♥Dramione♥Rozdział#54♥ ♥Walentynki♥

4.2K 259 24
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#54♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_-

*** paczka ***

Po wypiciu pierwszego kieliszka alkoholu pomyślałam, że się upiję.

Tak o. Bo chcę. Po prostu.

Ale moje plany poszły się kąpać, gdy po drugim drinku ruszyliśmy na parkiet. Tańczymy wśród tłumu spoconych ludzi, już po dwóch piosenkach mając wokół siebie łańcuszek osób, które obserwują jak zajebiście się poruszamy, ale i przy okazji dobrze bawimy.

Z parkietu zeszłam dopiero ok. 22:30.

-Poproszę colę - zwróciłam się do barmana.

-I jedną butelkę wody ma mój koszt - usłyszałam obok siebie, ale nie muszę się odwracać, żeby wiedzieć kto przyszedł.

W tym klubie - jak na razie - były same szybkie piosenki, dlatego już po jakimś czasie zgubiłam Malfoy'a z pola widzenia.
A teraz jak gdyby nigdy nic dosiada się do mnie i kupuje mi picie.

Zostawiam łapkę w górę :)

-Jak się bawisz?

-Jest okej - wzruszyłam ramionami.

-Na pewno?

Skinęłam głową w zgodzie.

Postanowiłam, że po prostu nie będę dzisiaj piła alkoholu, a dobrze się bawiła. Kobieta zmienną jest.

-Ceść Mionusiu! - koło mnie stanął kompletnie zlany Blaise. - Wies, ze gdyby nie to, ze jsstes Dracuśka i ze to, ze kofam Fiefiórecke mojom kochanom, byłabyś mojja? - zapytał i oparł się o blat przed sobą.

-Ee - spojrzałam na Malfoy'a - Zabini?

Arystokrata podszedł do niego i okazało się, że ciemnoskóry śpi. Poszłam po Ginny, a ta stwierdziła, że pójdą już do domu. Pansy z Harry'm również już jakiś czas temu zniknęli mi z pola widzenia.

-Wygląda na to, że zostaliśmy sami - usłyszałam głos koło siebie.

-Czy ty mi czytasz w myślach? - przekrzyczałam głośną muzykę.

-Może..

Walnęłam go w ramię i przewróciłam oczami, na co on się tylko zaśmiał.

-Która godzina?

-Jakoś przed 23. Chcesz już wracać?

Ponownie wzruszyłam ramionami i skinęłam głową.

- W takim razie.. Zapraszam cię na spacer - powiedział i zaczęliśmy się przepychać do wyjścia przez tłum ludzi.

Może w końcu się dowiem o co mu chodziło i.. co było w tajemniczym pudełku...?

♥v♥

Jeszcze dzisiaj postaram się dodać kolejny rozdział ;*

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz