33.

193 18 2
                                    

,,Víš co by mě zajímalo?" objal mě Ross zezadu. ,,Copak by tě zajímalo?" otočila jsem se k němu. ,,Kde jsou Lili a Hannah?" ,,Tak to mě taky" kývla jsem hlavou a šla si sednout. ,,Máte něco v plánu?" sedl si k nám Ryland. ,,Teď momentálně ne ale potom, možná" usmál se na mě Ross. ,,Cože?" vyvalila jsem na něj oči a začala se dusit večeří. ,,Si v pořádku?" lekl se Ross. ,,Ale jo, jsem" kývla jsem hlavou. ,,Víš jak sem se lekl?" vyvalil na mě oči. ,,Takže?" ozval se Ryland. ,,Takže co?" nechápal Ross. ,,Bože" plácl se do čela Ryland a já si jen povzdechla. ,,A už mi někdo řekne co myslel tím takže?" rozhodil rukama Ross. ,,Jak s ním můžeš chodit?" ukázal na Rosse. ,,Nejseš nějakej drzej?" dal mu pohlavek. ,,Tím takže myslel, jestli máme něco v plánu nebo ne" vysvětlila jsme mu. ,,Jo tak" kývl hlavou a přitom se debilně usmíval. ,,Taky si to někdy říkám" povzdechla jsem si a Ryland je zasmál. ,,To je drzost to to" mlaskl Ross a já se začala smát. ,,Jinak nic v plánu nemáme" usmála jsem se na Rylanda. ,,A to to muselo trvat tak dlouho?" zavrtěl hlavou. ,,Buď rád, že nějakou odpověď máš" usmál se na něj Ross. ,,Rossi, ticho...proč ses nás ptal jestli máme něco v plánu?" otočila jsem se na Rylanda. ,,Nechcete jet do Disneylandu?" usmál se na nás. ,,Jo!" vykřikla jsem. "Ale nesmí ti to trvat dlouho s oblečením" zasmál se Ross. ,,Hahaha" ironicky jsem se zasmála. ,,Takže to mám říct ostatním?" zeptal se nás a my přikývli. ,,OK" zvedl se a odkráčel. ,,Disneyland?" zeptal se směšně Ross. ,,Nejsi na to trochu stará?" zavrtěl nechápavě hlavou. ,,Nejsi moc zvědavej?" mrkla jsem na něj a šla do pokoje. ,,Kam si myslíš, že jdeš?" chytl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě. ,,Spát" usmála sem se na něj. ,,Tak jdeme" táhl mě do jeho pokoje. Jen jsem si povzdechla a zavrtěla hlavou. ,,Miluju tě" usmál se a začal mě líbat. ,,Hej" usmála jsem se a odstrčila ho od sebe. ,,Musím se jít vykoupat" vzala jsem si věci na spaní. ,,Můžu s tebou?" rozzářili se mu oči. ,,Ne" zavrtěla jsem hlavou a šla do koupelny a pro jistotu jsem se zamkla. Když jsem byla vykoupaná, šla jsem do pokoje a Ross už spal. ,,Jezuskote" usmála jsem se na něj a lehla si vedle něj. Dala jsem mu pusu a otočila jsme se na druhou stranu. Asi po deseti minutách jsem usla.

,,Cass? Cass? Zlato, stávej" ozval se Rossův hlas. Jen jsem zavrčela a přetočila se na druhou stranu. ,,Říkám ti vstávej" chtěl mi stáhnout deku, ale já jí pevně držela. ,,Nech mě na pokoji" zamumlala jsem a ležela dál. ,,Tak vstane nebo ne?" slyšela jsem Rikerův hlas. ,,Ne, nebudu" řekla jsem. ,,Důvod?" vykřikl Riker. ,,Není mi dobře" zvedla jsem se a běžela na záchod. ,,Pane bože, Cass!" zavolal na mě Ross. ,,Odemkni ty dveře" začal na ně bušit. Svíjela jsem se na zemi v hrozných křečích. Proč já kráva ty dveře zamikala? ,,Sakra Cassidy!" začal na mě řvát i Riker. ,,Musíš ty dveře vykopnout" uslyšela jsem Rosse. ,,Zbláznil ses?" vyjekl Riker. ,,Rossi" zašeptala jsem a on to očividně slyšel. ,,Co se děje?" zeptal se mě vystrašeně. ,,Seru na to!" zařval a ozvala se strašná rána. Začala se mi motat hlava a začala jsem se dusit. ,,Cassidy? Co ti je?" klekl si vedle mě. ,,Musí do nemocnice" zvedl mě Riker. ,,Je mi blbě" zašeptala jsem a pevně se držela Rikiho. ,,Tak jak...proboha Cassidy!" vykřikla Delly.,, Co jí je?" křičela na kluky dál. ,,To mi nevíme...bylo jí blbě, tak šla na záchod a když jsme vyrazili dveře, ležela na zemi" slyšela jsem vzdáleně Rosse. Pamatuju si jen, že na mě někdo volal a pak všechno utichlo a já se propadla do tmy....

Ahojda!
Tahle kapitola je výplod mojí divný fantazie:D Chtěla bych vám poděkovat za 1,73k přečtení:O:D Je to skvělý a vůbec bych nečekala, že to bude číst tak moc lidí:D Strašně moc vám děkuju:* Mám vás ráda♥❤

LÁSKA NA PRVNÍ POHLEDKde žijí příběhy. Začni objevovat