♥Dramione♥
♥Rozdział#57♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_- ♡*** Draco&Hermione ***
-Klucz? - zaczęłam się nie kontrolowanie śmiać. - Ty.. ty.. ty mi wręczasz klucz? To są chyba jakieś jaja! - klęknęłam przed Malfoy'em i złapałam mocno za brzuch, ponieważ już mnie boli ze śmiechu.
-Jaja, to Smok ma w spodniach! - usłyszałam za sobą głos Blaise'a. - A teraz na co czekamy? Idziemy!
-Co? Ale ja jeszcze nie skończyłem! - oburzył się Malfoy. - Więc.. Czy ty.. Kurna! Przestań się na chwilę śmiać! - krzyknął, ale zaraz po tym sam zaczął się zwijać ze śmiechu.
-On chciał zapytać: 'Czy ty, Hermiono, zgadzasz się na to, aby wspólnie z nim prowadzić hotel, w którym macie apartament, ponieważ go kupił i potrzebuje wspólnika' - wtrąciła Ginny.
-Oh.. A jakim cudem ty tak szybko wytrzeźwiałeś? - zwróciłam się do Diabła.
-Mieć jako znajomego wujka twojego przyjaciela, który jest mistrzem eliksirów, to fajna rzecz!
-To co, zgadzasz się? - zapytał Draco, kiedy w końcu wszyscy się uspokoiliśmy.
-Szczerze? Myślałam, że mi się oświadczysz - uśmiechnęłam się niepewnie.
-Tak. Dzisiaj Walentynki, a ty - choć się śmiałaś - byłaś jakaś inna. Specjalnie to wszystko robiłem, żebyś teraz mogła się pośmiać.
-Okej. Zgadzam się - przytuliłam go i pocałowałam w policzek, odbierając klucz. - To najlepsze Walentynki ever. Dziękuję.
-To co, idziemy? - zapytała, jak zwykle w najlepszym momencie, Ginny.
-Tak, chodźcie - Draco objął mnie ramieniem i w czwórkę poszliśmy do hotelu.
Stanęliśmy 10 metrów przed nim, kiedy ten.. stanął w płomieniach!
-Nie! Co się dzieje?! - spanikowałam.
-Trzeba pomóc ludziom, którzy są w środku! - rzucił się do przodu Malfoy.
-Dziewczyny! Zostańcie, gdzie stoicie! - dodał Blaise.
-Zwariowaliście?? Nie możecie tam wejść! Od czego macie różdżki?!
-Nic nam nie będzie!
Krzyknęli jeszcze i stanęli przed drzwiami wejściowymi, gdy prosto na nich spadł jeden z płonących balkonów.
-NIE! - zerwałam się na równe nogi i rozejrzałam.
Znajduje się w apartamencie, który kupiłam z Draco.. w naszej sypialni. Jest godzina 23. W takim razie.. kiedy zasnęłam?
I ile z tego wszystkiego, to prawda, a co było snem..?
♥v♥
Przepraszam tych, którzy sądzili, że jej się oświadczy, ale musiałam postąpić tak, a nie inaczej, bo taka była moja początkowa koncepcja :))
Wiecie, że zbliżamy się do końca tego opowiadania? ;o ;((
CZYTASZ
Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]
Fanfiction-Chyba się w Tobie zakochałem. -Co? -Mówię, że ładna pogoda. #1 miejsce w opowiadanie - 27.06.2016r. 💗 #2 miejsce w opowiadanie - 13.05.2016r. 💕 #3 miejsce w opowiadanie - 12.05.2016r. 💓 Zakończona✔ Opowiadanie w trakcie poprawek 💞 Moi drodzy...