♥Dramione♥Rozdział#14♥ ♥Walentynki♥

8.7K 404 72
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#14♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
Dramionka__ ♥v♥

*** Hermione&Draco ***

Wyszłam ze sypialni i wróciłam spowrotem do salonu. W tym samym momencie do 'mieszkania' wszedł Blondyn. Spojrzał tylko na mnie gniewnie i trochę smutno, po czym spuścił głowę. Wiem, że jest dosyć dużo winy w tym, co mu powiedziałam, dlatego... niech stracę. Przeproszę go, kiedy tylko skończy się przechadzać po 'domu'.

I rzeczywiście, kiedy wyszedł ze sypialni z błyskiem w oku, wstałam z kanapy z zamiarem przyznania się do błędów.

-Malfoy, prze... - zaczęłam, ale on jakby mnie nie usłyszał.

-Widziałaś, że jest tylko jedno łóżko - powiedział, przerywając mi z wielkim entuzjazmem.

-Widziałam - odpowiedziałam spokojnie.

-A wiesz, co to oznacza? - zaczął się do mnie zbliżać.

-Oczywiście - kiedy uśmiechnął się jeszcze szerzej, postanowiłam ostatni raz popsuć mu humor - Oznacza to, że możesz już się zacząć zaprzyjaźniać z nową przyjaciółką - kanapą - teraz to ja się uśmiecham, a jemu zrzedła mina.

-Nie ma takiej opcji! Skoro ja za to wszystko płacę, to będą obowiązywać moje zasady!

-Jak to TY za to płacisz? - zdziwiłam się. Myślałam, że płaci się przy odmeldowywywaniu.

-A co... Sądziłaś, że się tu będziemy wylegiwać za darmo? - spytał ironicznie.

-Dobrze. Ile zapłaciłeś?

-A po co chcesz wiedzieć? - odpowiedział pytaniem na pytanie.

-Żeby dać ci połowę sumy. W końcu ja również tu będę się... Jak ty to określiłeś? Ach tak - 'wylegiwać'.

-Eh, kobiety... Nie dość, że za nie płacisz, to jeszcze na ciebie nawrzeszczą.

-No dobra, dobra. Już. Ale za to ja płacę za następny tydzień! - zaznaczyłam dobitnie.

-Pożyjemy - zobaczymy.

-A w ogóle to... chciałabym cię przeprosić. Za to w windzie i... za to przed drzwiami też - spuściłam głowę.

-Ło ho ho! Pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło, że najpierw kobieta pojeżdża po mnie tak, że nie wiem co odpowiedzieć, a później skruszona za to przeprasza - powiedział, a ja nie pewnie podniosłam na niego wzrok.

-Naprawdę przepraszam. Po prostu nie potrafiłam się powstrzymać.

-Dobrze, przeprosiny przyjęte. W sumie... przynajmniej dzięki tobie wiem, że się tu nie będę nudził.

-Taa, to na pewno.

♥v♥

/Kiedy chcemy następny?♡ ^.^/

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz