Ráno sem se probudila v půl sedmi. Nemohla sem usnout, tak sem šla na verandu. Vzpomněla sem si na včerejšek a musela sem se usmát. "Stejně seš sousedka" ozval se nademnou Rossův hlas. "Ale z vrchu" podívala sem se nad sebe a uviděla ho s hnízdem na hlavě. Začala sem se smát. "Víš co to je hřeben?" smála sem se dál. "Teď sem vstával" řekl uraženě. "Už musím. Pozdravuj Harryho" poslala sem mu vzdušnou pusu a šla zpátky. "Proč jedeš dřív domů?" zeptala se mě Hannah když sem vešla. "Protože si jedu pro novýho koně" usmála sem se a šla si lehnout. "Aha. A co budeš mít za koně?" vyptávala se dál. "Prý je to anglický plnokrevník" odpověděla sem. Jen se na mě podívala a šla do koupelny. "Kolik je?" probudila se Lili a zívla. "Dobré ráno a je třičtvrtě na sedm" usmála sem se na ní. "Nevíte co budem dneska dělat?" vyšla z koupelny Hannah a šla do skříně. "Ne, ale učitelka bude mít blbý kecy" odfrkla si Lili. Já sem se jen uchechtla a šla taky do koupelny. Po mě šla Lili a mohli sme jít na snídani.
"Na dnešek nemáme žádný program, tudíž máte volný den. Kdyby ste třeba chtěli k jezeru, tak nám řekněte a my to domluvíme" řekla nám učitelka než sme začali jíst. "Moje plány jsou takový: půjdu spát, pak se půjdu vykoupat a pak opalovat" prohlásila Lili. "Myslíš že se opálíš v tomhle počasí?" protočila oči Hannah. "Vždyť je nejmíň 30 stupňů" vyvalila sem na ní oči. "Jo a kam se chceš jít opalovat?" zeptala se jí Hannah. "Třeba na verandu" odbyla jí. "Vždyť tam nesvítí slunce" trvala si na svím Hannah. "Tak pojď" zvedla se Lili. Zvedli sme se s Hannah a šly sme za ní. Viděla sem jak se za námi všichni otočili. "Tak schválně" rozrazila dveře na verandu Lili. "Tak nic nesvítí jo?" vysmála se jí. "Že by si Thomas našel holku?" nadzvedla obočí Lili. "No jo, ale ten smích je mi povědomej" zamyslela se Hannah. "Mě to připomíná Lauru, ale ta by s Thomasem určitě nechodila. Nic proti němu" vyhrkla Lili. "Půjdem se tam podívat" uchechtla se Hannah a šla ven. "Zaklepej" pobídla jí Lili. Hannah zaklepala, ale nikdo neotevřel. Lili už brala za kliku, ale Hannah jí zadržela. "Zbláznila ses? Co když to není tady a je to nikdo jinej?" zeptala se jí. Lili jen pokrčila rameny a rozrazila dveře. To co sem tam viděla nebyla pravda. Rosa se líbal s Laurou. "Tohle asi Thomas není" ukázala na Rosse a Lauru. "Cassidy já ti to vysvětlím" omlouval se Ross, ale já ho zadržela. "A co mi chceš vysvětlovat? Na tohle vysvětlení není Rossi! Prostě já ti nestačím, tak ses rozhodl, že budeš s Laurou" skoro sem brečela. "Ale..." začal, ale Hannah ho zastavila. "Seš blbec Rossi. Cassidy je mnohem lepší než ona. A není to taková namyšlená kráva jako Laura" zavrčela na něj. "Pojď" objala mě Lili a já začala brečet. "Hannah si to s ním vyřídí" uklidňovala mě, ale mě to moc nepomohlo. "Co sem mu udělala?" podívala sem se na ní. Lili jen nadzvedla ramena a otevřela mi dveře. Lehla sem si na postel a začala brečet ještě víc. "Zavolám rodičům ať pro mě přijedou ještě dneska" začala sem volat mámě. "Ahoj mami, přijedete pro mě už dneska? Pak ti to řeknu. Tak jí řekni, že musíme ještě něco zařídit. Dobře ahoj" típla sem to a začala si balit věci. "Takže jedeš domů?" pomohla mi Lili a já kývla. "Stejně bych zejtra nebo pozítří jela domů" řekla sem jí a dál balila věci. "Cassidy dneska pro tebe přijedou rodiče a ty to asi už víš" přišla mi říct učitelka. Já sem jen kývla a balila dál. "To je takovej magor" rozrazila dveře Hannah. "Ty někam jedeš?" ukázala na můj už zabalenej kufr. "Jedu domů. Já vím, měla bych to řešit, ale tady na to nejsem zvyklá. Když sem měla kluka, já sem se sním vždycky rozešla. Ale u Rosse je to jiný. Miluju ho i potom co mi udělal" znova sem se rozbrečela. Proč seš tak hysterická? Takhle ses nikdy nechovala. Vždycky si byla sebevědomá, namyšlená někdy i egoistická mrcha, která byla na všechny hnusná. Tak co tady jako předvádíš?! Okřiklo mě moje svědomí. "On pochopí co udělal. Jen mu nech chvíli čas" objala mě Lili. "Bude to dobrý neboj" utěšovala mě Hannah. "Ale taková sem nikdy nebyla. Když sem se rozešla s klukem, bylo mi to jedno, protože sem mohla mít jinýho. Já vím, byla sem tak trochu d***a, ale to se změnilo. Až sem přijede Sabrina, to je kamarádka ze školy kam sem chodila dřív, klidně se jí zeptejte jaká sem byla" konečně sem přestala brečet. "Až přijedete, přijdu vám naproti" objala je a šla si lehnout.
"Tak ahoj a žádný blbosti" objala sem ještě na rozločenou Lili s Hannah a nastoupila do auta. "Proč si chtěla domů tak brzo?" zeptala se mě mamka. "Slib mi že to neřekneš tátovi" podívala sem se na ní a ona jen kývla. "Ross se líbal s Laurou a já tam nechtěla být" pokrčila sem rameny a koukala z okna. "Aha, tak to tě chápu" usmála se na mě a já si pustila písničky. Asi sem usla, protože si pamatuju jen to, že se mi zdálo jak měla Laura svatbu s Rossem.
25. kapitola je na světě a já sem s ní víc jak spokojená. Tahle kapitola měla bejt už před tím, ale nějak mi to nevyšlo tak sem jí dala až sem:-D Doufám že se líbí:3