Šly sme do cukrárny pro zmrzlinu. "OMG! To je tak výborný" ozvala se Lili s plnou pusou. Jen sme se tomu zasmáli. "Hele Cassidy nechceš u nás přespat? S Lili?" "To bych ráda ale dneska maj přijet rodiče a já chci s nima bejt než zas odjedou." "Aha tak to nevadí. Snad někdy jindy" řekla trochu zklamaně. "Omluvte mě. Musim si jít zavolat" řekla Lili a odešla. "Jo a já si musim na WC." to byla Hannah. Ross se na mě podíval a já jen pokrčila ramena a dál jedla zmrzku. "Cassidy?" Podívala sem se na něj "Co je?" "Chci de ti omluvit za to co sem udělal. Neměl sem to dělat" řekl smutně. "Neřešto Rossy. Ty za to nemůžeš." "Ale..." "Ne Rossi. Mlč a neřeš to. Jasný?" podíval se na mě a chtěl něco říct ale pak si to rozmyslel "Jasně. Nebudem to řešit" usmál se na mě. "No to by byl dobrej nápad Lili. Ale musíme se zeptat učitele" řekla Lili do telefonu. "Na co se musíš zeptat učitele?" Zeptal se jí Ross. "Na to jestli můžem jít do tý soutěže co se bude pořádat" vyskočila Lili radostí. "Bože můj. To snad není možný. Mami kolikrát sem ti říkala že když otravuje tak jí máš pustit na zahradu?" Něco si zamumlala a típla to. "Hele mi už budem muset jít. Mamka chce aby sme byly doma brzo." "Tak ahoj" řekli sme s Rossem a holky odešly. "No nic já už musim taky domů" řekla sem a šla zaplatit. "Půjdu tě vyprovodit" doběhl mě. "Hmmm tak jo." Cestou k nám sme si povídaly. Je milej. Nechápu proč sem ho tolik nesnášela. Když sme došli k baráku a chvíli sme si ještě povídaly. "Ehm.... Cassidy? Můžu se tě na něco zeptat?" "Jo povídej." Z čeho je tak nervozní? "Nešla by si se mnou zejtra po škole na večeři?" "Mám to brát jako pozvání na rande?" Zasmála sem se."Třeba?" "No možná. Rozmyslím si to a zejtra ti ve škole řeknu jestli jo nebo ne" objala ho a šla domů. Než sem zašla dovnitř , zamávala sem mu a on mi taky.
Byla sem v koupelně když mi přišla zpráva: Ten dnešek sem si užil:-* ještě jednou se ti omlouvám:-( Ross Já taky:-) Cassidy odepsala sem mu a šla si lehnout.
Ahojda!!!:-D 9. kapitola je na světě:-D Myslíte že s nim Cassidy půjde? Když tak napište do komentáře. 203 přečtení!WOW.