37.

161 15 0
                                    

,,Nazdar, Watsonová" ozvalo se za mnou. ,, Co chceš, Lauro?"  otočila jsem se na ní s nenávistným pohledem. ,,Ale nic, jen to, že se asi potkáš s někým koho znáš a ublížila jsi mu, takže tě jen varuju aby ses pak nedivila" usmála se na mě a odešla. ,,A kdo by měl jako přijet?" zavolala jsem na ní. Otočila se na mě a mrkla na mě. ,,Však uvidíš" uchechtla se a šla pryč. ,,Kdo má přijet?" podíval se na mě nechápavě Ross. ,,To bych taky ráda věděla" pokrčila jsem rameny. ,,No takto nebudeme řešit a půjdeme už domů" řekla nám Marie a my kývli. ,,Počkej!" vykřikla jsem. ,,Co se děje?" protočila očima Marie. ,,Říkala, že potkám někoho, koho znám a ublížila jsem mu" podívala jsem se na ní s nadějí v očích. Jen  se na mě nechápavě koukala. ,,Nic" zavrtěla hlavou. ,,Sarah ne?" protočila jsem očima. ,,Kdo?" vyvalila ne mě oči. ,,No Sarah, moje nejlepší kamarádka ještě když jsem bydlela v NY" plácla jsem se do čela. Marie se jen zamračila a vůbec nechápala. ,,Jo už vím! To je taková ta malá blondýna" kývla hlavou. ,,Ano, ale že ti to trvalo" usmála jsem se. ,,Stane se" mávla nad tím rukou a zvedla se. Nechápavě jsem se podívala na Rosse, který jen pokrčil rameny a objal mě kolem ramen. ,,Kde je máme potkat?"zeptal se Marie Ross. ,,Právě támhle" ukázala na 5ti členou skupinku. ,,Ahojky" pozdravili nás a společně jsme vyšli domů.

,,Delly? Pomůžeš mi prosím s tím jídlem?"zavolala jsem na ní z kuchyně. ,,Jasně" přiběhla ke mě a vzala mísu se salátem. ,,Jestli jim to nebude chutnat, tak je nečím přetáhnu" řekla jsem Delly. ,,Věř mi, jim chutná všechno" zasmála se. ,,Vlastě máš pravdu" usmála jsem se a položila jídlo na stůl. ,,Jo a sluší ti to" usmála se na mě. ,,Děkuju, tobě taky" objala jí. ,,Nepůjdem už pro ně?"přišla za námi moje mamka. ,,Jo, já mám docela hlad" zasmála se Stormie. ,,Jde se" kývla jsem hlavou a šla do studia pro kluky a Marii s malou Ritou. ,,Ještě jdu zkontrolovat dárky" šla jsem do obýváku a podívala se na nádherně ozdobenej stromek. ,,Perfektní" usmála jsem se pro sebe a šla za ostatními do jídelny. ,,Cassidy" chytil mě za ruku Ross, když jsem vešla. Stáli jsme ve dveřích a Ross se pořád koukal nad sebe. ,,Jmelí" usmála jsem se, když jsem se podívala nad sebe. ,,Miluju tě" zašeptal Ross a políbil mě. ,,Já tebe taky" usmála jsem se do polibku. ,,Hele...nechci vám kazit tu vaší dobrou náladu, ale já už mám hlad" ozval se Rocky a všichni se začali smát. ,,Dobrou chuť" řekl nám Mark, kdyz jsme si sedli a pustili se do jídla.

,,Letos bude rozdávat dárky Rita, protože je nejmladší" usmál se na ní Riker a podal jí dárek. ,,Ten je pro koho?"usmála se na něj. Něco jí pošeptal a Rita přišla ke mě. ,,Ten je pro tebe" usmála se jak sluníčko. ,,Děkuju" pohladila jsem jí po vlasech a ona zas odcupitala k někomu jinýmu. Takhle to pokračovalo snad do 11 večer. Zpívali jsme koledy, Rocky malém zapálil stromeček, když zapaloval svíčky, Delly s Ellem dostali letenku do Paříže. Malá Rita dostala poníka a kdo se o něj s ní bude muset starat? Já, jelikož jsem jediná, která se o koně umí starat. Ross byl z kytary šťastnej jak malý dítě, já jsem dostala novou čisticí sadu na koně, taky Riki s Marií dostali zájezd, už ani nevím kam, Rocky dostal od Marka nový auto. Každý dostal to co chtěl a jsou z toho šťastný.
Já pořád přemýšlím o tom co mi řekla Laura. Sarah by mi dala vědět, kdyby přijela a nemusela by to řešit přes Lauru. ,,Cassidy? Děje se něco?"objal mě kolem ramen Ross. ,,Nic se neděje, jen jsem unavená" zavrtěla jsem hlavou a položila si hlavu na Rossovo rameno. Pomalu se mi zavíraly oči a jediný co si pamatuju, je to, jak mě Ross odnesl do pokoje.

Čauky! Tenhle díl je takový hodně nudný, ale příští díl bude snad lepší. Jinak se moc omlouvám, že jsem nepřidala dřív, ale byla jsem na školním výletě.
Děkuju za hlady a komenty:*

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat