pogodzić?
A może rzeczywiście są ukryta parą?
Chyba, że to tylko ukryte, wspólne życie seksualne..?Ostatnia opcja jest najbardziej prawdopodobna, ale.. czy wtedy pokazywaliby się w takich strojach publicznie, jeśli miałby to być ukryty związek?
I kto by był mężczyzną, skoro oboje gustują w damskich ciuchach?
W najbliższym czasie postaramy się przeprowadzić z nimi wywiad i dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat!
Pisała dla państwa:
Řîťã §ķêťťêŕ♥
-No, no Harry. Po raz kolejny zacząłeś wpadać na okładkę - podsumowałam.-Tak, ale to zdjęcie i tak przebija artykuł - zaśmiał się chłopak.
-Jestem dumna ze swojego pomysłu - skomentowała Gin.
-A ja ze swojego chłopaka - dodała Pansy.
-Czemu nie ma mojego zdjęcia - to jest Blaise.
Wszyscy spojrzeliśmy na Malfoy'a.
-Yy.. - podrapał się po głowie w zakłopotaniu - Tak.
Zaśmialiśmy się.
Odrzuciłam proroka na stół i przeniosłam na kanapę, wygodnie się rozsiadając.
-Okej. My idziemy. Widzimy się 20:30?
-Tak. Diabeł, tym razem się nie spóźnijcie.
-Luuzik, Smoku - odpowiedział tylko i całą czwórką się teleportowali.
Draco usiadł na fotelu, naprzeciwko mnie.
-Dlaczego wszyscy mówią o tej '20:30'?
-Myślałaś, że na dzisiaj dość niespodzianek?
Nie odpowiedziałam.
-Jest.. - spojrzał na zegar - 18:00. Mamy dwie i pół godziny.
-Okej. I..?
-Ubierz się w jakąś sukienkę.
-Po co? - zapytałam zdziwiona.
-Najlepiej, żeby była elegancka - powiedział tylko i mnie zostawił.
Co on znowu wymyślił?
I.. gdzie mnie zabiera..?
♥v♥
Aaa! Nie miałam internetu!! Chciałam wam wczoraj dodać dwa rozdziały i nie miałam jak ;''(
W dodatku jeszcze usunęła mi się ta część historii i musiałam ją pisać od nowa, więc nie jest taka fajna, jak była na początku :'(
Mam nadzieję, że choć trochę się wam podoba ♡
CZYTASZ
Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]
Fanfiction-Chyba się w Tobie zakochałem. -Co? -Mówię, że ładna pogoda. #1 miejsce w opowiadanie - 27.06.2016r. 💗 #2 miejsce w opowiadanie - 13.05.2016r. 💕 #3 miejsce w opowiadanie - 12.05.2016r. 💓 Zakończona✔ Opowiadanie w trakcie poprawek 💞 Moi drodzy...