♥Dramione♥
♥Rozdział#45♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_-♥Zdjęcie w mediach ;^;^;^; płaczę XD
*** jw ***
-Przez tydzień śpisz w salonie! - krzyknęła Ruda, kiedy wykonała zadanie, a Blaise pozbył się pająka.
Jakim cudem oni razem mieszkają? Przecież jeszcze pare godzin temu Ginny chciała mu wydrapać oczy..?
Kłamstwa, kłamstwa, wszędzie kłamstwa.
-Ale.. skarbie..
-Nie skarbuj mi tu! Gdzie jest butelka? Daj - wyciągnęła rękę do Pansy, która podała jej ją bez słowa, nie chcąc się jeszcze bardziej narażać.
Wypadło na Harry'ego.
-Prawda czy wyzwanie?
-Aż się boję.. wyzwanie.
-Pansy, mam nadzieję, że mi to wybaczysz - powiedziała i szepnęła jej na ucho swój plan.
Dygotka zaczęła się nie kontrolowanie śmiać.
-Nie dość, że wybaczę, to jeszcze ci pomogę - zaczęły się razem śmiać.
-Potter, trochę wykorzystamy twoją sławę - powiedziała Wiewióra.
-Taa, troszkę bardzo, kochanie - dodała Pansy i wstała, wyciągając różdżkę. Weasley zrobiła to samo.
-Co wy..?
-Masz za wyzwanie, będąc ubranym całym na różowo, pójść na plażę i wszystkim ogłosić, że szukasz męża tak długo, aż ktoś ci nie zrobi zdjęcia - powiedziała Ruda i zaczęły się śmiać.
-Ej, dziewczyny! Nie uważacie, że to trochę zbyt upokarzające wyzwanie, jak dla Wybrańca? - wtrącił Zabini, a Potter gorliwie mu przytaknął.
-Nie - powiedziały chórem. - Jutro przynajmniej będzie o czym czytać w Proroku - dodała Pansy.
-Już widzę ten nagłówek: ,, Sławny Harry Potter, wybawiciel świata czarodzieji oraz Wybraniec - szuka męża! Chętnych zapraszamy do przeczytania artykułu!" - zaczął się śmiać Malfoy, a ja razem z nim.
Aktualnie wszyscy staramy się stać na balkonie i obserwować, czy Bliznowaty wykona wyzwanie. Staramy się, bo już nas brzuchy bolą ze śmiechu, a na przykład Blaise nie potrafi podnieść się z ziemi.
-Moja dziewczyna to wymyśliła, moja! - wykrzykuje co chwilę.
W końcu po raz kolejny wszyscy zebraliśmy się na poduszkach. Harry wykonał zadanie.
Wziął butelkę i zakręcając ją wypadło na..
-Oo, Draco. Prawda czy wyzwanie?
-Chyba muszę wziąć wyzwanie, bo ostatnio miałem prawdę.
Puściłam go, bo do tej pory cały czas się w niego wtulałam.
-Hmm. Wyzywam cię do całowania się z Hermioną przez 60 sekund, tutaj - na naszych oczach.
Spojrzałam na Wybrańca. Przecież to Malfoy'a wyzwanie, czemu ja mam ucierpieć?? W końcu spojrzałam na Malfoy'a. Przygląda mi się uważnie, jakby niemo pytając o pozwolenie.
Spojrzałam po wszystkich, a wszyscy przyglądają się mnie.Wróciłam wzrokiem do Dracona.
Co ja robię ze swoim życiem..?
♥v♥
Pod ostatnim rozdziałem było dużo komentarzy, że gra wam się podoba, dlatego dodałam z nią kolejny rozdział :))
Chcecie jeszcze jeden czy kończymy? ^-^
CZYTASZ
Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]
Fanfiction-Chyba się w Tobie zakochałem. -Co? -Mówię, że ładna pogoda. #1 miejsce w opowiadanie - 27.06.2016r. 💗 #2 miejsce w opowiadanie - 13.05.2016r. 💕 #3 miejsce w opowiadanie - 12.05.2016r. 💓 Zakończona✔ Opowiadanie w trakcie poprawek 💞 Moi drodzy...