38.

155 14 3
                                    

Ráno jsem se probudila asi v 9 hodin. Podívala jsem se vedle sebe a uviděla spícího Rosse s rozcuchanýmy vlasy. Byl ták roztomilý. Dala jsem mu pusu a zvedla se. ,,Kam si myslíš, že jdeš?"chytil me za ruku a stáhl zpět do postele. ,,Rossi!"vypískla jsem a začala se smát. ,,Tady budeš" šeptl mi do ucha. ,,Co když ne?"mrkla jsem na něj a povalila pod sebe. Sedla jsem si na něj obkročmo a dala mu pusu. ,,Proč nemůžou být takovýhle rána každý den?"našpulil na mě pusu a já jen pobaveně protočila očima. ,,Nezvykej si" mrkla jsem na něj a slezla. ,,Hej!"vykřikl za mnou, když jsem odcházela. Usmála jsem se a šla si udělat kafe. ,,Dobré ráno" objala mě Marie. ,,Dobré" kývla jsem hlavou a šla si sednout. ,,Kam, že jste dostali ten zájezd?"zeptala jsem se jí. ,,Do Španělska" usmála se na mě. ,,Den po Vánocích a ty si nic nepamatuješ" nechápavě vrtěla hlavou. ,,Když si děláš kafe, udělej prosím i mě" sedla si k nám Delly a položila si hlavu na stůl. ,,Si nemohla spát?"zasmála se Marie. ,,Ell se pořád vrtěl a mluvil ze spaní" povzdychla si a zívla. ,,Zdál se mi špatnej sen" řekl, když vešel do kuchyně. ,,Jinak, dobré ráno" usmál se a sedl si vedle Delly. Za chvíli tam přišli všichni a já s Marií, jsme udělali palačinky.

,,Jdu se projet!"zařvala jsem přes celý dům. ,,Dobře!"zařvala nazpět Marie. Vyběhla jsem ven a běžela ke stáji. Otevřela jsem dveře do sedlovny, kde jsem vzala box s čištěním, sedlo, uzdu a vodítko.  Vydala jsem se k ohradě a zapískala na mojí milovanou klisničku. Zvedla hlavu a podívala se na mě. Mlaskla jsem na ní a ona ke mě přiklusala. Zapla jsem jí vodítko a vyšla ke stáji, abych jí mohla vyčistit, nauzdit a osedlat. Když už byla připravená k jízdě, vyšvihla jsem se do sedla a krokem jsem se rozjela na pláž. Asi po 10 minutách jízdy jsem uviděla Lauru a nějakým klukem. Ten kluk mi strašně připomínal Austina, mého bývalého kluka z NY. Co by tady, ale dělal? Laura si mě všimla a zamávala mi. Jen jsem zavrtěla hlavou a jela domů. Ještě jsem se na ně otočila a ten kluk na mě koukal. Vážně vypadal jak Austin. Nechápavě jsem pokrčila rameny a všímala si radši cesty.

,,Jsem doma!"zavolala jsem do kuchyně, odkud přicházel smích. ,,Ahoj, Cass" usmála se na mě Rydel a běžela mě obejmout. ,,Co se děje?"zeptala jsem se jí nechápavě. ,,Přišla jsem se s vámi rozloučit, protože zítra odlétáme s Ellem do Paříže" usmála se a znova mě objala. Jen jsem přikývla a ještě objala Ella, který mě šel hned taky objat. ,,Dávejte na sebe pozor a pište nám" dodala jsem než odešly. ,,Neboj" ještě naposledy mě objala a mě to přestalo bavit. ,,Ne, že se vrátíš v jiným stavu" pošeptala jsem jí a ona se jen zasmála. Naposled mi zamávala a já konečně zavřela dveře. ,,Nepřehání to, s tím obímáním?"protočila jsem očima a šla se převléct.
,,Ahoj, nechceš zajít na nákupy? Vem mi ségru s Rydel-Lili."
Přečetla jsem si zprávu, která mi právě přišla. 
,,Jasně, proč ne, Marie půjde ráda, ale Delly letí pryč-Cass."
rychle jsem jí odepsala a šla se umýt.

,,Cassidy!"zavolala na mě Lili zdálky a šla mě obejmout. ,,Ahoj"objetí jsem jí oplatila. ,,Marie a Rydel tě pozdravujou, ale nemohly se mnou jít, jelikož Rydel letí s Ellem do Paříže a Marie jde s Rikim a Ritou do ZOO" řekla jsem jí rychle, než se mě ne něco začla ptát. ,,Dobře" kývla hlavou a usmála se. ,,A jak bylo o Vánocích?"zeptala se mě, když jsme vešli do obchodního centra. ,,Suprově, hlavně když Rocky malém podpálil stromeček" zasmála jsem se. ,,Cože malém udělal?"vyvalila na mě oči a já se zasmála jejímu výrazu. ,,Zapaloval svíčky a omylem zapálil i kousek stromku, který začal hořet." Při té vzpomínce se musím vždy smát. Smála jsem se asi 10 minut, ale když jsem se podívala za Lili, úsměv mi zmizel ze rtů. Zase ten kluk, který je podobný Austinovi. Austin je můj bývalý kluk ještě když jsem bydlela v NY. Měli jsme pěkný vztah, ale pak jsme se rozešli kvůli stěhování. Řekla jsem to kamarádům dva měsíce dopředu. Sarah s Tinou to vzali v pořádku, ale Austin byl z toho smutnej. Řekla jsem, že už náš  vztah nebude mít cenu, tak jsme se rozešli. Pořád jsem se na něj koukala a nevnímala Lili. ,,Watsonová!"křikla na mě a zatřepala se mnou. ,,Co je?"vyjekla jsem a vyvalila na ní oči. ,,Mluvím na tebe a ty čumíš někam do zadu" podívala se za sebe a vyvalila na mě oči. ,,Vždyť chodíš s Rossem, tak proč koukáš na toho vážně pěknýho kluka, kterej je fakt sexy" šibalsky se na mě usmála. ,,Nepůjdeme okolo?"mrkla na mě s už chtěla vyjít, ale chytla jsem jí za loket. ,,Ty ses zbláznila ne?!"zamračila jsem se na ní a propalovala jí pohledem. ,,O čem se tady dohadujete?"ozval se za námi Ross a já se neskutečně lekla. ,,Bože, Rossi! Neumíš aspoň upozornit, že jdeš za námi!?"vyjekla Lili a já se začala bát co přijde, protože mi začalo docházet proč mi ten kluk Austina připomíná. On to je Austin! A jde právě k nám! ,,Nepůjdeme jinam?"zatáhla jsem Lili za ruku. ,,Ahoj, Cassidy" usmál se na mě Austin, když přišel. ,,Austine" nervózně jsem se na něj usmála. ,,Ty ho znáš?"vyvalila na mě oči Lili. ,,Chodili jsme spolu" mrkl na mě a já si všimla Rossova nenávistnýho pohledu. To nedopadne dobře...

Ahojky:D Nejdříve bych vám chtěla poděkovat za 2k přečtení:O:* Jste úžasný:D
Jak si myslíte, že to dopadne? Jinak na tuhle kapitolu jsem se těšila jak malá:D
Děkuju za hlasy a komenty:)

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat