♥Dramione♥
♥Rozdział#35♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
Dramionka__*** Draco ***
Jeśli się kiedykolwiek zastanawialiście, czy jest na świece osoba, która potrafi wszystkie języki świata bez zająknięcia, to nie będę was dłużej trzymał w niepewności..
Nie ma takiej.
Za to jest na tym świecie osoba, która nie ucząc się danego języka, w przypływie adrenaliny, potrafi wszytko.
Oto ja - Draco Lucjusz Malfoy.
Właśnie bez zająknięcia zacytowałem łacinę i.. i nic to nie dało. Ona zniknęła.. nie pojawiła się.Nie warto uczyć się innych języków obcych. Nie przydają się (...)
***
Pierwsze, co mi wpadło do głowy, to teleportacja do naszego hotelu. Wpadłem do wszystkich pomieszczeń w apartamencie, ale nic nie znalazłem.
Ona żyje, czuję to. Po prostu gdzieś się teleportowała, kiedy była już blisko ziemi. Znam to, bo czasem korzystałem z tego podczas misji u Lordzia-Voldzia.
Tylko gdzie ona mogła się przenieść..?
Ginny!
-Accio pergamin - machnąłem różdżką, wziąłem ze stołu pióro oraz atrament i już po chwili kreśliłem na nim pierwsze słowa.
Ginny!
Pewnie jesteś nieźle zdziwiona, że do Ciebie napisałem. Dawno tego nie robiłem..
Ale to nieważne.
Nie piszę po to, żebyś była smutna lub żebyś wspominała.. ty zresztą wiesz co...
Mam bardzo ważną sprawę..
Hermiona zniknęła!
Widziałaś nas na basenie, później poszliśmy do kina i troszku się pokłóciliśmy, a potem ona zniknęła. Nie mam pojęcia, gdzie się teleportowała (bo tego, że gdzieś się przeniosła w ten sposób, jestem pewien).
Może wiesz, gdzie mogłaby być?
Chyba, że jest u Ciebie..?
Ruda, błagam... pomóż mi!
Odwdzięczę się, tylko odpisz!Draco Malfoy
Szybko wysłałem list Dzwoneczkiem - moją małą, białą sówką, którą dostałem właśnie od Weasley'ówny.
Teraz już mi tylko zostało czekać na odpowiedź...
♥v♥
Lubimy perspektywę Draco? :)
I Hermiona jednak żyje, a to oznacza... już mnie nie zabijecie, prawda? ^.^
Kocham ;*
CZYTASZ
Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]
Fanfiction-Chyba się w Tobie zakochałem. -Co? -Mówię, że ładna pogoda. #1 miejsce w opowiadanie - 27.06.2016r. 💗 #2 miejsce w opowiadanie - 13.05.2016r. 💕 #3 miejsce w opowiadanie - 12.05.2016r. 💓 Zakończona✔ Opowiadanie w trakcie poprawek 💞 Moi drodzy...