Byla sem dost překvapená. Když mi mamka řekla že viděla Rosse v televizi v nějakým rozhovoru myslela sem že si ze mě dělá srandu. Prej že je slavnej nebo něco takovýho. Přece by mi to řekl ne? Šly sme mlčky do školy. Nevím proč sem na něj byla tak hnusná. "Rossi?" chytla sem ho za ruku. "Hmm?" "Chci se ti omluvit za to jak sem se chovala. Promiň" podívala sem se na něj ale on koukal pořád dopředu. Pak se na mě usmál a objal kolem ramen. "To je v pohodě" řekl s úsměvem a pokračovaly sme do školy na zkoušku.
"Lili zkus to ještě jednou" volala na na ní Hannah když sme tam vešly. "Ahoj Hannah děje se něco?" zeptal se ji Ross. Lili tam ale nebyla. "Mám to!" vykřikla na ní Lili když vycházela z nějakých dveří. "No teď už jo. Ahoj" usmála se na nás. "Tak co vy dvě hrdličky" vykřikla Lili a objala nás. "Skvěle" usmála sem se. "Nestůjte tam a pojďte zkoušet" křikla na nás Hannah. "Takže kdo chce jakou písničku?" zeptala se a koukala do nějakých papírů. "Já chci zpívat písničku Uncover od Zary Larsson" vykřikla Lili až sem se toho lekla. Hannah si to zapsala a ukázala na mě. "Melodies od Madison Beer"(media) usmála sem se. "Rossi?" "Já ještě nevím ale řeknu ti zítra" nervózně se na ní usmál. "A ty?" zeptala se jí Lili. "Firework od Katy Perry" řekla zatímco něco psala do papírů.
"Lili zkus to s klavírem" volala na ní Hannah. Tak to šla zkusit s klavírem. Jo a mě s Rossem zařídila duet. Musím ho nejdřív naučit hrát písničku Saysomethink na klavír. Když to Lili zpívala s klavírem, bylo to mnohem lepší. Dozpívala a na řadě byla Hannah. Taky se jí to povedlo. "Teď ty Cassidy" zavolala na mě Lili. Šla sem na pódium a začala zpívat. Něco bylo ale špatně. "Cassidy stalo se něco?" vykřikla Lili. "Já nevim nějak mě bolí v krku" musela sem se jít napít. "No tak nic se nedá dělat. Zkusíš to zítra" usmála se na mě Hannah. Jelikož je to nebavilo šly sme domů. "Kdy mě začneš učit tu písničku?" chytil mě Ross za ruku a smál se. "Je to jen na tobě" usmála sem se na něj. "Tak třeba teď" rozeběhl se k nám domů a smál se při tom."Takže je to jednoduchý jen musíš poslouchat" začala sem hrát. Hrála sem a při tom sem si i broukala. Dohrála sem a podívala na Rosse, kterej se jen usmíval. "Tak co? Zvládl bys to teď sám?" "No teď hned ne ale když mi půjčíš ty noty, mužů se to naučit doma" vzal si noty a koukal do nich. "Fajn tak si je puč a nauč se to" usmála sem a šla ke skříní. Vzala sem si rajtky( jezdecký kalhoty) a šla se převlíknout. "Kam jdeš?" zeptal se mě Ross. "Do koupelny" zasmála sem se jeho výrazu.
Byla jsem převlečená. "Co to máš na sobě?" ukázal na moje kalhoty. "Mám pro tebe překvapení" mrkla sem na něj a chytla za ruku. "Kam jdem?" "Kdybych ti to řekla tak už by to nebylo překvapení" šibalsky sem se na něj podívala. "Počkej nechceš snad abych vylezl na koně že ne?" zeptal se mě vystrašeně. "Neboj moje koně jsou hodný" povzbudivě sem na něj mrkla. "Jo hodný" zasmál se nervózně.
Ahojda tady je 14. kapitola snad se líbí. Chtěla sem se zeptat jestli byste nechtěli něco změnit. Nevím proč ale mě to přijde nudný. Kdyby ste měli nápad tak ho napište do komentáře. Moc děkuju že ten příběh někdo čte a děkuju za 597 přečtení❤