❣️ Rozdział#6 ❣️

11.3K 513 28
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#6♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_-

* Hermione&Ronald&Luna *

Wyjęłam różdżkę, dzięki której poprawiłam makijaż na jeszcze mocniejszy, skróciłam sukienkę tak, że teraz ledwo zasłania mi dolne, intymne miejsca oraz wyciełam duży dekolt. Schowałam spowrotem różdżkę, wzięłam głęboki wdech, uniosłam głowę dumnie do góry i nacisnęłam klamkę z drzwi sypialni.

-Hermiona?

-Witaj Ron. Cześć Luna! Jak dawno cię nie widziałam.

Kochankowie leżą razem na łóżku, z czego Weasley jest nagi, a Lovegood ma na sobie bluzkę i stringi.

-Em, Hermiona. Ja ci wszystko wytłu...

-Oh, Luna. Spokojnie. Złość piękności szkodzi! - z szerokim uśmiechem podeszłam do dziewczyny i mocno ją przytuliłam - Ojej, a to co? - wypuściłam ją z objęć i schyliłam się po obiekt, który właśnie zauważyłam - Kochana! Chyba zgubiłaś biustonosz! Tyle razy ci powtarzałam, że zapina się go na dwa haczyki! - pokiwałam wskazującym palcem, podając jej obiekt rozmowy.

-Mionko, dlaczego jesteś tak wcześnie?

-Nie uwierzysz! Chciałam zrobić niespodziankę mojemu narzeczonemu - powiedziałam, kładąc ręce na biodra i baardzo szeroko się uśmiechając - I wiesz co? Wchodzę sobie do domu, z prezentem dla niego. Szukam po całym domu i nie uwierzysz gdzie go znalazłam! Spróbuj zgadnąć! - klasnęłam w dłonie.

-W s...

-Ah, w spiżarni nie... Co prawda lubi jeść, ale nie. Nie zgadłeś! - pokazałam mu język - No Luna! Może ty spróbujesz!

-W sypialni - szepnęła zrezygnowana.

-Bingo! Chociaż jedna mądra! Ale na pewno nie uwierzysz, z kim go tam znalazłam... z kochanką, kiedyś moją jedną z najlepszych przyjaciółek. Smutne, nie?
Ale jam jest pełna życia kobieta! Mnie nie da się tak szybko zasmucić! - wypięłam dumnie klatkę piersiową, uderzając się w nią pięścią i nadal szeroko się uśmiechając.

Co z tego, że zachowuję się jak wariatka? Mam płakać? Drzeć się? Nie... To nie dla mnie. A przynajmniej na razie...
Po prostu na to będzie jeszcze czas...

♥v♥

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz