22. Škola v přírodě II.

236 16 4
                                    

"Konečně sme tady" zařvala Lili na celej autobu a všichni se na nás otočily. Podívala se na nás a začali sme se strašně smát. "Jestli to tady nebude hezký, jedu domů" zavrčela Lili a vylezla z autobusu. "Potěš koště" plácla se Hannah do čela a šla za ní. "Harry ty máš pěkně náročnou holku" zasmál se Ross a lehce ho bouchl do ramene. "Zato já jí náročnou nemám" usmál se na mě a chytl mě za ruku. "A jde se vstříc dobrodružství" zasmál se a šly sme ven. Někdy mám pocit, že je to dospělák s duší dítěte. No i když on dospělej rozhodně není. Tomu sem se musela zasmát. "Čemu se směješ?" podíval se na mě Ross a já jen zakroutila hlavou. "Takže teď si rozdělíme pokoje" křikla na nás učitelka. "Takže pokoj 1 má Laura, Maia a Meghan. Pokoj 2 Lili, Cassidy a Hannah. 3 má Ross, Harry a Thomas" podala nám klíče. "Pak pokoj 4 má Gremma, Nina a Rita a 5 je po čtyřech takže Thomas, Adam,Paul a Maik" rozdala zbývající klíče a mohli sme vyrazit. "Takže 3 pokoje jsou tady na patře a další tři je v druhým patře. Jsou nějak divně přeházený takže 2, 3 a 4 jsou tady dole a 1, 5 a 6, která je moje a paní učitelky" koukla se do nějakejch papírů a pak na nás. "Nějaký otázky?" mrkla na nás. "Proč sou ty pokoje tak rozházený?" zeptala se Laura. Bože proč zrovna já musím mít ve třídě takový střevo? "Nevim, ale prý se to přestavovalo a nějak to popletly" řekla jí. "To tady budete tak stát nebo půjdete do postele?" mávla na nás a my se rozešly do pokojů. "Bože to sem zvědavá jak to tam bude vypadat" odemkla Lili dveře a spadla jí čelist. "Páni tak to bych fakt nečekala" promluvila Hannah asi po 5 minutách ticha. "Já mám tu postel u verandy" šla sem na verandu, kde byl nádherný výhled na louku a jezero u ní. "Čau sousedko" ozvalo se vedle mě. "Nazdar sousede" usmála sem se na Rosse. To učitelka pěkně blbě rozdělila. "Hele Cass, nevykecávej se tady a pojď vybalovat" zatáhla mě Lili do pokoje. "Ty máš tu skříň u postele" ukázala na ní Lili a podala mi kufr. Otevřela sem jí a začala si do ní skládat věci. "Baf!" bafl na nás Ross. Slyšela sem ránu a zjistila sem že se Hannah bouchla hlavou o poličku. "Zbláznil ses?" vyjela po něm, ale jemu to bylo jedno a smál se. Hodila po něm polštář ve tvaru jednorožce? "Díky ten se bude líbit Rydel" usmál se a lehl si ke mně na postel. "Vrať mi ho" křikla po něm a vytrhla mu ho z rukou. "Hej" zamračil se a Hannah na něj vyplázla jazyk. "Neměl by sis jít vybalovat" podívala se na něj Lili, ale on jen zakroutil hlavou. "Ne. Já už vybaleno mám" řekl a vytáhl si telefon z kapsy. Vytáhla sem si ze skříně tmavě modrý kraťasy a černý tílko. Šla sem se převlíct do koupelny, kterou máme v pokoji i se záchodem, takže se nemusíme dělit o společný. "Holky? Máme jít za učitelkou" vešla do pokoje Nina. "Já sem nevěděla že si holka, Rossi" zasmála se. "Jo a Cass, učitelka chce s tebou mluvit" oznámila mi a zavřela dveře. "Tak jdem děvčátka" usmál se Ross a chytl mě za ruku. "Nezapomeň že ty si taky holka" smála se Lili a zamkla. Přišly sme ven a šly asi do jídelny. "Takže" řekla učitelka a počkala si na klid. "Chod dne" začala. "Budíček bude v půl osmí a snídaně v osm. Máte půl hodiny na hygienu, spíš holky" podívala se na nás a kluci se zasmáli. "A žádná sprcha ráno Lauro" zdůraznila na to žádná. "Po snídani budeme mít program, který si naplánuju. Pak půjdem na oběd, který je ve 12 do půl jedný, potom je odpolední klid a to půjdem buďto k jezeru nebo zůstanem tady. Ten bude trvat do dvou. Pak bude další program a tak kolem pátý šestý by měla bejt večeře a pak volno. Večerka je v 10 nebo když nebudete dělat blbosti tak do 11 s tím že půl hodiny před večerkou budete umýtý. Toť vše,nějaký otázky?" koukla na nás. Nikdo se na nic neptal a tak nás poslala zpátky do pokoje. "Jo a Cassidy, tobě mám vyřídit že pro tebe si rodiče přijedou o 3 dny dřív, protože si musíte něco vyřídit ohledně nějakých koní" zavolala na mě a já na ní kývla. "Ty jedeš domů dřív?" divil se Ross. "Jedu si pro novýho koně" usmála sem se. Objal mě kolem ramen a šly sme k nám na pokoj. "Co budem dělat?" zelptala se Lili, která ležela s Harrym v postely. Hannah poslouchala písničky a já sem byla opřená o Rosse. "Nevim. Nějakej nápad?" pokrčil rameny Harry. Všichni sme zakroutili hlavou. Nakonec sme si povídaly o škole a kam chceme jít na vysokou.



Ahojda:-D Tady se 22. kapitola, která je spíš o tom jak to tam vypadá:-) Chtěla bych vám moc poděkovat za 1k přečtení:-)) je to úžasný♡♥♡ když sem to viděla malém sem se rozbrečetaky bych chtěla poděkovat mojí nejlepší kamarádce, která mi moc pomáhá:-* Moc děkuju!!!

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat