13. Tati, to je můj přítel

284 22 3
                                    

Byl tam táta. Rychle sem pustila Rossovi ruku. "Co se děje?" zeptal se mě. "Nic jen na parkovišti stojí můj táta" řekla sem potichu. "A co je na tom tak hroznýho?" zasmál se a já se na něj podívala jak na vola. "Víš co by se stalo kdyby zjistil že mám kluka?" Teď se díval in jak na vola. Chytil mě za ruku a táhl mě k autu. Táta vylezl z auta a s nikým telefonoval. "Ahoj tati" objala sem ho když dotelefonoval. "Ahoj" usmál se a měřil Rosse pohledem. "Ehm....tati tohle je Ross, můj přítel, Rossi tohle je můj taťka" usmála sem se nejistě. "Davis Watson" podal mu táta ruku a Ross jí přijal. "Ross Lynch" usmál se a já na ně čuměla s pusou do O. "Asi chcete hodit domů že" usmál se na nás táta. Nasedli sme a vyjely.
"Já musím jít do práce mamka by se měla vrátit kolem 2." objal mě taťka a odjel. Jen tak mimochodem, táta pustil Rosse dovnitř což je divný ale aspoň že si rozumí. "Tak a co budem dělat?" zeptal se mě Ross a přitáhl si mě blíž. "Nevím" zamyslela sem se. "Musím si jít připravit věci" usmála sem se na něj a táhla ho k sobě. Když sem otevřela dveře do pokoje, slyšela sem za sebou jen WOW. "Tak takovej pokoj chci taky. Až na ty barvy" řekl Ross stojící ve dveřích. "Deš dovnitř nebo tam budeš jen tak stát?" zasmála sem se nad něho výrazem. Přišel ke klavíru a sedl si na stoličku. "Jestli chceš tak si něco zahraj" křikla sem na něj když sem zalejzala do koupelny. "Pro co že sem to šla?" zeptala sem se sama sebe. "Bože Cassidy ty seš blbá"  plácla sem se do čela. Vylezla sem z koupelny a Ross ležel na posteli a něco dělal na telefonu. Šla sem okolo něj ale on mě chytl za ruku a stáhl mě k sobě. "Hej! Co blbneš?!" vykřikla sem a začala sem se smát. "Nikam nejdeš" zasmál se Ross a začal mě lechtat. "Prosím přestaň" nemohla sem se přestat smát. Naštěstí mě pustil. Nemohla sem to rozdejchat. Koukla sem se na Rosse a.ten se na mě jen culil. "Čemu se směješ?" usmála sem se. "Miluju tě" zašeptal a políbil mě. Líbaly sme se asi 5 min. když na mě někdo zavolal. "Máma je tady" vykřikla sem a běžela sem za ní. Ross šel hned za mnou.
Ross
"Miluju tě" řekl sem jí a začal jí líbat. "Cassidy" zavolal jí někdo ze zdola. "Máma je tady" vykřikla Cassidy a běžela za ní. Vstal sem z postele a šel za nima. Její mamka je dost mladá. Může jí bejt tak 35. Má blond vlasy a hnědý oči. "Jo mami tohle je Ross" představila nás a chytla mě za ruku. "Je to můj kluk" představila mě. "Těší mě. Sem Adriana" usmála se na mě její mamka. Je mi sympatická. "Jak ste se seznámily?" zeptala se a vedla nás do kuchyně. "Na konkurzu. Teda už sme se znali dřív a nepadli sme si do očí ale pak mi Ross řekl že mě miluje. Pak se mě zeptal jestli sním nepůjdu na rande a já řekla ano. No a chodíme spolu" zasmála se Cassidy. Její mamka na nás jen koukala se zdviženým obočím. "Tak to je skvělí" usmála se falešně. "Mami děje se něco?" vykřikla Cassidy.  Její mamka něco řekla ale tomu sem nerozuměl.  "Ya lo he visto en algún lugar"(už sem ho někde viděla). "Oh y por favor?"(jo a kde prosimtě?) No že mě to nenapadlo dřív. Je to Španělka ale že i její mamka? Dohadovali se o něčem, když se Cassidy zvedla, chytla mě za ruku a táhla mě ven. Mamka na ní ještě volala ale ona šla dál. "Cassidy počkej! Co se děje?" zastavila se na mě a na očích jí bylo vidět tolik pocitů. "Nechceš mi něco říct?!" vyjela po mě. "Ehm... a co bys chtěla vědět?" zeptal sem se jí nejistě. "Proč si mi neřekl.....no to je jedno. Musíme na zkoušku" řekla chladně a šla směr škola.  Nechápu proč je na mě naštvaná. "Tak deš?!" zakřičela na mě protože byla daleko. Radši sem to neřešil a šel za ní.

Ahojky!!!! Moc se omlouvám že kapitola nebila dřív ale odstranila se mi a musela sem to přepisovat protože se mi to neuložilo. Snad se líbí. Hlas nebo koment potěší. A co myslíte? Co Cassidy zjistila a proč byla na Rosse naštvaná?

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat