♥Dramione♥Rozdział#23♥ ♥Walentynki♥

6.4K 364 118
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#23♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
Dramionka__ ♥v♥

*** Hermione&Draco ***

-Gdzie się uczyłeś, Draco? W jakiej szkole? - mam nadzieję, że moje podejrzenia względem niego nie są prawdziwe.

-Od jedenastego roku życia, uczyłem się w: 'Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie'. Jest tam w sumie siedem klas. Ja uczyłem się sześć, bo jak pewnie słyszałaś, była bitwa o Hogwart...

-Tak, słyszałam - szepnęłam.

-No właśnie. Więc ona odbyła się, kiedy miałem mieć siódmy rok i w ogóle dużo lekcji odpadło, potem żałoba i tak dalej, i w końcu wyszło na to, że muszę jeszcze na rok jechać do Hogwartu, żeby zdać siódmą klasę. No i rzeczywiście - wróciłem. Uczyłem się do osiemnastki, aktualnie mam dwadzieścia lat.

-Boże, Malfoy... Ty mnie nie poznajesz? - zapytałam zdruzgotana.

-Co? - zapytał głupio.

-Ja... Proszę, przypomnij sobie nazwiska sławnej 'Złotej Trójcy'.

-Potter, Weasley i Granger. Przecież ja to wiem.

-No właśnie, Malfoy.

-O co ci... O nie! Granger?! Kujonka, nie czystej krwi Gryfonka?

-Malfoy? Fretka, Ślizgon, Arystokrata? - zapytałam, pogrzeźniając go. Już chcę odejść, kiedy zatrzymał mnie jego głos.

-No nie powiem. Wyrobiłaś się, odkąd ostatni raz się widzieliśmy, Granger - spojrzałam na niego gniewie i odwróciłam plecami. Chyba najwyższy czas się ulotnić. Kurna! Dlaczego ja wcześniej nie skojarzyłam tego.. na moje nieszczęście - przystojnego debila?

♥v♥

Zrobiłam: 'Dzień Dobroci dla Zwierząt' i dodałam rozdział już teraz.. Kto się cieszy?! :D ;**
xdd I tak was kocham ♥

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz