♥Dramione♥Rozdział#41♥ ♥Walentynki♥

5.2K 269 38
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#41♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_- ♥

*** Draco&Hermione&Ginevra ***

-Jejku, Ginny. Tak strasznie cię przepraszam! Przeze mnie jesteś cała mokra!

-Nic nie szkodzi. Warto było się poświęcić dla dobra sprawy.

-Teraz, kiedy mi wszystko opowiedzieliście, jest mi jeszcze bardziej głupio - chowam twarz w dłoniach.

-Dobra, dziewczyny! Jesteście pewne, że wszystko okej i nie chcecie się położyć ani nic? - zapytal Draco, wchodząc do salonu i zacierając ręce.

-Nie - odpowiadamy prawie jednocześnie.

-Okej. W takim razie lećcie się przebrać. Reszta tutaj będzie za pół godziny - uśmiechnął się szeroko.

-Pół godziny? Nie wyrobię się, a jeszcze muszę przywołać ubrania, wysuszyć się, makijaż.. - zaczęła nawijać Ruda, a ja poczekałam, aż wreszcie zniknie za drzwiami łazienki.

-Jaka reszta? - pytam podejrzliwie.

-Bo.. - trochę go to pytanie zbiło z tropu. - Bo ty jeszcze nie wiesz wszystkiego... o niej - skinął głową na łazienkę i po chwili zniknął za drzwiami sypialni.

-Jest jeszcze coś..?

Postanawiam poczekać z tym pytaniem, aż zjawi się 'reszta'.
I jak ja mam się ubrać?

Wchodzę bez pukania do łazienki i nie patrząc na Wiewiórkę, idę pod prysznic. Myję dokładnie całe ciało brzoskwiniowym płynem, a włosy jagodowym. Wychodząc, na głowie robię turban, a ciało owijam dookoła czerwonym ręcznikiem.
Podchodzę do wanny, na której skraju siadam i golę się wszędzie. Gotowa podchodzę do umywalki, nakładam na twarz maseczkę, a w międzyczasie myję zęby. Spłukuję twarz zastanawiając, w co się ubrać. Odpowiedź przychodzi sama, kiedy widzę Wiewiórkę.

Odkąd przestałam się uczyć, prawie cały czas noszę sukienki i szpilki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Odkąd przestałam się uczyć, prawie cały czas noszę sukienki i szpilki. Myślę, że jak raz założę taki zestaw ubrań, będzie to miła odmiana normalności.

Różdżką szybko wysuszyłam i delikatnie podkręciłam włosy. Zrobiłam jeszcze makijaż i stanęłam przed dużym lustrem, żeby zobaczyć swój końcowy outfit*.

Zarzuciłam włosy do tyłu i wyszłam z pomieszczenia, w salonie zastając cztery nowe osoby.
Wszyscy równo na mnie spojrzeli.

A więc to jest ta 'reszta'..

♥v♥

*outfit - wygląd zewnętrzny - ocena końcowa wyglądu :)

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz