Zejtra je můj den. Den kdy nastupuju na novou školu. Vůbec se netěším. Nový lidi, nový problémy, nové starosti. Nikoho tam nebudu znát a asi ani nezapadnu do kolektivu. Ano na tam tý škole ve Španělsku sem byla populární, chytrá a talentovaná ale tady??? To nemám tušení. Je 8 hodin večer a já si vybírám věci na zítra do školy. Když tak koukám do skříně, tak lituju toho že sem nejela s mámou na nákup. Nakonec jsem si vybrala svůj nejoblíbenější crop top se sukní. Vlezla sem do postele a chvíli sem přemýšlela jak to zejtra dopadne. Asi za 10 minut sem usnula.
RÁNO: "Crrrrrr" "Néééé" Jak já ten zvuk nenávidím. Vstala sem a šla do sprchy. Když sem byla vykoupaná tak sem se oblíkla a namalovala. Šla sem do kuchyně kde mamka dělala snídani. "Ahoj broučku, tak co těšíš se do školy?" "Ne mám strach z toho jak to dopadne"řekla sem jí. A je to pravda. Taky máte ten divnej pocit, když dete někam, kde nikoho neznáte? Tak přesně takhle se já cítím. Nasnídaly sme se a mamka mě odvezla do školy. Naštěstí tam nikdo nebyl. Asi jim už začala hodina. "Chceš vyprovodit nebo to zvládneš sama?" "Neboj to zvládnu" a vystoupila si z auta. Když sem šla po chodbě tak sem slyšela z jedné třídy smích. Asi 10 minut sem hledala ředitelnu a pak sem jí našla. Zaklepala sem a čekala. Po chvilce mi otevřela milá, starší paní. "A slečna Watsonová. Paní ředitelka na vás už čeká."Šla sem tedy za ní a tam nás uvítala paní ve středním věku."Slečna Cassidy Watsonová. Tak vás konečně poznávám osobně. Váš otec mi o vás vyprávěl, že jste skvělá studentka." Při tý představě sem se zčervenala. Prej skvělá. No mám dobrý známky ale že bych byla chytrá??? No to určitě."Takže vám ukážu vaší skřínku a představíte se třídě." Ou tak toho se bojím nejvíc. Šly sme po chodbě k mí skřínce. Číslo 255. Tak a směr k mojí třídě. Ředitelka zaklepala a učitelka, která zrovna učila, nás pustila dovnitř. Moje největší noční můra právě začala...
Ahojky tak tady je moje první kapitola. Zatim to není o ničem ale snad ostatní budou lepší. Hlasujte nebo komentujte, abych věděla že to někdo čte a nepsala to zbytečně.