♥Dramione♥Rozdział#56♥ ♥Walentynki♥

4.1K 257 67
                                    

♥Dramione♥
♥Rozdział#56♥
♥Walentynki♥
Miłej lektury!
-_Dramionka_-

*** Draco&Hermione ***

-A twój?

-Co mój?

-Jaki jest twój ideał kobiety? - zapytałam.

Widocznie się zamyślił, jakby zastanawiał, co odpowiedzieć.

-Ty - szepnął w końcu.

-Ja?

-Ty jesteś moim ideałem kobiety - powiedział głośniej, w końcu na mnie spoglądając.

-Oh..

Grunt, to kreatywność! Właśnie sobie przybiłam mentalnego face palma.

-Mam coś dla ciebie - jego głos skutecznie wyrwał mnie z zamyślenia.

Przystanęłam na piasku, ściągnęłam buty i pozwoliłam, by chłodna woda moczyła moje stopy. Spojrzałam w górę, gdzie na niebie błyszczą miliony gwiazd.

-Ja też mam coś dla ciebie - odpowiedziałam w końcu.

-Okej, to.. mogę zacząć?

-Myślę, że tym razem to ja zacznę.

I rzeczywiście, nie patrząc na niego, sięgnęłam do czarnej kopertówki. Wyciągnęłam z niej podłużne, czarne pudełeczko i mu podałam, dopiero teraz spoglądając na jego twarz.

Zdziwienie, jakie jest wypisane na jego twarzy, rozbawiło mnie.

-No.. otwórz - nie pewnie otworzył wieczko i uśmiechnął się.

Zdziwienie, że nie pozwoliłam mu zacząć, zastąpił szczery, piękny uśmiech.

-Podoba się?

-Jest.. wyjątkowy - wyciągnął prezent z pudełeczka. - Kiedy ty go kupiłaś??

-Mam swoje sposoby. Daj - wyciągnęłam rękę, a on podał mi swój złoto - czarny zegarek.

Zapięłam mu go na prawej ręce.

-Czemu prawa?

Wzruszyłam ramionami i z powrotem zaczęłam oglądać gwiazdy.

-Hermiono?

-Hm? - mruknęłam, zamykając oczy.

Jego głos jest jak zajebista piosenka dla moich uszu, którą mogłabym włączać i włączać, i mi się nie znudzi.

-Mam coś dla ciebie - i klęknął przede mną na jedno kolano, trzymając w lewej dłoni to samo pudełeczko, które widziałam wcześniej. - Czy ty, Hermiono..

-O. Mój. Boże. - przyłożyłam rękę do ust i odwróciłam się do niego przodem.

-Znamy się od siedmiu lat. Myślę, że to wystarczająco długi czas, abym teraz mógł się ciebie o to zapytać..

O nie!
nie, nie, nie.. niech to nie będzie prawda!
niech to się okaże snem, błagam!
chciałam krok do przodu, ale nie oświadczyny!

-Czy uczynisz mi ten zaszczyt i.. - przerwał na chwilę i otworzył pudełeczko, a tam ujrzałam...

♥v♥

Jestę Polsatę ^-^

Loffki dla was! ♡

Nie zabijać ;**

Dramione - Więcej niż Miłość✔ [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz