5. Nezvaný host

416 30 1
                                    

"Co ty tu chceš?!" Zavrčela sem."To je mi milé přivítání. No omluvit." Really? No tak to ho někdo musel praštit pánvičkou po hlavě. "Jo tak to už můžeš jít. Sbohem" chtěla sem zavřít ale strčil tam nohu. "Tak já se ti přijdu omluvit a ty mě ani něpozveš dál?" A zasmál se. WOW. Z toho úsměvu se mi podlamovala kolena. Je docela pěknej. Cože!? Právě sem řekla že se mi líbí??? Co to tady melu?! "Haló! Země volá Cassidy" zařval na mě. "Ehm... promiň ale co že to potřebuješ?" Sem z toho ještě v šoku. "Přišel sem se omluvit ale ty tady jen stojíš a čučíš na mě." "Jo promiň.Pojď dál." Když sme byli ve dveřích do kuchyně tak sem si uvědomila co dělám a zastavila sem se. Ross do mě strčil a já se na něj otočila s nechapavím výrazem."Co se děje?" No co asi pozvala sem si do baráku kluka, který ho nesnáším. "Nic jen se divím že sem tě sem pustila." On na mě jen zíral. "Co na mě tak zíráš?" Zatřepal hlavou a koukal po kuchyni. "Máte to tu pěkný."

"Hmmm

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Hmmm. Díky. A řekneš mi co chceš nebo budu čekat do vánoc?" "Přišel sem se ti omluvit." "Jó? A za co?" Nechápavě na mě koukal. "No za co. Za to že sem ti vyplašil koně." No toto trvalo. "Prej zejtra děs na konkurz." "Jo du. Máš něco proti tomu?" "Né, nic." Už sem se lekla. "Jo počkej vlastně mám. Nechoď tam! Nechci te vidět na každým kroku a poslouchat ten tvůj upištěnej hlas, ze který ho praskaj skla. A jestli tam přijdeš tak udělám cokoliv abys si tam nebyla a aby tě vyhodili ze školy!" A odešel. Co to mělo jako znamenat??? On se mi přídě omluvit a pak mi vyhrožuje? "Však já přijdu a uvidíš jakej mám talent" řekla sem si pro sebe. Jelikož bylo 9 tak sem se šla osprchovat. Lehla sem si a přemýšlela nad tím, co se dneska stalo. Za chvíli sem usla.

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat