♥Dramione♥Rozdział#30♥ ♥Walentynki♥

6.5K 334 81
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#30♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
Dramionka__ ♥v♥

*** Hermione&Draco ***
*** Blaise&Pansy ***

Jeszcze przez godzinę pływaliśmy, rozmawialiśmy i śmialiśmy się. Parkinson okazała się całkiem spoko, co oczywiście nie oznacza, że od razu zostałyśmy przyjaciółkami! Aktualnie jesteśmy na etapie wzajemnej tolerancji.

Jeszcze przed basenem pożegnaliśmy się z nimi, umówiliśmy kiedyś tam na imprezę i ruszyliśmy w nieznanym mi kierunku dokładnie o 13:30.

-Draco..?

-Tak?

-Chodź do Starbucksa - szliśmy koło siebie ramię w ramię, kiedy zauważyłam ulubiony budynek.

-Po co? - zapytał, spoglądając na mnie.

-Zobaczysz - uśmiechnęłam się - Prooszę.. na 15 minut!

-Niech ci będzie, szkrabie - odpowiedział po chwili, a ja w geście podziękowań wtuliłam się w niego, jak w ulubionego misia. Zignorowałam jego kąśliwą uwagę dla dobra sprawy.

Oczywiście przepuścił mnie w drzwiach i podszedł za mną do kasy. Zamówiłam dla nas po dużej porcji lodów, a on zapłacił. Rzecz jasna kłóciłam się o to, ale moje słowa poszły się kąpać w błocie. Tak więc teraz siedzimy przy stoliku dwuosobowym, obok okna i się zajadamy.

-Badzo dobłe - powiedział arystokrata. Zaczęłam się z niego śmiać.

-Nie mówi się z pełną buzią - upomniałam go.

-Dobrze, że mnie tu zabrałaś. Na pewno będę tu często przychodził.

-Malfoy, jesteś brudny.

-Gdzie?

Pokazałam na swój lewy kącik ust, żeby pokazać, iż w tym miejscu ma trochę czekoladowego loda.

-Zaczekaj - widząc, jak wyciera się wszędzie, tylko nie tam gdzie trzeba.. pomogę mu.

Nachyliłam się nad stolikiem i sięgnęłam prawą dłonią do jego głowy. Spojrzałam mu w oczy. Nasze twarze zaczęły się do siebie coraz bardziej zbliżać. Zapomniałam gdzie jestem - liczy się chwila... I dopiero kiedy spostrzegłam, że zamknął oczy, bolesna prawda spadła na mnie niemiłosiernie.

Natychmiast gwałtownie wróciłam na swoje miejsce, po drodze łokciem zachaczając o swój pucharek.

1/4 porcji lodów wylądowała na mojej sukience, zostawiając ogromną plamę.

Brawo, Granger..
Pogratulować!

♥v♥

W poniedziałek egzaminy ;o
Nie chcę!! ;(
Kto mi życzy powodzenia? =^.^=

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz