♥Dramione♥Rozdział#31♥ ♥Walentynki♥

6.2K 324 25
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#31♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
Dramionka__ ♥v♥

*** Draco&Hermione ***

-Przepraszam - szepnęłam i wybiegłam w stronę toalety.

przeszłość, przeszłość, przeszłość

Wiedziałam! Wiedziałam, że tak będzie! Chcę wrócić do normalności. Nie chcę pamiętać, że Cię spotkałam wcześniej. Muszę się opamiętać!
Bo czy to możliwe, żebym się zakochała..?

Przełknęłam głośno ślinę i namoczyłam plamę wodą. Weszłam do jednej z kabin i chwilę się zastanowiłam. Muszę zmienić ciuchy - to jasne. Tylko w co..?

Spojrzałam przez okno, w chmury... chmury, które ułożyły się w kształt serca. Może miłość nie jest taka zła? Ożywiona machnęłam trzy razy różdżką i.. gotowe.

Wzięłam trzy głębokie wdechy i wyszłam z toalety

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wzięłam trzy głębokie wdechy i wyszłam z toalety. Spojrzałam na stolik, gdzie siedziałam z Malfoy'em i z przerażeniem odnotowałam, że go tam nie ma. Szybko rozejrzałam się po lokalu i z ulgą stwierdziłam, że stoi za drzwiami. Ruszyłam w jego stronę.

-Już jestem, przepraszam.

-Nic się nie stało - zmierzył mnie wzrokiem z góry na dół. - Nie ugotujesz się w tym?

-Będzie padać - stwierdziłam, wzruszając ramionami.

-Serio, Granger?

-Gdzie teraz idziemy? - nowy miszczu zmieniania tematów wita was - hello.

-Eh, do kina.

-Naprawdę?

-Tak. Na dwa filmy. Jeden ja wybieram, drugi ty.

-Okej! - krzyknęłam podekscytowana. Przytuliłam się do jego boku i już po sekundzie poczułam zawroty głowy, co oznacza jedno - gdzieś się teleportujemy.

***

-Tego jest bardzo dużo, nie wiem co wybrać - mówię, przeglądając wszystkie filmy, jakie lecą.

-To może ja zacznę?

-Okej. Podczas tych dwóch godzin seansu, zdążę się zastanowić.

-To chodź.

-Ale, że.. tak.. już?

-Ale, że tak już.

Weszliśmy do jednej, z największych sal, jakie się tutaj znajdują. Oczywiście, dzięki Draconowi, mamy najlepsze miejsca.

-Na co mnie wziąłeś? Co będzie lecieć?

-Zobaczysz - uśmiechnął się chytrze i skierował twarz w stronę ekranu, a ja z wyczekiwaniem czekam, aż skończą się reklamy.

♥v♥

Wiem, że miał być rano, ale i tak jeszcze dziś dodam kolejny ;**

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz