18.Den s Rydel

237 17 0
                                    

"Tak co budem dělat?" ozvala se Lili. "Mužem na zmrzku, pak na nákupy a třeba na pláž" zamyslela se Rydel. "Teda nejdřív si odnýst věci domů a pak jít na pláž" opravila se rychle. "Jo to je dobrý nápad" usmála se Lili. "Musím si kouoit nový oblečení, mám ho málo" zamyslela se a něco začala počítat. "Vždyť máš plnou šatnu hadrů" vyvalila na ní Hannah oči. O něčem se dohadovali a já sem nad tím jen zakroutila hlavou a podívala se na Rydel, která jen nadzvedla ramena. "Hele vy dvě! Nehádejte se tady jak báby na tržnici a pojďte nakupovat" křikla sem na ně, protože mě to jejich dohadování nebaví. "Báby na tržnici?" začala se Rydel smát a holky s ní. Usmála sem se a šly sme směr obchoďák.

"Mám si vzít tyhle šaty nebo ty druhý?" zeptala se nás snad po stý Lili. "Vem si ty tyrkysový. Ty se víc hoděj k těm lodičkám, který sis taky vybýrala věčnost" povzdechla si Rydel. Lili odešla to kabinky a my sme si jen povzdechly. "Nechcete u nás spát?" vykřikla Rydel když Lili vyšla ven. "Já nemůžu, jedu k babičce na víkend" usmála se Hannah. "Jo to je dobrej nápad. Já půjdu" usmála se Lili. "Já taky půjdu" stoupla si a a vzala si tašky. "Až půjdem na zpátek, něco si koupíme" mrkla na nás Delly. Rozloučily sme se s Hannah a šly k Lili.

"Nezapomněla sis vzít pyžamo?" zarazila se Rydel když sme odcházely od nás. "Ne mami, nezapomněla" plácla sem se do čela a postrčila jí, aby už šla. Zamkla sem a klíče hodila do tašky. "Jo upozorňuju, že mám 4 bratry a budou dost dotěrný, tak se nedivte" usmála se Rydel. "No to je spíš pro Lili" usmála sem se a vzala jí kolem ramen. "No tak Rosse znáš, to ho se neboj, ale třeba takovej Rocky to je číslo" zasmála sem se jejímu výrazu. Po půl hodině cesty sme stály před jejich barákem. Rydel otevřela a zařvala na celej barák " Sem domá a nesu návštěvu!" "Kluci šly na pláž, jelikož si je nechala doma samotný" ozvalo se z kuchyně. "Ahoj mami, dneska tu budou spát kámošky" mávla na nás ať jfrm za ní. "Dobrý den" řekly sme s Lili na ráz. "Ahoj Cassidy a...?" "Lili" usmála se na Stormie. "No tak mi půjdem nahoru" usmála se Rydel a vedla nás do pokoje. Otevřela dveře a my sme měly pěknej výhled do jejího růžového pokoje? "Já asi spím u Rosse" zamračila sem se a skenovala pokoj. "Proč? Růžová se ti nelíbí?" zasmála se Rydel a hodila si tašky na zem. "Ale jo líbí jen bych nevěřila, že v něm budu spát" položila sem si tašku na křeslo u dveří. "To přežiješ" mrkla na mě a šla si do skříně pro plavky. "Dem do bazénu" křikla na nás z koupelny. "Plaveme,plaveme,plaveme, žbluňk" zasmála se Lili a já sní.

"Mami sme doma" ozvalo se přes celej barák. "Vy máte ve zviku asi řvát když přijdete domů ne?" zasmála se Lili a Rydel jen pokrčila rameny a dál usrkávala koktejl. "Na to zvikneš" usmála sem se a začala se smát. "Čemu se tlemíš?" zamračila se na mě Delly. "Máš vousy" přidala se ke mě Lili. "Drž hubu Rocky" rozrazily se dveře a Rydel se polila koktejlem. "Bože Rossi!" zapištěla Rydel, protože měla koktejl všude. "Sorry ségra" zadržoval smích. "Ahoj zlato a Lili" pozdravil nás a my mu zamávaly. "Nemůžu za to" ozval se Rocky, kterej narazil do Rosse a tudíž se za chvíli váleli ne zemi. "Ty idiote! Slez ze mě!" vyjel po něm Ross a Rocky se z něj rychle zvedal. "A ho ségra, Cassidy a ty budeš Lili viď?" usmál se a mrkl na ní. "Jo to sem." "Budou tady spát, takže jestli budete otravovat... Elle!" vykřikla a skočila nějakýmu klukovy okolo krku. "Cassidy, Lili to je Ell, můj přítel" zazubila se dala mu pusu na tvář. "Ahoj" usmál se a mi ho taky pozdravily. "Fajn tak ste se seznámily a můžete jít" zamávala jim Rydel. "Ale no tak, holkám nebude vadit když tu zůstanem" mrkl na nás Ross a my vybuchly smíchy. "No tak fajn" povzdechla si Rydel a směřovala s to k lehátku, ale Ell byl rychlejší a místo jí zabral a poklepal si vedle sebe. Rydel jen protočila oči a šla si lehnout vedle něj. Ross ke mně přišel a sedl si za mě a já se opřela. "A co budem dělat?" zeptal se Rocky, kterej ležel na lehátku a čučel do mobilu. "Nepůjdem do vody?" zeptal se Ell a vstával z lehátka. Rydel se taky zvedla a chytla ho za ruku. "Dem si zaplavat" usmála se a šla k bazénu,kam strčila Ella. "To není fér" urazil se, ale moc dlouho mu to nevydrželo, protože jí Lili strčila taky do bazénu a Ell se začal se smát. "Se moc nesměj" ozval se za ní Rocky a vzal jí do náruče a skočil s Lili do vody. Pak tam skočil Riker, kterýho sem si ani nevšimla a za nim Ryland. Suchý sme zbyly jen já a Ross. "Nebudeš mě házet do vody, že ne?" otočila sem se na něj a udělala psí oči. "Tebe nikdy" usmál se a dal mi pusu. Ostatní se vyblbly a šly si sednout zpátky. Povídaly sme si, smály se a blbly.

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat