♥Dramione♥Rozdział#32♥ ♥Walentynki♥

5.8K 333 33
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#32♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
Dramionka__ ♥v♥

*** Draco&Hermione ***

-AAAA!!!! - krzyknęłam już chyba po raz setny, podczas ostatniej godziny.

Gdybym.. cholera! Gdybym tylko wiedziała, że były Ślizgon weźmie mnie na horror, mogłabym te przeklęte reklamy oglądać do usranej śmierci!

-Ja chcę stąd wyjść! - mówię, z przerażeniem patrząc, jak demon wyrywa miesięcznemu dziecku serce, po czym się nim delektuje.

-Przykro mi, złotko. To jest magiczne kino. Tu nie ma takiego czegoś, jak wyjść z seansu. Tym bardziej, kiedy zostało do końca 10 minut - powiedział i znów całą swoją uwagę poświęcił temu filmowi.

Właśnie przez ten ostatni czas zdążyłam krzyknąć z dwadzieścia razy, zacisnąć tak mocno oczy, że mnie rozbolały i wyciągnąć dwa razy różdżkę zapominając, że to tylko film.

-Już nigdy na nic nie pójdę z tobą do kina!! - krzyknęłam, kiedy tylko opuściliśmy salę.

-Ale został jeszcze film, który ty wybierasz.

-Never!

Prychnął.

-Chciałbyś coś powiedzieć? - zapytałam, gwałtownie stając w wyjściu z kina i kładąc ręce na biodrach.

-Nie masz o co się wkurzać. Przecież już nigdy cię nie zaproszę do kina.

Aha, okej.

Em..

Ała..?

-Świetnie!

-No wiem. Coś jeszcze? - zapytał lekceważąco.

-'Coś jeszcze'? Może mi jeszcze powiesz, że mam się wyprowadzić z naszego apartamentu, bo masz okres i w twojej głowie zamiast mózgu, jest powietrze?!

-Wcale tego nie powiedziałem!

-Ah, no tak! Bo przecież ty tylko zasugerowałeś, że wcale nie chciałbyś mieszkać z kimś takim jak ja.

-Co? Robisz z igły - widły!

-Przyznaj się.. dlaczego zgodziłeś się ze mną zamieszkać?

-Przypominam, że wtedy nie wiedziałem, że ty, to ty!

-Że ja, czyli głupia i brudna szlama, która nie ma prawa używać różdżki, tak? - zapytałam mega wkurzona.

-Zamknij się!

-Zmuś mnie.. - szepnęłam, ze łzami w oczach..


Ciąg dalszy nastąpi po egzaminach (...)

♥v♥

W tym momencie was zostawiam i wracam dopiero w czwartek, po egzaminach. Jeszcze raz dziękuję wszystkim tym, co to coś ↑ czytają..
Jesteście najlepsi! ♥

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz